Husk meg
Brukernavn
Passord

Martin Wiig tilbys kontrakt (?)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 12 nov 04, 11:41
I følge varden skal det legges frem et forslag innen kort tid.

Eneste jeg lurer på er hvordan en spiller som blir leid ut fra et middels TL-lag til Sandefjord og spiller relativt lite der også plutselig er veldig interessant for FFK?
Jeg har ikke peiling på hva denne fyren står for og kan ikke huske jeg har sett ham spille eller, bare lurer...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 12 nov 04, 11:45
Endret: 12 nov 04, 11:46
Jeg kanriktig nok godt huske han spilte, for to år siden, og da var han knallgod for Odd. Men etter den tid har vi jo sett lite til ham. På en annen side, hvis han har vist så gode takter på FFK-treningene som han har vist på sitt beste i Tippeligaen, er det langt fra uforståelig at FFK går for han!

Jeg vet ikke om kanskje Drillo vil få det avgjørende ordet her... Wiig er ikke akkurat den store og sterke duellspissen Drillo etterlyste i dagens FB.

Men jeg synes det er spennende om vi sikrer oss spillere som Wiig og Bertelsen. Dette er unge, veldig talentfulle norske spillere. En innkjøpsstrategi jeg liker.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 12 nov 04, 11:47
Slo gjennom med et brak for 2-3 år siden, har vært litt anonym etter det, men absolutt en interessant spiller...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 12 nov 04, 11:48
Martin Wiig var å regne som det største talentet i norsk fotball for et par-tre år siden, men så "forsvant" han litt. Ikke unaturlig når man blir hauset frem i så ung aldre og får for store forventninger lagt på sine skuldre. Men han har blitt eldre nå, og talentet er vel der fortsatt. Det gjelder bare å finne trygge rammer og et miljø han får lov til å blomstre.
Sammenlign med f.eks Tommy Svindal Larsen, som i en årrekke ble regnet for å være ung og lovende, men først i voksen alder har han vist hva han kan.
Wiig er en flott investering.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 12 nov 04, 16:03
Spennende med Wiig.
Han blir vel tilbudt omtrent samme kontrakt som Hornseth.
Antakelig billig hvis han ikke kaprer en plass.
Backup/utfordrer på spissplass(West)

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!

15 000 +++++

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 12 nov 04, 16:10
Nå var vel Hornseth ganske dyr i forhold til hva han har utrettet til nå, og med Wiig må man også i utgangspunktet betale utdanningskompensasjon til Odd - dersom den ordningen ikke blir avviklet. Er jo som kjent omstridt.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 12 nov 04, 16:39
Endret: 12 nov 04, 16:40
Opprinnelig postet av Costanza
Nå var vel Hornseth ganske dyr i forhold til hva han har utrettet til nå, og med Wiig må man også i utgangspunktet betale utdanningskompensasjon til Odd - dersom den ordningen ikke blir avviklet. Er jo som kjent omstridt.

Hornseth er nok ingen billig man nei... Han hever tross alt en årslønn og lider nok ingen nød! I tillegg har han kontrakt ut 2006... Tror uansett ikke utdanningskompensasjonen blir spesielt høy. Er vel ikke snakk om noe mer enn 200-300.000, og det betalte vi jo for Hornseth også.

Skal jeg tippe, så forsvinner Hornseth (eller Momo?) og Wiig kommer inn i stedet.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 12 nov 04, 18:30
Utdanningskompensasjonen er 200k hvis han går til 1. divisjon, 300k hvis han går til en Tippeligaklubb...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 12 nov 04, 18:33
Opprinnelig postet av Planken
Utdanningskompensasjonen er 200k hvis han går til 1. divisjon, 300k hvis han går til en Tippeligaklubb...

Med andre ord; Ikke verst tippet! ;)

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914