Husk meg
Brukernavn
Passord

Poeng-ran!?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 23 jun 03, 13:45
Ser at Eggen har uttalt til NTB at det var poeng-ran av FFK i går...!? Hva er vitsen med å gå ut med slike uttalelser til media? Var Godset virkelig så gode at man kan kalle det et ran av poeng ? Jeg er ikke enig i det.. Forsvaret til Godset var rufsete og vi var alene med keeper 3 ganger (Melo, Stian og LP) før Bjørnar putta det fjerde forsøket!! Dvs 4 hundreprosentsjanser, mens jeg ikke kan huske at Godset hadde en eneste en. Hadde bare effektiviteten vært normal hadde i hvert fall 2/3 av disse sjansene resultert i mål. I tillegg kan nevnes at scoringa til Godset kom på en keepertabbe. Vi var jevngode med Godset, og hadde i tillegg de klart største sjansene. Derfor synes jeg det er irriterend at Eggen går ut med slike defansive/negative uttalelser. Virke jo som vi raner poeng i hver match nå, og at de andre er såå mye bedre enn oss...

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 23 jun 03, 13:48
jeg begynner faktisk å miste troa på eggen nå, jeg.. vet ikke om han har helt det som skal til for å få oss noe bedre.. merkelige laguttak, klarer ikke å motivere gutta til å jobbe + negative uttalelser som dette.... skjerpings eggen!!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 292

Lagt til: 23 jun 03, 13:50
Ran er kanskje litt drøyt ja, men vi var nok litt heldige som fikk det ene poenget. Når du sier at vi var jevngode med Godset så kan jeg ikke si meg helt enig i det. Godset er nok det beste laget vi har møtt hittil, bortsett fra Sandefjord (av de lagene jeg har sett). De fremstår som veldig ballsikre og har fullstendig kontroll gjennom store deler av kampen. Mot slutten så satt jeg bare og ventet på at dommeren skulle blåse av, og følte en liten lettelse at vi fikk med oss det ene poenget når han endelig blåste av.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 23 jun 03, 13:50
Poengran??

Hentet fra www.godset.no:

"Selv om vi i 2. omgang kanskje hadde ballen mest, fikk vi ikke det nødvendige seiersmålet. På den annen side, hadde ikke Thomas Solvoll ved et par anledning tatt frem det aller aller beste, hadde vi kanskje måtte reist hjem uten poeng"

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03
Innlegg: 149

Lagt til: 23 jun 03, 14:20
ajg: Det virker latterlig at du etter et par mindre gode matcher kritiserer Eggen. Regner med at fu var fornøyd når vi hadde 5 strake...Det er ingen tvil om at Eggen er mannen som kan ta oss til toppen, men da er vi avhengi av å har 1. En god tropp
2. Spillere som jobber bra og fungerer sammen.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6581

Lagt til: 23 jun 03, 15:43
Poeng-ran er litt drøyt ja. Godset hadde nok helt klart ballen mest og trillet til tider "ball i hatt" med FFK og gjorde som de ville. Når det er sagt, så skapte de ikke all verden med store målsjanser. Faktisk hadde vel vi flere store sjanser, og målet til Godset var ikke annet enn en stor keepertabbe.

Men at vi lar Godset trille så mye ball så langt inn på egen banehalvdel, det bekymrer litt...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Maradona

Knøttespiller
Ble medlem: 22 apr 03
Innlegg: 49

Lagt til: 23 jun 03, 16:18
Blir bare dumt å begynne å antyde misnøye mot Eggen nå AJG.
Etter fjorårssesongen og den gode plasseringen vi tross alt har nå, blir det nesten latterlig å kritisere Eggen.
Vi henger godt med i en veldig jevn liga, og har en kamp til gode på mange av laga. Har hatt ett par middels gode kamper nå, men det kommer av skader osv..
Dessuten kan vi ikke forvente å ta 3 poeng i hver kamp og surfe gjennom 1. div!
Vi er tross alt et nyopprykket lag.
Jeg synes Eggen gjør en strålende jobb!!

---------------------------

Mvh

Diego


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 23 jun 03, 18:07
må stille meg i rekken av de som støtter eggen. synes den debatten er langt unna et aktuelt tema, men jeg klarer ikke å la være. selv om andre faktorer også spiller inn, så er det jo bare å se på hvor vi var før eggen, og hvor vi er nå.

dessuten tror jeg at hvis eggen drar, drar mange andre som kan hevde seg på høyere nivå også. (f.eks risholt)

som maradona sier så er vi et nyopprykka lag, og må leve med et par middelmådige kamper når vi har flere nøkkelspillere ute.

---------------------------

med ffk til champions league!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340