Martin Wiig!
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 03 nov 04, 16:45
Endret: 03 nov 04, 16:45
Som de fleste sikkert har fått med seg så er Martin Wiig på prøvespill hos FFK. Dette er en spiller som for 2-3 år siden var regnet som norges største spisstalent, og jeg mener å huske at han var høyaktuell for RBK den gangen. Nå har han ikke fått den utviklingen som var forventet og spilte forrige sesong på utlån i Sandefjord.
Er dette spilleren som skal utfordre Ringberg/West på topp? Jeg håper det. Hvis Eggen kan få fram det beste i denne gutten, så kan vi meget vel gjøre et varp her!! :ffk:
Er dette spilleren som skal utfordre Ringberg/West på topp? Jeg håper det. Hvis Eggen kan få fram det beste i denne gutten, så kan vi meget vel gjøre et varp her!! :ffk:
---------------------------
Lenge leve "hjørnet"!
Wiig har såvidt vært diskutert i denne tråden også. Bare til info :)
Wiig
:ffk:
Wiig
:ffk:
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Ser der ja, det var jeg ikke klar over. Da blir jo denne tråden overflødig! :o
Lenge leve "hjørnet"!
Syns ikke dette er en spiller å satse på nå.Vil heller hente en etablert spiss som vi vet hva står for.For eksempel O Occean i Odd Grenland.Er en grunn til at Wiig ikke spiller I Odd.Syns ikke 1 div spillere er noe vi skal hente nå,er redd han fort kommer til å bli stallfyll som Hornseth.
Hent O Occean(ja jeg vet at han er utenfor eu) Med han og West på topp så får vi Norges beste spisspar!
Hvis ikke... så se i Sverige eller danmark
Hent O Occean(ja jeg vet at han er utenfor eu) Med han og West på topp så får vi Norges beste spisspar!
Hvis ikke... så se i Sverige eller danmark
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
Er meget uenig angående Occean. Så innmari etablert er han ikke, kan fort falle igjennom til året. Dessuten må han kjøpes fri vel? Nei, da ser jeg heller at barett beholdes, eller at det satses på macDonald på vensrtevingen...
Egentlig ganske uinteressant å diskutere Occean ettersom den sportslige ledelsen har gjort det klart at det er uaktuelt å hente inn spiller utenfor EU.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Tja.. hvis barrett forsvinner, så åpner det jo for å hente inn en ny spiller utenfor eu kvota.
Og Occean har scoret 14 mål i år.Det er ikke å kimse av.Han har alt det vi trenger.Rask,Sterk,teknisk Og god på hodet.
Og Occean har scoret 14 mål i år.Det er ikke å kimse av.Han har alt det vi trenger.Rask,Sterk,teknisk Og god på hodet.
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
De har uansett sagt at det er uaktuelt å hente inn en utenfor EU uavhengig av hva som skjer med Barret.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914