DAG JØRUND
---------------------------
Bams-fia, Jack og sang!
Stå på og vær stolt, Dag Jørund!
Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!
Ivar Hoff
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Enig med Abby at Dag ikke har fått nok "kred" for det han har gjort...for han fortjener masse ros for sin innsats...håper du fortsetter i lik stil neste sessong
Mange sier at Klokan starta forsangere-greia mot Stabæk, men jeg mins jeg husker Dag stå i bar overkropp på Brann stadion og dra med seg Fredrikstadfolka på sanger og rop...stå på videre Dag Jørund!
PS. Hvis vi skal lage tråder om alle som fortjener ros i PH kan vi vel holde på en stund....
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Tusen takk for ett fantastisk navn jeg fikk
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
"Kommer det 6000 på Ullevål nå for tiden, kommer det 4000 fra klanen og 2000 for å se på klanen" Fra Ingebrigt Steen Jensen`s "Ona Fyr"
Neste sesong vil Plankehaugen fylle et halvt stadion alene! I sommer halvåret har jeg gåsehud hver søndag fra ca 18:00 og 2 timer fremover. Det er dødskult selv om man har er innflytter, har passert 40 og sitter på hovedtribunen.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Lenge leve "hjørnet"!
Djpete er pioneeren, så får vi håpe at vi andre kan "tenke sjæl" når djpete skifter bleier neste sesong. (Uuups..skal jo skifte bleier sjæl jeg jo..!)
Stinger
-Supporter i alle vindretninger
Dag la ned en kjempejobb allerede før sesongen startet.
Håper både han og Klokan fortsetter det gode arbeidet med å gjøre våre sanger og fremførelser enda bedre til neste sesong.
FFK på toppen i 2005
For hver sang jeg finner på ringer jeg først til Dag for å høre om den er OK. Ikke fordi han er så veldig musikalsk eller er sanggeniet men rett og slett fordi mannen er enorm i mine øyer og har ueeendeeeliiiig respekt hos meg.
Dessverre er det faktisk alt for lite, for denne mannen fortjener noe mer for denne jobben han har gjort, han gjør og kommer til å gjøre for Plankehaugen og FFK
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
utrolig mye... i positiv forstand!
Macka fra start!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
har du lest min private hilsen som jeg skrev til def i innleget på denne siden ? :D:D
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av ajg
Det var meget viktig for Plankehaugen og hele vår utvikling at Dag flytta over til oss. Denne mannen har vi lenge sett at hadde talenter da han i 1.divisjon på egen hånd sydde banneret som dekka nesten hele hovedtribuna, i tillegg til at han dro i gang hele hoved. Husker ennå at jeg sto på lange stå og hørte stemmen hans klart og tydelig helt fra andre siden.. helt rått!! djpete skal ha mye av æren for at vi i det hele tatt har en syngende hovedtribune. han la grunnlaget for dette i tiden han satt der. Denne sesongen har han gitt PH et nytt giv både med tifo og sanger. Han skal også ha honnør for CD-utgivelsen.. håper du får tid til å engasjere deg like mye neste sesong også Dag!!!!
Siden plankehaugens historie nedskrives, og enkeltpersoner hylles(med rette). Lurer jeg på om noen vet hvem som kom opp med navnet "Plankehaugen"?
Jeg har min historie på dette. Og den går i retning av Fredrikstads beste vestkant..Onsøy!
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Er også imponert over Dag, er det noen som fortjener ros er det han :)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914