Husk meg
Brukernavn
Passord

ffksupporter.net

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 17 nov 04, 12:39
Har lurt på dette før, men når kommer en oppdatering av sidene? Dette er jo populære sider med mange innom hver dag. Legger merke til at det bare er en sponsor inne her. Dette må jo være ett attraktivt sted å annonsere. Hvis det er penger det står på så kan det jo ikke være all verdens jobb å selge annonser her. Ikke missforstå, jeg synes det er bra, men alt kan bli bedre.
Synes forøvrig at moderatorene gjør en bedre jobb enn tidligere. Ikke fullt så aktive som før og det er positivt.
Fryktelig dødt her de siste dagene, savner litt temperatur.

---------------------------

Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03

Lagt til: 17 nov 04, 12:44
Har et forslag til: Kan tabellen på forsiden knyttes opp mot treningskamp-oppsettet frem til sesongstart 2005? Kunne vært moro å følge med på "vintersesongen" også...

Jeg forstår at dette da innebærer at man må legge inn alle lags treningskamper, og at kampene ikke alltid er avtalt på forhånd... men moro kunne det vært likevel ;)

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 17 nov 04, 13:08
Jeg liker debattforaet her veldig mye. Alltids et sted å plukke opp rykter og sannheter. Men jeg lurer på hvem som "eier" siden? Er det en "offisiell side fra FFK? Er det Plankehaugen? eller er det privatpersoner som står bak?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 17 nov 04, 13:11
Det er privatpersoner som står bak. Er helt uavhengig av klubb og supporterklubb.

Er enig med stenhard i at det er på tide med oppdatering av sidene. Håper det vil skje, men det er en krevende jobb rent teknisk for å få det slik vi ønsker at det skal være, og dessuten er vi få personer med lite tid pr. i dag.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 17 nov 04, 14:41
Når jeg først var inne på disse sidene, så var det mest for å lese nyheter og slike ting, men etter hvert blir det for det meste å se hva som skjer på forumet. Spillerdagbøker blir vel oppdatert en gang annenhver måned, noe som ikke er deres skyld (fredrikstadfk.no skulle jo satse stort på disse spillerdagbøkene og vi fikk jo til og med beskjed at kun de som var villige til å skrive jevnlig fikk lov, da finner jeg der merkelig at Hornseth ble valgt ut, jeg har ennå ikke sett noe skrevet av den mannen), og når det gjelder nyheter, så syns jeg kanskje dere kunne utnytte det litt mer at dere ikke er offisiell side, og dermed kan bevege dere litt lengre enn de offisielle siden, uten at det nødvendigvis skal gå utover troverdigheten på sidene.

Hva med en evalurering av hele sesongen? Hva vi supportere forventer oss neste sesong. For å fylle på med mer stoff, så kunne dere latt en supporter eller to fått lov til å skrive om sin sesong, eventuelt den som kommer nå. Kunne jo vært spennende å fulgt fire ffk-supportere i tykt og tynt en sesong.

Det virker bare mer og mer som om dette blir en ren forumside, fremfor et reelt alternativ til de andre sidene, og det er jo litt synd. Det kan sikkert ha mye med at dere ikke har all verdens tid til å skrive på disse sidene også...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 17 nov 04, 14:50
Tid, eller mangel på sådan, er nok et nøkkelord for oss pr. i dag. Holters er bosatt i London og har mye å gjøre i tjenesten sin der, mens undertegnede er inne i en ganske hektisk studie-periode akkurat nå. Har sagt det før, men sier det igjen; det blir forhåpentligvis bedre etter hvert. Er fullstendig klar over at sidene er dårlige for tiden og at det egentlig bare er forumet som gjør siden spesiell interessant. Så takk til alle dere som skriver her! Men vi har fremdeles et håp om å få opp de mye omtalte nye sidene, og håper vi får en "ny start" rent innholdsmessig også da.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 17 nov 04, 15:17
Endret: 17 nov 04, 18:22
Jeg skal prøve å komme med en kort, punktvis beskrivelse og oppsummering av ffksupporter.net

- ble opprinnelig lagd av undertegnende og tilbudt Plankehaugen gratis, men de avslo tilbudet og ville heller gå for dagens løsning.

