Husk meg
Brukernavn
Passord

Tore Andre Flo til Enga ? (FFK)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

6611-FFK

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04

Lagt til: 17 nov 04, 11:12
Endret: 17 nov 04, 23:18
Leser på VG nett at det ikke er uaktuelt med retur til norge. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=254857 Kansje Drillo får sitt ønske oppfyldt

---------------------------

Ivrig aristokrat

Sempre Fi ! Forza FFK !

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 17 nov 04, 13:18
Endret: 17 nov 04, 13:20
Dette lyder merkelig?

Først snakker Drillo med Flo, og da ser det ut som om det kan være en åpning for å evt. spille i FFK.

Dagen etter kommer hans agent Gunnar Martin Kjenner på banen og forteller at det er helt utenkelig med Norge nå, fordi Flo ønsker seg tilbake til England.

Så går det ytterligere 3 dager, og så er han aktuell for Vålerengen. Forstå det den som vil.

Imorgen kommer vel Kjenner og forteller oss igjen at Flo nok engang er uaktuell for Norge.

Når det gjelder Vålerenga, så er det jo en kjent sak at Rekdal og Kjenner er som hund og katt og har skjellt hverandre ut offentlig mer enn en gang.

Når det gjelder Flo, så er vel heller ikke han lenger i posisjon til å velge å vrake hvor han har lyst til å spille, ihvertfall ikke i England.

Men han kan helt sikkert gjøre en glimrende jobb i både FFK og Vålerenga, dersom han velger å komme hjem for å avslutte karrieren her.

Men FFK må vel være et like godt alternativ som Vålerenga.
Har også vanskelig for å skjønne at Vålerenga går for Flo, dersom Steffen Iversen blir.

Håper ihvertfall Drillo og FFK tar kontakt igjen, for å høre om det virkelig er en mulighet. FFK trenger ham mer enn VIF.

:D
:ffk:

FFK på toppen i 2005

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 17 nov 04, 14:16
Gunnar Martin Kjenner? Tar jeg feil, eller er dette den "personlige sektretæren" til Carew også? Han er jo ikke alltid til å stole på, om han noen gang er det.

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 17 nov 04, 14:17
Du tar feil. Per A Flod heter den kølla der. Er samme slags tulling han Kjenner. To hender i e ræv.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 17 nov 04, 15:19
Endret: 17 nov 04, 15:21
Den siste store krangelen mellom Rekdal og Gunnar Martin Kjenner, forøvrig på redaksjon 1 på NRK, gjalt Pa Madou Ka.

Gunnar Martin Kjenner hadde innbillt Pa Madou Ka at klubber som Real Madrid og Milan var interessert i hans tjenester.
Jeg tror alle Rekdals krasse angrep på Kjenner må ha vært sanne, ellers hadde sikkert Kjenner gått til et injurie søksmål. :D:D:D

FFK på toppen i 2005

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 17 nov 04, 15:26
Flo ble litt mobbeoffer under tiden i Sunderland. Han var en av klubbens best betalte, men var ikke funnet god nok for laget.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 17 nov 04, 19:51
Han spilte vel mye for laget inntil det ble klart at Sunderland kom til å rykke ned fra Premier League. Men siden han tjente såpass mye i forhold til hva Sunderland var villige til å betale ham i 1.div så ble han kronisk benka for å skvise ham fra klubben.

Tipper det var endel taktikk fra klubbledelsen - og mindre fotballfaglige vurderinger.

www.carlberner.no

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 17 nov 04, 20:02
Hmm... Virker vel som Flo blir i utlandet hvis han får muligheten, men dersom Norge er aktuelt, er vel Enga vel så aktuelt om FFk. Eneste som da taler for oss, er vel Drillo...

Ja ja... Jeg gråter meg ikke i søvn om det ikke skulle bli no av. Vi har jo West og Ringberg!! :p

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 18 nov 04, 08:00
HVIS Flo i det hele tatt vurderer comeback til Norge, er nok Enga eneste alternativ (siden Sogndal rykka ned). I Enga har han gamle kompiser som Rekdal, Bohinen og Iversen. Dessuten er vel Fredrikstad en for liten by å flytte til etter å ha vært vant til det urbane liv i England/Italia. Tror ikke Drillo er nok til at Flo vil til FFK. Dessuten er nok han bare interessert i en kortvarig løsning. Få litt kamptrening og deretter tilbake til utlandet igjen.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 18 nov 04, 09:33
Snæbussaristokrat 1
Men Flo var jo bare et stunt, du forstå jo det med en gang, at det bare var tull.
HMMMmmmmmmm:cool:

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 18 nov 04, 13:02
Jostein tar nok med seg Tor A. til Strømsgodset etter hvert.:o

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 18 nov 04, 14:47
Til dracula, alias antidrillo!

Du gir deg ikke?

Det jeg skrev var ordrett:

Dette med Flo var nok mere ment som et pr. stunt og å fortelle omverdenen hvor lista blir lagt.

Altså, jeg skrev ikke at det bare
var et stunt.

Les ordentlig neste gang.:confused:

FFK på toppen i 2005

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 23 nov 04, 07:51
Det ryktes at Sienna vil ha 10 mill for Flo, mens Vålerenga bar er villig til en tredjedel av denne prisen, så derfor blir det trolig ingenting. Hvis FFK (og en snill sponsor) går opp litt i forhold til Enga, kan det jo bli muligheter. Hvis Flo gjør det bra her et halvt år, er det god investering, da han fort blir solgt videre for mye mer. Investering med middels høy risiko.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 23 nov 04, 08:03
Flo har vel sagt tydelig at han kun vil være i Norge i ett halvt år og skriver derfor mest sannsynlig en 6månederskontrakt. Han er dermed fri til å gå hvor han vil til sommeren. Det er ihvertfall slik jeg har forstått ham. Jeg syns ikke Flo er verdt 5 mill for ett halvt år. For den prisen kan FFk skaffe seg en klassespiss som blir her i flere år.

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 23 nov 04, 11:31
Endret: 23 nov 04, 11:32
Et problem Flo får er at det ikke er lov å skrive kontrakter på under ett år, så eneste løsning for han er at Siena får betalt for å leie han ut frem til sommeren, for da å slippe han fra kontrakten.

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 23 nov 04, 13:19
Det går ikke planken, man kan ikke leie ut en spiller som ikke har lengere tid igjen av kontrakten. REF saken med ALH

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 23 nov 04, 14:48
Opprinnelig postet av Fjedjik
Det går ikke planken, man kan ikke leie ut en spiller som ikke har lengere tid igjen av kontrakten. REF saken med ALH

Hvis du skal referere til den saken så er jo fakta det at Flo har over et halvt år igjen av kontrakten og kan derfor leies ut...

Det som kan være...men da er formuleringen som er brukt av mange her inne dårlig, er at man ikke kan være på utlån det siste halvåret av kontraktstiden. Da stiller saken seg annerledes.

Men fremdeles er fakta at man etter UEFA`s nye regler ikke kan skrive kontrakter kortere enn ett år.

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914