Husk meg
Brukernavn
Passord

Har du leggskinner og fotballsko?! Kom til FFK!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04

Lagt til: 12 nov 04, 17:18
Endret: 12 nov 04, 17:53
he he :D Kanskje ikke så bokstavelig? Det jeg mener er at jeg syntes at vi er i ferd med å gjøre litt av den samme feilen som ifjor.

Skal vi ta et sted i riktig retning. Så bør vi tenke litt anderledes. Man skal ikke forsterke med en spiller som ikke er gor nok for en konkurent. Da tenker jeg på herr. Wiig. Vi har nok av halvgode spillere i troppen fra før. Spillere som kan slå til, men som enda har tilgode å vise seg frem.

Tenker da på : Hornseth, røn, costa rica boys, osv.

Skal det forsterkes så syntes jeg det bør bli spillere som glir rett inn i førsteellveren. Vi må også være ærlige og realistiske. Selvom vi tok sølv etter den siste delen av serien. Så tror ikke jeg at dagens stall er så bra som enkelte tror. Vi var selvfølgelig gode. Men også heldige. Vi surfet på en medgangsbølge.

Jeg vill ha ut: Søderstjerna, Koskela, Hagen, Ch. Pettersen. (Noen av disse spillerne har en såpass høy lønn at det ikke er verdt å beholde disse).

Skal vi satse på unge å lovende spillere. så bør disse bort først. La de unge ta deres plass på benken.

Forsterkningene bør være spillere som gjør FFK bedre. :ffk:

moderator: Slutt med kun store bokstaver i emnetittelen! Heretter vil slike innlegg slettes uten advarsel.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 12 nov 04, 17:25
Endret: 12 nov 04, 17:54
Starter vel tidligere i år ang. spillere.:ffk:

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 12 nov 04, 20:58
Jeg er sikker på at FFK ikke begår samme tabbe som i fjor og overvurde sin egen stall.
Tror Eggen lærte mye av dette, og tror drillo har en del peiling på hvor gode spillere han må ha for å komplettere stallen til FFK.

Vi får ha tillitt til Eggen, Drillo og Harry!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 12 nov 04, 22:45
Nå er det vel også slik at noen spillere gjør det bedre i andre lag, miljø, spillestil og formasjon. Så Drillo vet nok hvilke typer han trenger, og eneste måten å teste ut sin magefølelse på spillere er å ha dem på prøve. Man vet aldri hva man får egentlig. En spiller som har storspilt i en klubb, kan bli en flopp i en annen, samtidig som en flopp kan bli en hit et annet sted. Slik som Clayton Zane, ingen stor suksess i Molde, toppscorer i Tippeligaen for Lillestrøm. Man kan aldri være sikker på hva man får. Hornseth har ikke innfridd, men hadde han gjort det ville Eggen ha vært enda mer genierklært. Man kan ikke treffe innertier på samtlige spillerkjøp.

Vil likevel påstå at Eggen har signert flere spillere som har innfridd enn spillere som ikke har gjort det.

Dessuten er Drillo en trener som motiverer spillere, gir de selvtillit og kan gi de et spark bak om det trengs.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 13 nov 04, 01:02
I 2004 har vi ikke hatt noe spissalternativ til West og Ringberg, bortsett fra Hornseth.

Wiig er kun 21 år og var for et par år siden regnet som et av de største spisstalentene i Norge.
At han ikke har lykkes noe særlig etter det kan skyldes flere ting, men tror han kan blomstre opp igjen i FFK.
Men føler meg ganske sikker på at FFK kommer til å forsterke også med en annen spiss, som kommer til å henvise både Ringberg og Wiig til benken. Og da ligger det i kortene at Hornseth enten blir solgt eller lånt ut.

---------------------------

FFK på toppen i 2005

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914