Watson aktuell for Lillestrøm
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Watson har vært enormt god da han kom til Pors i høst, sies det. Tror absolutt han har potensiale til å bli en mer enn habil Tippeliga-spiller.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
vi kan ønske ham lykke ti videre
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Sett deg inn i bilen Eggen og dra til Skien med en gang...:D:D:D
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
Var meget skuffet når han måtte gå.
En "lirare" som svensken sier.Vi trenger artister på banen.
Etter min mening: Eggens største feilvalg så langt.:confused:
Benksliter`n
BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++
Han var jo lagets potet, kunne jo nesten spille overalt og gjorde, de kampene jeg så, en solid innsats hver gang han kom inn...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Opprinnelig postet av FFK1903
Var også en av de som syns det var dumt at Watson måtte dra, men var det ikke litt sånn at han ville det selv også?
Hm. Jeg hadde stikk motsatt inntrykk. At Watson veldig gjerne ville bli, men ble mer eller mindre skjøvet ut. Eggen hintet jo veldig allerede ved sommeren 2003 om ikke Watson kanskje burde skifte klubb, men Watson ønsket ikke det og ville heller bli i klubben for å kjempe om plass på laget.
benksliter`n
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 04 nov 04, 22:35
Endret: 04 nov 04, 22:44
Opprinnelig postet av Costanza
Hm. Jeg hadde stikk motsatt inntrykk. At Watson veldig gjerne ville bli, men ble mer eller mindre skjøvet ut. Eggen hintet jo veldig allerede ved sommeren 2003 om ikke Watson kanskje burde skifte klubb, men Watson ønsket ikke det og ville heller bli i klubben for å kjempe om plass på laget.
Det sier jo litt om den rett innstillingen til gutten også.
Benksliter`n
15 000 +++++
Jeg hadde helst sett at både Watson og Welton var her ennå!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Stadion på FMV!
Derfor syntes jeg det var feil å vrake Watson, når han faktisk var fortsatt ung og utviklet seg meget bra.
Syntes han utviklet seg mest på det taktiske og den deffansive arbeidskapasitet.
Desverre er det sånn at mange Norske trenere(inkl. Eggen) ikke alltid setter pris på publikumsvennlige spillere(lirare).
Her skal det være effektiv fotball,systemer,taktikk..
Se bare på alle tekniske spillerene(lirare) våre naboland produserer.Dette er ikke tilfeldigheter,hvis noen trodde det.
Lillestrøm har en Tysk trener. Kanskje ikke det beste utgangspunktet der heller for unge Watson,men bedre enn den norske trauste tenkemåten....
Hvis ikke Norske topptrenere satser på disse spilleren så gjør ikke de andre trenerene det og vi sitter igjen med roboter som er taktisk og fysisk på topp, men ikke mange store stjernene(artistene) som har alt.
Benksliter`n
15 000 +++++
Dersom Uwe Røsler er en tradisjonell tysk trener og Watson ikke har gjort vesentlig fremgang på det taktiske/spilleforståelse, så tror jeg han vil få problemer i Lillestrøm, nesten uansett hvor god han er teknisk.
Men selvfølgelig, hvis han har blitt vesentlig bedre på taktikk/spilleforståelse, så burde han jo også være interessant for FFK igjen.
FFK på toppen i 2005
Trist for oss om Watson går til en annen Tippeligaklubb, morsomt for Olof selv.
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 05 nov 04, 01:40
Endret: 05 nov 04, 01:44
Får håpe det årnær sæ for Olof!:p
Lenge leve "hjørnet"!
Opprinnelig postet av ajg
Jeg hadde helst sett at både Watson og Welton var her ennå!
Welton Melo spiller forresten i en proffliga i USA som ser ut til å ligge hakket under MLS nå....i en klubb som heter Seattle Sounders. Så vet dere det hvis noen er interessert...
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av benksliter`n
Desverre er det sånn at mange Norske trenere(inkl. Eggen) ikke alltid setter pris på publikumsvennlige spillere(lirare).
Nei, og Dagfinn Enerly er jo ikke en sånn spiller, stemmer det... hmm, kanskje Eggen liker ham fordi han faktisk jobber og sliter også? Kanskje det er derfor Eggen har stor sans for Kvisvik og Ødegaard også?
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Ønsker Olof lykke til videre!
Gutten har talent og er super rask, savner han i FFK drakta
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914