Hva med Tore P?
Ryktene rundt en eventuell stilling i FFK for Tore P har jo surret rundt i en lengre periode. Etter at Drillo overtar, åpner det seg nå ytterligere for at dette kan realiseres?
Personlig har jeg alltid ment at FFK må benytte seg av Tore P`s gode navn/rykte, hans fotballkunnskaper og ikke minst brede kontaktflate.
Drillo hadde ihvertfall et godt øye til Tore P da han trente landslaget.
Personlig har jeg alltid ment at FFK må benytte seg av Tore P`s gode navn/rykte, hans fotballkunnskaper og ikke minst brede kontaktflate.
Drillo hadde ihvertfall et godt øye til Tore P da han trente landslaget.
---------------------------
Pontus
Etter hva jeg har forstått så har vel ikke en trener noe med om hvem som skal ansettes i den admidnastrive delen i klubbe, trenere har vi jo nok av nå også.. Tore P utrykkte for noen år siden at han kunne tenke seg å jobbe som speider eller som agent.. Men dette var vel noe han selv kunne tenke seg, aldri vært oppe som tema??
Han jobber jo litt som agent for Rune Hauge nå. Han ble intervjuet i forbindelse med sin fremtid og potensielt arbeid for FFK av Radio Fredrikstad nylig. Da sa han at det ikke var utenkelig at han kom til å jobbe for FFK, men det var tydeligvis ikke noe konkret akkurat nå.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
tore p er stadig vekk å se på treningene til FFk så det er nok ikke noe tvil om at han vil. Det ligger nok i styret sine hender dette her tror jeg. Men det er klart at han vil være en ressurs.. Han kjenner jo utrolig mange folk i fotball sammenheng od er jo en fordel samt at han virker fornuftig og fornuftig politisk.
Tore P er observert som spiller på Sparta-treninger de siste dagene.
Er det bare for å holde formen vedlike, eller gjør han nok et comeback...?
Tore P. er helt sikkert SJEF i 2. divisjon enda en gang
Er det bare for å holde formen vedlike, eller gjør han nok et comeback...?
Tore P. er helt sikkert SJEF i 2. divisjon enda en gang
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914