Husk meg
Brukernavn
Passord

Watson aktuell for Lillestrøm

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 04 nov 04, 22:11
Eggen gjorde en feil når han lot denne gutten fare...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 04 nov 04, 22:20
Som vi sa fra dag én...

Watson har vært enormt god da han kom til Pors i høst, sies det. Tror absolutt han har potensiale til å bli en mer enn habil Tippeliga-spiller.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 04 nov 04, 22:23
Er redd at dere har rett gutter , men sånn er det , nå er det forsent å gråte etter det som har blitt gjort i fjor.

vi kan ønske ham lykke ti videre

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 04 nov 04, 22:27
få ræva i gir sier jeg å hent han tilbake... kan bli en virkelig god spiller det her.... viste jo allerede i 2 divisjon at han var god... kanskje ikke helt klar for 1 divisjons spill den gangen men han hadde jo potensialet og det har vi fått bevis på...

Sett deg inn i bilen Eggen og dra til Skien med en gang...:D:D:D

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 04 nov 04, 22:27
Helt enig med deg Holters.
Var meget skuffet når han måtte gå.
En "lirare" som svensken sier.Vi trenger artister på banen.
Etter min mening: Eggens største feilvalg så langt.:confused:

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!

15 000 +++++

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 04 nov 04, 22:29
Var også en av de som syns det var dumt at Watson måtte dra, men var det ikke litt sånn at han ville det selv også?

Han var jo lagets potet, kunne jo nesten spille overalt og gjorde, de kampene jeg så, en solid innsats hver gang han kom inn...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 04 nov 04, 22:31
Opprinnelig postet av FFK1903
Var også en av de som syns det var dumt at Watson måtte dra, men var det ikke litt sånn at han ville det selv også?

Hm. Jeg hadde stikk motsatt inntrykk. At Watson veldig gjerne ville bli, men ble mer eller mindre skjøvet ut. Eggen hintet jo veldig allerede ved sommeren 2003 om ikke Watson kanskje burde skifte klubb, men Watson ønsket ikke det og ville heller bli i klubben for å kjempe om plass på laget.

benksliter`n

Landslagsspiller

Lagt til: 04 nov 04, 22:35
Endret: 04 nov 04, 22:44
Opprinnelig postet av Costanza
Hm. Jeg hadde stikk motsatt inntrykk. At Watson veldig gjerne ville bli, men ble mer eller mindre skjøvet ut. Eggen hintet jo veldig allerede ved sommeren 2003 om ikke Watson kanskje burde skifte klubb, men Watson ønsket ikke det og ville heller bli i klubben for å kjempe om plass på laget.

Det sier jo litt om den rett innstillingen til gutten også.

Benksliter`n

15 000 +++++

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 04 nov 04, 22:44
Merkelig denne Watson episoden...skulle gjerne sett ham i FFK drakta!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 04 nov 04, 23:23
Hmm... virker som jeg er en av få som ikke forelsket meg i Watson... Kan det være mulig at også JEG vurderer feil fra tid til annen !? :)

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 04 nov 04, 23:39
Endret: 04 nov 04, 23:40
Watson er helt klart en glitrende spiller (sannsynligvis den beste tekniske spilleren vi har hatt mens Eggen har vært trener). Han ville også gjerne fortsette å spille i FFK. Årsaken til at Eggen ikke ville ha han med lenger var at han var lat på treningene og ikke ville lære seg taktikk. Han ville spille på sin måte.

Jeg hadde helst sett at både Watson og Welton var her ennå!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 04 nov 04, 23:51
Også kosta det kanskje pæng å ha han ruslanes?

