Husk meg
Brukernavn
Passord

Opptur for gifteklar Trondsen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 24 nov 04, 01:26
Hyggelig for Tor det, men begynner allerede å bli litt smålei av agurknyhetene til FB om FFK for tiden...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 24 nov 04, 01:26
Hva skjer`a keiko, nye brukernavn hele tiden? Blir du sletta annenhver dag eller?

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 24 nov 04, 02:59
Endret: 24 nov 04, 03:05
Opprinnelig postet av Costanza
Hyggelig for Tor det, men begynner allerede å bli litt smålei av agurknyhetene til FB om FFK for tiden...

Er i grunn enig der, når til og med armen til Söderstierna blir nevnt flere ganger i forbindelse med et PC-spill så kan man jo lure på hvor den nedre grensen går...

Får en spiller ny hårsveis, hund, eller vinner en femtilapp på oddsen, så kommer vel det som FFK-stoff også.

Det ser ut som de melker FFK-kua for hva den er verdt, min mening; FFK-kua er i ferd med å bli dehydrert. Fortsetter det sånn utover vinteren er vel folk drittlei FFK-nyheter før sesongen starter og alt med FFK har de opp til halsen.

All PR kan da bare ikke være god PR? Selv jeg skulle klart å lage bedre nyheter enn det enkelte driver med i den avisen.

PS: Gjett hvem som dro inn 1700 spenn på oddsen i dag :cool:

PS2: Glemte i grunn hva jeg egentlig skulle skrive her... Utrolig hyggelig for Tor, ser i hvert fall ut som han trives her nede. Og jeg håper inderlig han blir å se i FFK-drakta etter hvert, vi trenger han!

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 24 nov 04, 07:50
Agurknyhetene i FB blir gjerne store nyheter på dette forumet. Men det er jo artig lesning da, her i vintermørket mens vi venter på de virkelige nyhetene.
Dere som er ishockey-fans, kan jo hygge dere med Stjernen mens vi venter på fotball-sesongen. Dessverre fenger ikke ishockey meg, så jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet til våren. Mitt lag i England, - Leeds - spiller i første divisjon denne sesongen, så det blir ikke så mye å se til dem heller, dessverre. Nok et intetsigende innlegg :D

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 24 nov 04, 08:05
Endret: 24 nov 04, 08:06
Opprinnelig postet av FB
"Utsatt for blid vold"
:p
Artig skriveleif...

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 24 nov 04, 13:16
Er vel litt tidlig å gratulere Trondsen, det kan skje mye fram tiil september.:rolleyes:

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914