Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen vil bruke mer tid på TV

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 20 nov 04, 18:06
KTE var på Radioen tidligere i dag, der ble det snakket om blant annet at han skal begynne å jobbe mer på tv.
Trodde han skulle bruke tiden sammen med familien, ekstra jobbing på tv blir jo mindre tid til familien.
Virker som han setter tv jobbingen, foran både familien og FFK. Hva synes dere andre?

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 20 nov 04, 18:40
hørte ikke hva som ble sagt,fortell?
mer jobbing på tv? hvor skulle det eventuelt bli....
skjer ikke allverden innen fotball tiden framover, par timer annenhver uke eller noe...
eller kanskje han skal begynne med noe annet enn fotball, programleder for et reality show eller noe ? :p :rolleyes:

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 21 nov 04, 09:48
Som jeg har sagt tidligere: Jeg er meget skuffet over KT Eggen etter det han har gjort. Han har svikta oss og avbrutt noe stort som han var på vei til å bygge opp. Det første han skulle sagt opp var den TV-jobben!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04

Lagt til: 21 nov 04, 10:15
Dette blir for teit.
KTE ville ha et "normalt liv" i ett års tid. Mer tid til familie og andre ting.
Det faktum at han jobber ..vel...det gjør vel også alle andre med familie?
Kalle det et svik er vel å ta veldig kraftig i.
Synes det er ganske modig av eggen å sette seg ned, senke skuldrene og puste litt.

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04

Lagt til: 21 nov 04, 15:08
Leste for en tid tilbake et gammelt ViMenn-intervju med KTE, hvor han forteller om sine problemer, bl.a. med angst. Han prater også om dette med stressmestring. Det jeg tror dette handler om er at KTE ser at han må ta vare på seg selv oppi alt dette. Han er ikke så glad i oppmerksomhet, og tar kanskje denne pausen også for å slippe unna alt fokuset fra alle kanter. Noe fokus blir det jo, men det som har vært denne sesongen har vært rimelig vilt! Synes ingen av oss skal kreve noe mer av ham, han har gitt oss så enormt mye. Og å kalle dette svik, det blir så flaut at jeg rødmer på dine vegne, ajg! Jeg mener også at det er rart han vil fortsette å reise i Europa og kommentere kamper, når han skal bruke tid på familien, men svik? Vei deres ord, folkens.

Bams-fia, Jack og sang!

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 21 nov 04, 15:36
Denne kommenteringa på TV3 vil bare føre til et par ekstra reisedager i måneden, kan ikke se hvordan dette skal påvirke familielivet i like stor grad som det å være hovedtrener i Tippeligaen...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til: 21 nov 04, 15:46
Aksepter KTE`s avgjørelse! Det er helt på jordet å mistenkeliggjøre hans motiver, så tvil om hans troverdighet osv. Han har hele veien stått fram som dønn ærlig, åpen, målrettet og hardt arbeidende, og har oppnådd fantastiske resultater for klubben og byen. Han fortjener minst av alt alt dette drittpratet, kutt det ut!

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 21 nov 04, 20:11
Ajg. Hva er det du snakker om egentlig?? Helt latterlig å begynne å snakke om svik!

Pættærnæ døm hang og slang!!

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 22 nov 04, 08:51
JEG FØLER at han har svikta oss og klubben. Han var midt i en prosess hvor han var på vei til å bygge opp noe stort, han var under kontrakt, og han sa på diverse fester og i media at han skulle være trener for oss også den kommende sesongen. Jeg kaller det hvertfall svik når en person står og lyver rett foran folk som er glad i han, samt velger å prioritere en tv-jobb framfor å trene klubben vi alle elsker!!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 22 nov 04, 09:15
Nå må du gi deg!
:confused:
Eggen har da ikke løyet i det hele tatt.
Det han har sagt er: Jeg kommer til å bo i Moss også neste år og fortsatt pendle til Fredrikstad.

