Prisen på sesongkort økes!
Han sa klart i fra at publikum måtte regne med en liten økning i pris på sesongkort neste år, men ville ikke gå ut med noen eksakt pris. Det er vel noe av det tilsvarende som har blitt skrevet i f-b også. Nå har FFK allerede blant de dyreste sesongkortene i tippeligaen, og samtidig en arena som ligger i bunnsjiktet. At de velger å sette opp prisen en sesong før de mest sannsynlig spiller på en helt ny stadion skremmer meg litt. Hva vil prisen bli når den nye stadion står på plass?? Da har de jo i tillegg argument om at publikum for være på tippeligaens beste arena. (Må jo nesten bli det :))
Kværneng sier også at han forventer at det blir solgt flere sesongkort til året, og det har han helt sikkert rett i også. Det som plager meg litt er at klubben til de grader spekulerer i den enorme interessen som er her i byen. Hva med å gi litt tilbake til alle de som møtte opp hver kamp i hele år, mens det så som mørkest ut. Uten oss er det ikke engang sikkert at FFK hadde vært et tippeligalag i dag.
En litt frustrert mayadan som uansett pris kjøper sesongkort neste år, dog med en liten bismak...
---------------------------
FFK patriot
Det er nesten så man håper at det blir solgt utrolig lite med sesongkort, slik at de fatter poenget, vi burde ikke finne oss i hva som helst. Må bare understreke at jeg skrev nesten, slik at ingen kommer busende med at jeg er komplett idiot... :)
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Synes ledelsen rett og slett holder oss for narr når de holder på slik. Utspekulert lureri. Ikke det at det er noen bombe da, hadde ikke forventet noe annet av ledelsen, men jeg blir likevel litt sint når jeg hører om det..
Engasjert hovedtribunist!
Sjefskodærn
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Vi vil alle gjerne ha et godt produkt og da er det vel i alles interesse at klubben får inn nok penger til gi oss det produktet vi alle sammen gjerne vil ha. Det vil si et lag som kjemper i toppen av tabellen i 2005.
Det kan da vel ikke ha så stor betydning om sesongkortene koster kr 2800 eller 3000.
I år både håper og tror jeg FFK kommer til å selge mellom 6000 og 7000 sesongkort, og det vil gi klubben mulighet til å styrket laget ytterligere frem mot sesongstart.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Hvis klubben får solgt 7000 sesongkort til kr 3000 pr. stk, blir det kr 21 mill.
Det er penger som klubben vet de har på inntektsiden, før sesongen starter.
Selvom alle kampene antagelig blir utsolgt uansett er det en veldig trygghet for klubben å få inn disse pengene før sesongen starter.:D
FFK på toppen i 2005
Lenge leve "hjørnet"!
For meg er det viktigere at vi får den ekstra spilleren eller beholder de viktige, enn noen få hundrelapper i året.
Men jeg har sympati med dem som må velge bort å gå på kamper pga. pris. Men slik er den moderne fotballen, som FFK skal kjempe i toppen i....
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Satser :ffk:på å bli en "elite" klubb når det gjelder å skumme til seg tilskuere.
Setter en prisen slik at:ffk: skremmer vekk endel "ikke svorne fan", slik at kapasitetet på 12000 blir stor nok.
:p
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Ønsker dermed en prisøkning velkommen.
Hvis det er noen av dere som vurderer å ikke kjøpe sesongbilett neste år, så forstår jeg det. Hvis dere ikke har de følelsene for klubben og ikke opplever det jeg gjør på stadion. Det er sikkert noen andre som ønsker denne opplevelsen og dermed overtar plassene deres.
Og ikke kom med at man ikke har pengene. Alt er snakk om prioritering.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Det finnes selvfølgelig grenser, men foreløpig synes jeg de holder seg innenfor fornuftige rammer. Vi supportere er ganske kravstore, og for å ha mulighet til å innfri må de ha handlefrihet i form av cash!
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Det er jo ikke tilfelle. Her er det en tydelig sammenheng mellom klubbens penger til rådighet og det produktet de kan presentere. Jeg har ikke råd til å kjøpe et reklameskilt med navnet mitt på(tror ikke det hadde vært så kult heller) som sponsorene har. Det å kjøpe sesongbilett er min måte å støtte klubben økonomisk på. Snakk om valuta for pengene! Produktet "Hjemmekamp på Stadion" har veldig lite med fasiliteter å gjøre. Ikke det at jeg ikke ønsker et nytt stadion velkommen. Men for meg er dette underordnet for en klubb som var i 2. div for to år siden. Dette er jo en enda større grunn til å støtte klubben økonomisk. Det jo også en marginal prisøkning det er snakk om.
Husk på det at andre klubber i Norge må selge Tippeliga kamper på billigsalg for at det skal komme folk på kampene. Mange av de andre har invitert tusevis av skoleelever gratis for at det ikke skal være glissent på TV kamper blant annet.
Jeg kommer som de fleste andre her til å kjøpe sesongkort uansett, men synes at klubben bør holde seg for god for å utnytte norges beste publikum på denne måten. Med en ny prisøkning bør det jaggu meg komme noen forsterkninger, og da snakker jeg ikke om spillere som Hornseth og Koskela, men virkelige kvalitetspillere
En prisøkning på sesongkortene, vil jeg også tro øker prisen på enkeltbilletter, for i fjor var det vel ikke all verden å spare på å kjøpe sesongkort? Dermed kan det fort koste folk dyrt når de vil ha med seg en hel familie på kamp. Og vil vi ikke ønske alle velkommen til stadion?
Og hvis de kjører slike priser nå, med et elendig anlegg, så gruer jeg meg virkelig til en ny stadion kommer og vi skal betale for den også. Og er det egentlig oss supportere som skal betale moroa? Til neste år blir det sikkert samme greiene, vi trenger forsterkninger, ergo så setter vi opp prisene.
Det er ikke det at 200 kroner er så mye, men når prisene garantert aldri vil gå ned, så kan vi jo se på utviklingen av prisen noen år fremover. Så det hadde i grunn vært greit å fått en liten brems på det hele.
Det går også litt på selve prinsippet. Og hva hvis vi ikke får de forsterkningene vi har blitt lovet?
PS! Det var ikke stort å tjene på å ha sesongkort vs. enkeltbilletter i fjor nei, faktisk var det litt dyrere å ha sesongkort...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914