Noe nytt om stadion?
Stadionsaken skal dessuten informeres om på møte i FFK førstkommende tirsdag.
Som jeg tidligere har hevdet er jeg informert om at det blir ny stadion på FMV, og jeg vet med sikkerhet at det allerede er forhandlet om leietakere om leie av kontorer/butikker i det nye stadionbygget.
Som sagt november og desember blir "merkemåneder" i FFK`s historie, og dere må ikke bli overrasket om det blir anleggsaktivitet FØR jul.
---------------------------
... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...
Laget vårt, byen vår!!!!
Lykke til!!!
¨
PS: Har heller ikke trua på stadion med det første, men blir jo selvsagt positivt overrasket om det skjer noe...:ffk:
Trallalla........
Opprinnelig postet av stenhard
Satser på at Fattern vet hva han snakker om. Begynner å bli utålmodig her nå. Spaden står og venter.
Joda, du kan (og bør) høre på "Fattern" :) Du er vel ikke lenger i tvil nå? Nå er det bare å sluttføre forhandlingene så er man igang, men kanskje ikke før jul som jeg så optimistisk sa.
Opprinnelig postet av f-b
Jeg regner med at ingen av de punktene vil by på store problemer og regner med at vi skriver avtale med Værste om ikke altfor lenge, sier en meget fornøyd Bjørn Jensen som ga FFK Eiendom honnør for å ha lagt grunnlaget for prosessen med et nytt stadion.
– Selv om plasseringen blir annerledes, sluttet Jensen.
Han henviser nok til at FFK Eiendom til å begynne med utredet stadion på Holmen.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Aksjonærene i Værste as og Værste as er i dag sponsorer for FFK. Vil deres engasjemnt/ kapitalbinding i et nytt stadion påvirke deres deres sponsor bidreg fremover?
Man kan jo si at det er mange andre som vil sponse klubben, men tenk da på følgende regnestykke:
De fleste bedrifter har et reklamebudsjett på opp til ca 5%(normalt lavere). En større bedrift vil noe velge å markedsføre seg mot flere kanaler/medier. Sånn sett er det vel rasjonellt å tro at ingen vil bruke mer enn 1% av reklamebudsjettet sitt mot FFK. Det vil igjen si at skal en bedrift bidra med 1 mill i sponsorstøtte, må dette være en bedrift som omsetter for 100 mill. De bedriftene er det ikke så veldig mange av i distriktet.
Vet ikke om dette er en reell problemstilling, men er redd for at man er så kåte på et nytt stadion at man glemmer dagene etter at snora er klippet.
http://www.f-b.no/grafikk/stadion190504.ppt
FFK fotballklubb eier pr. dato 70 % av FFK eiendom. De resterende 30 % blir eiet/kontrollert av Henning Forsberg.
Meningen var jo at FFK skulle prøve å bli 100 % eiere før flyttingen og at FFK systemet skal eie 75 % av det nye stadion på FMV.
FFK på toppen i 2005
Fortjener hver krone.
Han var den som var der når FFK lå der med "brukket rygg."
:)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914