Hvor omfattende er egentlig denne TV jobben i antall timer. Tviler på at det kan sammenlignes med å være hovedtrener.
Dessuten er det å være hovedtrener nesten en 24 timers jobb. Man har et enormt press på seg hele tiden, kanskje spesielt når man trener et lag som FFK, med så mye oppmerksomhet fra alle sider.:D

FFK på toppen i 2005

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 22 nov 04, 10:33
AJG!
Svik blir vel å ta for hard i.
Forstår du kan føle deg skuffa, men som flere har sagt er det stor forskjell på TV jobb som det å være hovedtrener.

Har skrevet at jeg respekterer KTE for avgjørelsen hans utfra han begrunnelser. Mener det fortsatt, men kommer flere "nyheter" f.eks forhold til RBK e.lign betyr jeg å bli usikker.
Derfor pr.dag velger jeg å stole på KTE og gir han full støtte og respekt.
:cool:

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04

Lagt til: 22 nov 04, 12:44
Eggen visste lenge før ting ble offentlig at han skulle redusere rollen sin i FFK. Men hadde han gått ut med dette da, så hadde jo mannen vært idiot! Han hadde spredt usikkerhet, og det er ikke sikkert vi hadde spella Eliteserie neste år.
Og AJG, følelser? Du FØLER at han har sveket oss? Du er en voksen mann, tenk med den skallen du har fått tildelt. Så ser du nok at det finnes noe som heter takknemlighet for en av moderne norsk fotballhistories største trenerprestasjoner.

Skål for Eggen, i mitt hjerte vil du alltid finnes!

Bams-fia, Jack og sang!

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 23 nov 04, 08:19
Endret: 23 nov 04, 08:20
Ok, jeg kan godt moderere meg. Er vel mest skuffelse dette her.. men jeg synes eggen skulle sagt fra om dette så fort plassen var sikra, og ikke lagd falske forhåpninger om at han blir.. jeg respekterer også dette med tid til familien o.l. men jeg synes det virker rart at han fortsetter med tv-jobben. dessuten skal han vel samle krefter til jobben som rbk-trener neste år? men jeg er meget takknemlig for den jobben han har gjort! hadde det ikke vært for han hadde vi sannsynligvis fortsatt rota rundt i 2.div foran noen hundre tilskuere....

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 23 nov 04, 08:30
Om Eggen hadde sagt dette med en gang etter sesongslutt, så hadde "alle" journalister i Norge vært etter FFK for å finne ut hvem som skulle ta over.
Den rolige og "hemmelige" prossessen har jo Drillo sagt at var avgjørende for at han skrev under. Tror han hadde avbrutt forhandlingene om det hadde blitt sinnsykt mye styr rundt dette før det var klart....
Bare se hvor mye styr det ble når det endelig var i boks.

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 23 nov 04, 13:14
Endret: 23 nov 04, 13:15
det bryr jeg meg ikke om, for jeg hadde ikkeblitt lei meg hvis vi ikke haddefått drillo... jeg holder på å spy av uttalelsene hans i dagens FB om at fotball ikke skal være underholdende. dette er stikk i strid med det FFK står for, og med den holdningen kommer vi til å miste mange publikummere (folk som ikke er patrioter på sin hals, men som går på stadion nettopp for å bli underholdt og ha det gøy!!)
Dette ser ikke bra ut, jeg er ikke akkurat overlykkelig om dagen. Men håper det blir bra til året likevel!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 23 nov 04, 13:18
Jammen det er vel riktig som Drillo skriver. Ække bra å spille 4-4. Men for min egen del så kan vi godt vinne 4-2.:D

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 23 nov 04, 13:55
Hvis man kun går på en kamp for å underholdes, som nøytral supporter, slik man feks. går og ser en god film på kino, så er jo 4-4 et kjemperesultat.

Men en innbitt og trofast supporter, vil alltid være mere fornøyd med feks. den siste Tromsø kampen, som vi vant 1-0, enn et 4-4 resultat, uansett hvor underholdende kampen har vært.

Det er nettopp dette som er poenget til Drillo, og ikke noe annet.

Forøvrig tror jeg FFK kommer til å spille meget underholdende i 2005, med ballvinning, hurtige angrep og en solid forsvarsorganisering som sentrale stikkord.

FFK på toppen i 2005

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 23 nov 04, 14:33
Spørs om vi har en sterk nok midtbane til å gjennomføre denne filosofien da.:rolleyes:

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914