- dette resulterte i at vi ikke ville la alt arbeidet være bortkastet, og begynte vår egen karriere under navnet "ffksupporter.net".

- nettstedet ble lansert for offentligheten 24. mars 2003.

- det er i dag - 17. november - 605 dager siden.

- har et snitt på 500-800 unike og 5000-9000 treff daglig.

- rekorden er 1235 unike treff og 19004 treff.

- 10. november 2004 kl. 15:27:03 var det 139 besøkende på siden.

- teamet startet med Morten Larsen og Øystein Holt, to privatpersoner uten tilknytning til klubben.

- fått styrket "laget" med en dyktig skribent i Trond Johansen (Costanza) og programmereren Henning Kristiansen (marle).

- er eid av Øystein Holt, dvs undertegnende ("Holters").

Jeg ser at både stenhard og FFK1903 klager over at vi kan bli og har vært bedre tidligere. Det vet vi inderlig godt selv, men jeg tror ingen av dere har en ringeste anelse om hvor mye tid det tar!

Tidligere var det stort sett jeg alene som stod for nyhetsjaktingen, intervjuing av ledere/spillere og brukte enormt med tid på dette. Vi konkurrerte tross alt med både Fredriksstad Blad og de offisielle sidene, og begge har ressurser som vi bare kan drømme om. Det har rett og slett ikke vært mulig for meg å gjøre det samme nå med full jobb i London og med perverse utgifter til mobilregning.

Når det gjelder relansering av siden med nytt design, så har jeg rett og slett ikke hatt tid til å gjøre ferdig den biten. Trolig får jeg mer tid når jeg er ferdig her nede til jul, og da lover jeg å komme sterke tilbake på alle fronter.

Vi har tidligere fridd til all verdens personligheter og annonsert på forsiden at vi vil ha med flere i teamet til ffksupporter.net. Tilbakemeldingene har vært heller labre. Vi har aldri nektet noen supportere å sende oss tekster, men snarere oppfordret til det. Vår oppfatning av dette er at de aller fleste synes det er veldig ålreit å kreve uten å selv løfte en finger for å bidra. I tillegg tar Plankehaugen mange av de få personene som vil bidra.

Jeg har i alle fall tenkt til å fortsette å videreutvikle dagens ffksupporter.net, og jeg regner med at resten av det nåværende teamet er like giret på dette. Vi har ingen planer om å bli en ren forumside, men et uoffsielt nettsted som kan være både positive og kritiske til det FFK gjør. Vi kommer sterkere tilbake i tiden frem mot sesongen 2005!

Og nå prøver vi nok engang:

Kunne noen tenke seg å bidra og bruke noen timer på ffksupporter.net? Vi trenger fotografer, dyktige skribenter og folk som tør å intervjue. I tillegg har vi per i dag et prekært behov for folk som er eksperter på html/css/divs, og da understrekes eksperter.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 17 nov 04, 15:30
Endret: 17 nov 04, 15:31
Var på ingen måte ment som klaging, mer som en oppfordring, for jeg syns dette fortsatt er et bra alternativ, men at det heller mot å bli en ren forumside. Og tro meg, jeg vet hvor lang tid slike sider tar, mulig siden min ikke er stor i forhold til andre sider, men det er den største siden hva reisebrev angår i Norge, og det ligger en god del arbeid rundt det, og jeg er helt alene om siden. Så jeg har en anelse om hvor mye arbeid det krever for å drive en side skikkelig.

Har dessverre ikke anledning til å bidra selv, sitter nemlig på Klepp på Jæren... Dog, hvis dere likevel har behov for meg, ser jeg ingen grunn til at jeg skal takke nei til dette...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914