Husk meg
Brukernavn
Passord

DAG JØRUND

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04

Lagt til: 05 nov 04, 12:27
Tar av meg hatten! Fiktiv bamsebutton i gull overrekkes herved!

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 05 nov 04, 12:48
Skal vi ha like lang tråd på Dag også.:D:D Flink gutt , og bra at han kom over til oss.:ffk::ffk:

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04

Lagt til: 05 nov 04, 12:59
Jeg synes det. For er det en kar som fortjener all ros og ære så er det DJ. Han har fått altfor lite "kred" for det han har gjort.

Stå på og vær stolt, Dag Jørund!

Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!

Ivar Hoff

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 05 nov 04, 14:07
Støttes... Stå på!

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 05 nov 04, 14:32
Endret: 05 nov 04, 14:32
Bøyer meg i støvet for innsatsen som er lagt ned.

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 05 nov 04, 14:36
Endret: 05 nov 04, 14:37
Syns vel han styrer litt mye...lurer på om PH er tjent med at han skal ha en finger med i alt...hehehehe...neida...bare kødder...:D

Enig med Abby at Dag ikke har fått nok "kred" for det han har gjort...for han fortjener masse ros for sin innsats...håper du fortsetter i lik stil neste sessong

Mange sier at Klokan starta forsangere-greia mot Stabæk, men jeg mins jeg husker Dag stå i bar overkropp på Brann stadion og dra med seg Fredrikstadfolka på sanger og rop...stå på videre Dag Jørund!

PS. Hvis vi skal lage tråder om alle som fortjener ros i PH kan vi vel holde på en stund....

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 05 nov 04, 14:47
Jeg har mye å takk dag for og jeg håper dag leser dette selv. Du har gitt meg noe som jeg er veldig stolt av Dag og det måtte bli deg som ga meg det og jeg er fryktelig stolt dag av navnet mitt.. snart her jeg drakt med keiko

Tusen takk for ett fantastisk navn jeg fikk

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 05 nov 04, 15:39
Først og fremst vil jeg igjen benytte anledningen til å takke hele PH for innsatsen så langt. Spesielt ildsjelene som satte det hele igang, men også de som har kommet til etterhvert. Dag og Zoran har vært veldig flinke til få med seg hele stadion denne sesongen og bør æres for det. For alt jeg vet kan det være andre også som fremhever seg, så jeg gjentar: Takk Plankehaugen.

"Kommer det 6000 på Ullevål nå for tiden, kommer det 4000 fra klanen og 2000 for å se på klanen" Fra Ingebrigt Steen Jensen`s "Ona Fyr"

Neste sesong vil Plankehaugen fylle et halvt stadion alene! I sommer halvåret har jeg gåsehud hver søndag fra ca 18:00 og 2 timer fremover. Det er dødskult selv om man har er innflytter, har passert 40 og sitter på hovedtribunen.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 05 nov 04, 16:19
Dag har også et helt rått engasjement som fortjener ros! Stå på Dag så PH blir enda bedre neste år!!

Lenge leve "hjørnet"!

Stinger

Knøttespiller

Ble medlem: 04 mar 04

Lagt til: 05 nov 04, 18:17
Mye kan sies om mange i PH, men ingen kan arrestere meg når jeg påstår at Djpete er den som har lagt ned desidert mest tid i tifo denne sesongen. Tror ingen i PH-Tifo er ute etter "kred" for hva man har bidratt med, spesiellt ikke Djpete. Likevel er det hyggelig å få tilbakemeldinger som dette, så det fortjener du Djpete. Ideene du har satt til livs har vært utrolig artig å få være med på. Vil trekke frem 16. Mai som det beste (...så glemmer vi fallskjerm-tifoen hjemme mot fuglane, hehe..). Alt i alt et meget bra "debut-år" for PH-Tifo, og det beste av alt: Vi har så sinnsykt mye vi kan gjøre bedre (får gåsehud av tanken på hva vi skal få til på FMV...)!
Djpete er pioneeren, så får vi håpe at vi andre kan "tenke sjæl" når djpete skifter bleier neste sesong. (Uuups..skal jo skifte bleier sjæl jeg jo..!)