Stadion på FMV!

benksliter`n

Landslagsspiller

Lagt til: 05 nov 04, 00:07
Watson har hatt en utvikling som har peket oppover fra den første sesongen i FFK.
Derfor syntes jeg det var feil å vrake Watson, når han faktisk var fortsatt ung og utviklet seg meget bra.
Syntes han utviklet seg mest på det taktiske og den deffansive arbeidskapasitet.
Desverre er det sånn at mange Norske trenere(inkl. Eggen) ikke alltid setter pris på publikumsvennlige spillere(lirare).
Her skal det være effektiv fotball,systemer,taktikk..
Se bare på alle tekniske spillerene(lirare) våre naboland produserer.Dette er ikke tilfeldigheter,hvis noen trodde det.
Lillestrøm har en Tysk trener. Kanskje ikke det beste utgangspunktet der heller for unge Watson,men bedre enn den norske trauste tenkemåten....
Hvis ikke Norske topptrenere satser på disse spilleren så gjør ikke de andre trenerene det og vi sitter igjen med roboter som er taktisk og fysisk på topp, men ikke mange store stjernene(artistene) som har alt.

Benksliter`n

15 000 +++++

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 05 nov 04, 00:24
Tysk fotball er nettopp effektiv fotball, systemer, taktikk..., eller som mange sier maskinfotball.

Dersom Uwe Røsler er en tradisjonell tysk trener og Watson ikke har gjort vesentlig fremgang på det taktiske/spilleforståelse, så tror jeg han vil få problemer i Lillestrøm, nesten uansett hvor god han er teknisk.

Men selvfølgelig, hvis han har blitt vesentlig bedre på taktikk/spilleforståelse, så burde han jo også være interessant for FFK igjen.

FFK på toppen i 2005

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 05 nov 04, 01:01
Dette er i høy grad en myte, Snæbbusaristokrat 1. I tysk klubbfotball er det mange sterke individualister offensivt på lagene som ikke akkurat har sin styrke i det taktiske. Men det er uansett ikke hva som skal diskuteres her.

Trist for oss om Watson går til en annen Tippeligaklubb, morsomt for Olof selv.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 05 nov 04, 01:40
Endret: 05 nov 04, 01:44
At det er i høy grad en myte er vel en sterk overdrivelse Costanza? Tysk fotball har alltid vært forbundet med disiplin, effektivitet og taktisk kynisme. At det har kommet en del brasser ol. med helt andre tekniske ferdigheter dit har jo selvfølgelig forandret måten de spiler fotball på i klubblagene, men landslaget, som fortsatt består av tyskere, fører videre den fotballen S-A#1 tenker på. Nå er ikke Uwe Rösler brasse, han er tysker, men at han ikke skal velge Olof pga. fotballfilosofi, som S-A#1 antyder, tror jeg nok ikke. Tvert imot tror jeg han er svak for en spiller som har så god fysikk og i tillegg er teknisk! At han ikke er god taktisk tror jeg ikke han bryr seg så mye om da Olof er ung og Rösler sikkert har trua på at han kan lære Olof opp på det planet.

Får håpe det årnær sæ for Olof!:p

Lenge leve "hjørnet"!

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 05 nov 04, 01:44
Opprinnelig postet av ajg
Jeg hadde helst sett at både Watson og Welton var her ennå!

Welton Melo spiller forresten i en proffliga i USA som ser ut til å ligge hakket under MLS nå....i en klubb som heter Seattle Sounders. Så vet dere det hvis noen er interessert...

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 05 nov 04, 13:15
Watson ville vekk i fjor høst.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 05 nov 04, 13:26
Opprinnelig postet av benksliter`n
Desverre er det sånn at mange Norske trenere(inkl. Eggen) ikke alltid setter pris på publikumsvennlige spillere(lirare).

Nei, og Dagfinn Enerly er jo ikke en sånn spiller, stemmer det... hmm, kanskje Eggen liker ham fordi han faktisk jobber og sliter også? Kanskje det er derfor Eggen har stor sans for Kvisvik og Ødegaard også?

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 05 nov 04, 15:20
Jepp. Har skrevet under for 1 nytt år med Pors nå, i følge TA.

Ønsker Olof lykke til videre!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914