Husk meg
Brukernavn
Passord

Prisen på sesongkort økes!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 nov 04, 15:00
Syns mange av dere tenker litt egoistisk her inne. Jeg er ikke en av dem, men vil tro at en ny prisøkning vil skremme enda flere fra å gå på stadion, og er ikke FFK en klubb for alle? Eller er det bare de som kan koste på seg noe slikt som kan se laget i hver kamp?

En prisøkning på sesongkortene, vil jeg også tro øker prisen på enkeltbilletter, for i fjor var det vel ikke all verden å spare på å kjøpe sesongkort? Dermed kan det fort koste folk dyrt når de vil ha med seg en hel familie på kamp. Og vil vi ikke ønske alle velkommen til stadion?

Og hvis de kjører slike priser nå, med et elendig anlegg, så gruer jeg meg virkelig til en ny stadion kommer og vi skal betale for den også. Og er det egentlig oss supportere som skal betale moroa? Til neste år blir det sikkert samme greiene, vi trenger forsterkninger, ergo så setter vi opp prisene.

Det er ikke det at 200 kroner er så mye, men når prisene garantert aldri vil gå ned, så kan vi jo se på utviklingen av prisen noen år fremover. Så det hadde i grunn vært greit å fått en liten brems på det hele.

Det går også litt på selve prinsippet. Og hva hvis vi ikke får de forsterkningene vi har blitt lovet?

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 nov 04, 15:16
Endret: 26 nov 04, 15:16
Det går definitivt på prinsippet ja, FFK1903, og ser ellers at du stort sett deler mine tanker, bl.a. argumentet om at man ikke kan drøfte dette utelukkende subjektivt med egne preferanser ovenfor FFK. Dette er i ferd med å komme ut av kontroll, og noen bør egentlig si i fra.

PS! Det var ikke stort å tjene på å ha sesongkort vs. enkeltbilletter i fjor nei, faktisk var det litt dyrere å ha sesongkort...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 nov 04, 17:51
Men da har man fast plass vel, Costanza??

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 nov 04, 18:29
Ja, det har man, og har registrert at Bagstevold & Kværneng bruker det argumentet for hva det er verdt. Merkelig at så å si alle andre klubber heller belønner de som investerer i sesongkort med litt symbolsk rabatt. Her er det omvendt.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5545

Lagt til: 28 nov 04, 11:38
Hemsedal Skisenter praktiserer en rabatt ordning på sesongkort som er ok. 10 år med sesongkort gir 10%. 15 år gir 15%.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 nov 04, 14:02
I morgen kommer prisen på sesongkortene og når salget starter.


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340