Martin Wiig har fått kontraktforsalg av FFK
Det er sikkert mange som lurer på hvordan det går med Martin, i dag kom FFK med et tilbud til han.
Da tar det ikke mange dagene før han tar en avgjørelse på om han blir FFK spiller.
Da tar det ikke mange dagene før han tar en avgjørelse på om han blir FFK spiller.
Med andre ord. I løpet av få dager KAN Martin Wiig, TE Berthelsen være klare. Da er disse allerede på plass: Wiig, Berthelen, Raijo og ALH (han blir vel frem til sommeren eller).
Happy?
Happy?
Er forsåvidt happy med det, dog med unntak av ALH dersom han bare blir frem til sommeren. Vil ha kontinuitet på keeperplassen. Får vi ikke ALH permanent, mener jeg vi bør hente inn en annen keeper. Ikke noe poeng for oss å gi RBKs reserver verdifull kamptrening bare så de kan hente de tilbake vederlagsfritt når de vil.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av ensomvet
Det er sikkert mange som lurer på hvordan det går med Martin, i dag kom FFK med et tilbud til han.
Og dette har du fra "sikkre kilder"???vært fint om du kunne ha sagt noe om hvor du har dette fra:D
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Enig med deg Constanza at det er viktig med kontuinitet. Men, på keeperplassen er vel kanskje dette minst viktig?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Vil ikke røpe kilden min, men det er 100% sant.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Enig med deg Constanza at det er viktig med kontuinitet. Men, på keeperplassen er vel kanskje dette minst viktig?
Jeg vil heller si at dette er mest viktigst jeg da men. En keeper som har stått i mål for samme klubb over flere sesonger er som regel mye bedre enn en som kun har stått der en liten stund.
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Her er bekreftelsen http://www.ta.no/lokal_sport/oddgrenland/article1334544.ece
Det ser ut til at også Bertelsen velger :ffk:[url=http://www.haugesunds-avis.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20041116/SPORT/474639122]
Grunnen er at :ffk:i dag ikke har noen vensterback.
Grunnen er at :ffk:i dag ikke har noen vensterback.
Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914