FFK spiller har fått seg ny klubb
Anders Holberg har skrevet under for SFK.
Som jeg har sagt her inne før, så synes jeg det er synd at FFK ikke skrev kontrakt med Holberg og leide ham ut til en andre divisjonsklubb istedenfor å la ham gå gratis videre....
Men men...
Når FFK velger å ikke satse, er det bare å ønske Holberg lykke til videre!!
Her er forresten link:
Anders Holberg velger SFK.
Men men...
Når FFK velger å ikke satse, er det bare å ønske Holberg lykke til videre!!
Her er forresten link:
Anders Holberg velger SFK.
Viser han bra nok utvikling i SFK så kommer han nok tilbake til oss. Synes det er greit at han får utvikle seg i 2.div. isteden for 3.div.
Ser ikke helt forskjellen på å leie ham ut eller frigi ham fra kontrakten. Tror uansett FFK ikke vil ha store problemene med å hente han tilbake om han blir så god at han kan bli aktuell for FFKs a-lag.
Dessuten kan vi jo ikke leie ut alle våre unge og lovende spillere. Noen må vi gi slipp på. Sånn er det bare.
Dessuten kan vi jo ikke leie ut alle våre unge og lovende spillere. Noen må vi gi slipp på. Sånn er det bare.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Noen som vet hvor det blir av Vebjørn Hagen?
Helt enig med Costanza. Blir han god nok henter vi han hjem igjen.
Tipper at også Vebjørn går til en av sarpeklubbene, og mest sannsynlig Sparta. De trenger hvertfall en ny venstreback.
Tipper at også Vebjørn går til en av sarpeklubbene, og mest sannsynlig Sparta. De trenger hvertfall en ny venstreback.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av ajg
Helt enig med Costanza. Blir han god nok henter vi han hjem igjen.
Jeg har hørt det samme. Og at Jørgen Pettersen er aktuell ettersom kan spille på alle plassene i forsvar.
En avtale med Tore P. spikres vel så snart han har bestemt seg for om han blir med 100 prosent eller ikke.
Er det bare meg, eller minner da det Sparta-laget om da vi spilte i 2. divisjon i Eggens første sesong? Det er jo mange av de sammen spillerne :D, men jeg tenker mer på samme kvalitet. Da kan det bli artig i Sarpsborg, og at laget rykker opp.
Leste et sted at Notodden FK, nyopprykket fra 3. divisjon, har en steinrik onkel som skal bruke 50 millioner på de neste fem sesongene. De lønner også treneren med 800.000 kroner i året.
Skjønner ikke alle koblinger her, ang dette med å hente en spiller tilbake.
Dersom Anders Holberg utvikler sitt talent videre til TL nivå er han sjøl som velger klubb. Som mange har påpekt her inne velger da mange ut fra økonomi osv, dette gjeder trolig også for Anders.
Eller tror f.eks Costanza at Anders uansett til velge:ffk:. Det blir etter min mening for naivt!
Derfor er jeg av den mening at unge talenter en tror / håper kan utvikle seg til TL nivå leies ut.
Andre som enten ikke har innfridd eller man ikke har samme forhåpninger til frigies / selges.
Derfor helt greit etter min mening at Vebjørn & Jørgen går til f.eks Sparta.
Dersom Anders Holberg utvikler sitt talent videre til TL nivå er han sjøl som velger klubb. Som mange har påpekt her inne velger da mange ut fra økonomi osv, dette gjeder trolig også for Anders.
Eller tror f.eks Costanza at Anders uansett til velge:ffk:. Det blir etter min mening for naivt!
Derfor er jeg av den mening at unge talenter en tror / håper kan utvikle seg til TL nivå leies ut.
Andre som enten ikke har innfridd eller man ikke har samme forhåpninger til frigies / selges.
Derfor helt greit etter min mening at Vebjørn & Jørgen går til f.eks Sparta.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Det er vel lettere for FFK å holde øye med + få tak i lokale spillere enn at utenbys klubber gjør det, dracula.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914