Stinger

-Supporter i alle vindretninger

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 05 nov 04, 18:57
Støtter alle andre her 100%.

Dag la ned en kjempejobb allerede før sesongen startet.

Håper både han og Klokan fortsetter det gode arbeidet med å gjøre våre sanger og fremførelser enda bedre til neste sesong.

FFK på toppen i 2005

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 05 nov 04, 23:05
Jeg kan si kun en ting.
For hver sang jeg finner på ringer jeg først til Dag for å høre om den er OK. Ikke fordi han er så veldig musikalsk eller er sanggeniet men rett og slett fordi mannen er enorm i mine øyer og har ueeendeeeliiiig respekt hos meg.
Dessverre er det faktisk alt for lite, for denne mannen fortjener noe mer for denne jobben han har gjort, han gjør og kommer til å gjøre for Plankehaugen og FFK

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 06 nov 04, 00:17
Utrolig hyggelige tilbakemeldinger å få folkens. Blir litt brydd av dette, men veldig hyggelig med positiv feedback. Alle som har lagt engasjement i supporterklubben på en eller annen måte kan ta seg sjøl i handa og gratulere. I år har vi utviklet oss
utrolig mye... i positiv forstand!

Macka fra start!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 06 nov 04, 01:00
Det var meget viktig for Plankehaugen og hele vår utvikling at Dag flytta over til oss. Denne mannen har vi lenge sett at hadde talenter da han i 1.divisjon på egen hånd sydde banneret som dekka nesten hele hovedtribuna, i tillegg til at han dro i gang hele hoved. Husker ennå at jeg sto på lange stå og hørte stemmen hans klart og tydelig helt fra andre siden.. helt rått!! djpete skal ha mye av æren for at vi i det hele tatt har en syngende hovedtribune. han la grunnlaget for dette i tiden han satt der. Denne sesongen har han gitt PH et nytt giv både med tifo og sanger. Han skal også ha honnør for CD-utgivelsen.. håper du får tid til å engasjere deg like mye neste sesong også Dag!!!!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 06 nov 04, 02:47
Til DAG JØRUND

har du lest min private hilsen som jeg skrev til def i innleget på denne siden ? :D:D

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 06 nov 04, 11:17
Opprinnelig postet av ajg
Det var meget viktig for Plankehaugen og hele vår utvikling at Dag flytta over til oss. Denne mannen har vi lenge sett at hadde talenter da han i 1.divisjon på egen hånd sydde banneret som dekka nesten hele hovedtribuna, i tillegg til at han dro i gang hele hoved. Husker ennå at jeg sto på lange stå og hørte stemmen hans klart og tydelig helt fra andre siden.. helt rått!! djpete skal ha mye av æren for at vi i det hele tatt har en syngende hovedtribune. han la grunnlaget for dette i tiden han satt der. Denne sesongen har han gitt PH et nytt giv både med tifo og sanger. Han skal også ha honnør for CD-utgivelsen.. håper du får tid til å engasjere deg like mye neste sesong også Dag!!!!

Siden plankehaugens historie nedskrives, og enkeltpersoner hylles(med rette). Lurer jeg på om noen vet hvem som kom opp med navnet "Plankehaugen"?
Jeg har min historie på dette. Og den går i retning av Fredrikstads beste vestkant..Onsøy!

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 06 nov 04, 12:26
Endret: 06 nov 04, 12:28
Stemmer det Møklegård, det var 4 stk (tror jeg) på gressvik ung.skole som kom opp med dette i sammen med læreren Häckert.

Er også imponert over Dag, er det noen som fortjener ros er det han :)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914