Hent FLO til FFK!!!!
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av Funk1
Dette blir bare for dumt. Hvem i all verden tror du att du er egentlig!? Fyren er nylig fylt 31, han har mange år igjen, han er en svært god spiss, og scoret nylig to mål mot fuckings ROMA. Sånne som deg burde jo beskyttes mot seg selv :-)
... og hvem er det du tror du er? Peiling på fotball har du sannsynligvis ikke hvis du hevder at Flo er en svært god spiss, det er lenge siden det. Og hva så om han scoret to mål mot Roma? Det var en cupkamp hvor begge lag stiller med B-laget omtrent. Og hvis du trekker konklusjonen om at han er bra på grunn av den kampen står på svært tynn is, for før det er det vel i grunn flere år siden han gjorde det strålende i en kamp.
Han var til tider god i Chelsea, i Rangers levde han ikke opp til forventningen, noe som ikke burde være vanskelig hvis han var/er så svært god som du sier. Det er en stor klubb i en liten liga.
Han floppet i Sunderland, og har i grunn gjort det på det jevne i Siena, i hvert fall i fjor, i år har det bare gått en vei, nedover. Så hvordan du forsvarer at han per dags dato er en svært god spiss er utenfor min fatteevne, jeg venter spent på beviser på det.
Og forresten, spisser holder sjeldent like lenge som de nedover på banen. De blir treigere, teknikken blir dårligere og avslutningene var ikke slik de engang var. Du finner ikke mange spillere som pøser inn mål etter mål når du kommer opp i trettiårene. Det er vel kun Shearer som har fortsatt med det. Se bare på Solskjær, Brattbakk, Batistuta, Suker, George Weah, hele den gjengen der. Mange av dem som er i trettiårene får liten spilletid, drar til en mindre klubb, tjener masse penger der, men spiller som regel ikke noe særlig bra. Til og med målmaskinen Henke er på vei nedover.
Nå er turen kommet til Flo, han har skjønt at skal ha fortsette å tjene penger, så må han velge en lavere klubb enn det ambisjonene hans tilsier.
Finnes det egentlig en spiss som har avsluttet med stil? Det kan ikke være mange, for jeg kommer nemlig ikke på noen i farten, og skulle det være en og annen så veier ikke det opp for alle de som har floppet i slutten av karrieren.
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
I FFK vil ha møte langt flere lag som er bedre enn sitt eget, og han har i tillegg blitt eldre og ferdighetene dårligere. Det kan vel ingen benekte, for kontrastene er stor når man tenke på at noen betalt 160 mill for han da, mens ingen klubber er lysten på han nå.
Dermed, for at jeg ikke skal kalle han en flopp bør han minst score like mange mål som han gjorde i Rangers, noe jeg er usikker på om han vil greie.
Jeg skal ikke si at FFK ikke hadde blitt styrket med han på laget, men hvis han skal bli for godt, som KeJ vil, så vil jeg neppe tro han forsvarer prisen han koster.
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Flo er mye bedre enn sitt rykte og vil komme til å blomstre skikkelig opp under Drillo`s ledelse.
Men han bør avslutte sin karriære i FFK, eller bli solgt til utlandet for minimum den overgangssummen vi må gi for ham.
Og selge ham etter en halv sesong er ugunstig og bør være uaktuellt.
Håper indelig Drillo og FFK tar kontakt med Flo og Siena, for å prøve å få til en avtale.
Han vil gi FFK en helt ny dimensjon og vil garantert gå godt sammen med West:D.
FFK på toppen i 2005
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914