Husk meg
Brukernavn
Passord

Grindheim til viking

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04

Lagt til: 23 nov 04, 14:11
Endret: 23 nov 04, 14:20
Jeg syntes ikke FFK blir med på noen ting når det gjelder overgangsmarketdet. Der glapp et nytt super talent. HARRY HVOR ER DU????????????????:ffk::ffk:

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 23 nov 04, 14:16
Endret: 23 nov 04, 14:21
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Jeg syntes ikke FFK blir med på noen ting når det gjelder overgangsmarketdet.

Fire ord: Piiroja, Bora, Bertelsen, Wiig.

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 23 nov 04, 14:25
Vi hentet jo akkurat et supertalent fra FKH i en posisjon hvor vi sårt trengte forsterkning.

Dessuten er det ikke sentral midtbane vi først og fremst trenger forsterkninger nå. Vil også tro at Eggen og Drillo vil se etter litt mer etablerte spillere med erfaring som det neste.

Nå er du i gang med det samme maset som du holdt med på i hele fjor vinter også, "Spurvene fra London". Ta det med ro.

Det handler om å finne de rette spillertypene, som også vil spille for FFK og er innenfor de økonomiske rammene i forhold til hvor viktig det er å knytte den potensielle spilleren til FFK.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 23 nov 04, 14:25
Er det blitt avklart dette da. Jeg ser at Viking ligger først i løypa. Men han har vel ikke skrevi under enda vel??:rolleyes:

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 23 nov 04, 14:35
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Jeg syntes ikke FFK blir med på noen ting når det gjelder overgangsmarketdet. Der glapp et nytt super talent. HARRY HVOR ER DU????????????????:ffk::ffk:

Nytt talent, hvilke andre talenter mener du har glippet for FFK, Flo? Og vi skal vel på død og liv ikke hente en spiller fordi han har talent? Vi er ikke Rosenborg som kan støvesuge markedet for spillere, enten vi trenger de eller ei.

Vi er tross alt vinneren på overgangsmarkedet hittill, enten du vil tro på det eller ikke...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04

Lagt til: 23 nov 04, 14:37
Endret: 23 nov 04, 14:38
Svar til Costanza. Er bare redd for at vi skal gjøre den samme feilen vi gjorde før sesongen ifjor.

Det er greit at vi har kjøpt disse fire vi nå har gjort. Men vi har ingen garanti for at spillere som Bertelsen eller Wiig holder mål. Er litt lei av at vi hele tiden skal kjøpe usikre kjøp.

Men jeg skal holde kjeft jeg. HE HE :p:p

På tide å legge lista litt høyere. Det er min mening. Men men:ffk::ffk:

mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 23 nov 04, 14:58
Hva grunnlag er det for at Grindheim skal klare seg bra i tippeligaen da? Ikke at jeg tviler på hans ferdigheter, men ser på det som minst like sannsynlig at både Wiig og Bertelsen kommer til å gjøre det bra.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 23 nov 04, 15:17
Tror nok at Grindheim har større muligheter pr.dato til å gjøre det bra i TL 2005, enn Wiig & Bertelsen.
Noe jeg mener har bl.a har bevist på u-landslaget.
Mener også at midtbanen til :ffk:pr.dato ikke er sterk nok. Derfor ønsket jeg Grindheim og ønsker fortsatt forsterkninger på midtbanen både sentralt og på venstresiden.

Gjentar også pr. i dag mener & tror jeg at FFK med sitt mannskap sloss om RL plass neste år (4-6 plass), med forsterka midtbane etter min mening klar medaljekandidat.
Alt annet skuff::.

"The future så bright gotta wear shades"

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914