ødegård og andresen?
---------------------------
"Ære være planke byen, det synger sebastian" En for alle, alle for en.
Angående Andresen er det litt mer håp, selv om han også potensielt vil bli en dyyr mann. Men det er klart, hvis Høili virkelig slår på storetromma og ordner det finansielle, ja, da er det ingen umulighet.
Hm... dette var visstnok mitt innlegg nummer 2000 her på forumet.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
For alt jeg vet så spilte Høili for FFK samtidig som Drillo spilte for Øssia, og er bitre fiender ennå, he he...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Stabæk ønsker jo og beholde han for fremtiden, mens Martin Andresen helst ikke vil spille i 1.div p.g.a. nivået og landslaget. Dermed er han jo fortsatt Stabæk spiller, men får spille på toppnivå mens Stabæk er nede. Er ikke dette en god løsning for begge parter a?
Engasjert hovedtribunist!
Takk for den. Det er fritt land og jeg heter hva jeg selv velger å hete. Ikke ta alt så bokstavelig...og "scumfri"
Mener du at jeg er "scum" siden mitt brukernavn er reddevil?
FFK kommer også for meg også først og det har det gjort siden jeg i 1975 var på stadion første gang.
Du skriver "Her er det FFK som gjelder" ja og jeg er helt enig. Jeg har aldri skrevet noe annet enn om FFK her inne og selv om brukernavnet mitt ikke har noe med FFK å gjøre så er det vel ingen regel at man må ha ett FFK brukernavn for å kunne være eller skrive her? Jeg sier ingenting om ditt fantastiske FFK brukernavn....
Martin A ble landslagskaptein da Hareide, under et drypp, sa at Norge hadde gode nok spillere til å briljere seg gjennom midtbanen. Vi så hvordan det gikk. Martin A er kanskje god med flyt. Når Stabæk slet i år var det ikke mange gangene han ble BB. Det er noe til Landslagskaptein.
Skulle han mot formodning bli FFK spiller, så må jeg vel ta en 4-5 kameler på styrten!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Martin Andresen mener jeg ikke ville fått plass sentralt på FFK. Han rekker ikke Brenne/Risholt til anklene en gang når de neste år får tatt ut sitt fulle potensial.
Drekki eller?!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Martin Andresen mener jeg ikke ville fått plass sentralt på FFK. Han rekker ikke Brenne/Risholt til anklene en gang når de neste år får tatt ut sitt fulle potensial.
På tide å bytte nick kanskje...? :rolleyes:
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av Planken
Martin Andresen er en glimrende fotballspiller, men det er ikke lett å dra Stabæk helt alene...på landslaget er problemet hans mangelen på defensiv makker på midten!
Er ikke svindal larsen nettopp en god sådan?
- Egil Drillo Olsen.
Andresen er en knallspiller, og han er helt klart bedre når han får spille i en mer offensiv rolle en det han har gjort i både stabæk og på landslaget.
Tenk deg FFK med risholt sentralt og brenne og andresen som indreløpere a. Det hadde vært noe det!
Opprinnelig postet av Julekake
Hvordan kunne det vært å leid inn Andresen for neste sessong?
Stabæk ønsker jo og beholde han for fremtiden, mens Martin Andresen helst ikke vil spille i 1.div p.g.a. nivået og landslaget. Dermed er han jo fortsatt Stabæk spiller, men får spille på toppnivå mens Stabæk er nede. Er ikke dette en god løsning for begge parter a?
Nå er jo dette mulig. Se bareher
Jeg mener dette hadde vært en perfekt løsning for FFK!
Og hvor sannsynlig er det at Stabæk rykker rett opp igjen. Jeg tror det ikke.:D
FFK på toppen i 2005
Det er i hvert fall en tanke, at vi bygger opp laget sakte men sikkert med gode spillere, fremfor å prøve å kjøpe seg til suksess med en gang. Det tror jeg ikke vi har råd til, med mindre vi er griseheldig å får noen gode Bosman-spillere...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
vi har ikke lønn og gi dem en gang.. begge spiller sikkert ikke for mynter.. handler om flere hunder i lønn.
Jeg ville hatt dem, men det er ikke mulig tror jeg..
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Noen som vet hva andresen har i lønn i år da? For det er vel det vi må ut med for han? Dekke lønnsutgiftene, pluss kanskje en liten kompensasjonssum.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914