Tore Andre Flo til Enga ? (FFK)
---------------------------
Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 17 nov 04, 13:18
Endret: 17 nov 04, 13:20
Først snakker Drillo med Flo, og da ser det ut som om det kan være en åpning for å evt. spille i FFK.
Dagen etter kommer hans agent Gunnar Martin Kjenner på banen og forteller at det er helt utenkelig med Norge nå, fordi Flo ønsker seg tilbake til England.
Så går det ytterligere 3 dager, og så er han aktuell for Vålerengen. Forstå det den som vil.
Imorgen kommer vel Kjenner og forteller oss igjen at Flo nok engang er uaktuell for Norge.
Når det gjelder Vålerenga, så er det jo en kjent sak at Rekdal og Kjenner er som hund og katt og har skjellt hverandre ut offentlig mer enn en gang.
Når det gjelder Flo, så er vel heller ikke han lenger i posisjon til å velge å vrake hvor han har lyst til å spille, ihvertfall ikke i England.
Men han kan helt sikkert gjøre en glimrende jobb i både FFK og Vålerenga, dersom han velger å komme hjem for å avslutte karrieren her.
Men FFK må vel være et like godt alternativ som Vålerenga.
Har også vanskelig for å skjønne at Vålerenga går for Flo, dersom Steffen Iversen blir.
Håper ihvertfall Drillo og FFK tar kontakt igjen, for å høre om det virkelig er en mulighet. FFK trenger ham mer enn VIF.
:D
:ffk:
FFK på toppen i 2005
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 17 nov 04, 15:19
Endret: 17 nov 04, 15:21
Gunnar Martin Kjenner hadde innbillt Pa Madou Ka at klubber som Real Madrid og Milan var interessert i hans tjenester.
Jeg tror alle Rekdals krasse angrep på Kjenner må ha vært sanne, ellers hadde sikkert Kjenner gått til et injurie søksmål. :D:D:D
FFK på toppen i 2005
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Tipper det var endel taktikk fra klubbledelsen - og mindre fotballfaglige vurderinger.
www.carlberner.no
Ja ja... Jeg gråter meg ikke i søvn om det ikke skulle bli no av. Vi har jo West og Ringberg!! :p
Men Flo var jo bare et stunt, du forstå jo det med en gang, at det bare var tull.
HMMMmmmmmmm:cool:
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Du gir deg ikke?
Det jeg skrev var ordrett:
Dette med Flo var nok mere ment som et pr. stunt og å fortelle omverdenen hvor lista blir lagt.
Altså, jeg skrev ikke at det bare
var et stunt.
Les ordentlig neste gang.:confused:
FFK på toppen i 2005
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av Fjedjik
Det går ikke planken, man kan ikke leie ut en spiller som ikke har lengere tid igjen av kontrakten. REF saken med ALH
Hvis du skal referere til den saken så er jo fakta det at Flo har over et halvt år igjen av kontrakten og kan derfor leies ut...
Det som kan være...men da er formuleringen som er brukt av mange her inne dårlig, er at man ikke kan være på utlån det siste halvåret av kontraktstiden. Da stiller saken seg annerledes.
Men fremdeles er fakta at man etter UEFA`s nye regler ikke kan skrive kontrakter kortere enn ett år.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914