Husk meg
Brukernavn
Passord

Et skikkelig tett forslag?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04

Lagt til: 08 nov 04, 01:02
Mulig at jeg er skikkelig tett her nå. Men nå har Plankehaaugen blitt en ganske stor supportergruppe. Er det da en dum idè å lage medlemskort med fotografi på? Hvis noen f.eks skulle finne på å "drite seg" (les: pælme ting på banen, storme banen naken etc... nok av gærninger der ute...) ut på stadion eller andre steder er det lettere å vite hvem dem er hvis det er fotografi på medlemskorta.

Og så er det lettere å finne ut om det er ekte FFK-supportere om noe slik skulle skje oss en gang. (se link under)Bedre føre var enn etter snar, for å sitere min avdøde oldemor. Mulig det er tett, men det er som sagt bare et forslag... Noen som har noen synspunkter på dette?

Kamuflert som Vålerenga-supportere gikk en gjeng snauskaller til angrep på Brann-tilhengerne på en fotballpub i Oslo sentrum

---------------------------

Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!

Ivar Hoff

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 08 nov 04, 01:16
syns det egentlig var en fin idee jeg, men er det plass til bilde av meg på kortet da ? :D

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04

Lagt til: 08 nov 04, 03:55
bra forslag, men tipper det blir dyrt, å skulle noen av i plankehaugen starte bråk noe som jeg håper aldri skjer, er det alltid noen som vet hvem de skyldige er eller så er det alltid noen med kamera som tar bilde. Plankehaugen er å blir en gjeng som har det gøy sammen å det må det forbli videre, heia FFK, heia plankehaugen, og Heia byn våres Fredrikstad

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914