Husk meg
Brukernavn
Passord

2. laget neste år

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 07 nov 04, 13:08
Leser i f-b.no at målsetningen for FFK2 neste år bør være opprykk. Det kan jeg ikke si meg mer enig i! Slik jeg ser det er det svært viktig for rekrutteringen og utviklingen av spillere at 2. laget spiller i 2. divisjon istedet for 3. divisjon. Dessuten vil det jo bli enda morsommere å følge med på 2. laget!

palajoha

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 07 nov 04, 16:09
Det står vel ikke at det er målsetningen.

Dette er en sak FB.no har sakset fra fredrikstadfk.no. Det det står er at oppsettet bør gi godt håp om at opprykk er innen rekkevidde.

mvh
Pål Johansen
Webansvarlig FFK

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 07 nov 04, 19:30
La oss håpe de rykker opp, det er så utrolig viktig at de nest beste får matching på høyest mulig nivå...og med den stallen vi har og med flere inn i løpet av vinteren, bør det absolutt være mulig.

Det største problemet til et rekruttlag er jo at det er så vanvittig forskjellig hva slags lag man stiller fra kamp til kamp...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 07 nov 04, 20:23
Endret: 07 nov 04, 20:38
Opprinnelig postet av palajoha
Det står vel ikke at det er målsetningen.

Sant....rett skal være rett....men når det er sagt så BØR vel strengt tatt opprykk faktisk være målsetningen...i alle fall slik jeg ser det! Utrolig viktig for utviklingen til de nest beste spillerne og de beste juniorene.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914