Plankehaugen anno 2004
Mange snakker om supporter konkuransen og t.o.m. jeg blir innimellom revet med på dette men ....
Hja.. synes egentlig det er bare tull. Hva er målet med konkuransen? Hjemmekamper? Hvordan skal vi med det knøttelille feltet klare å vinne over Klanen? Snakket med "som dj nevner kilde" som nesten låvet meg større felt neste år. Det var nesten snakk om "hvor mye Dere vil ha". Nå er jeg ikke en fullverdig Plankehaugen representant uansett mange tror det men svarte at det hadde vært greit med en seksjon til ved siden av nåværende feltet. Hvorfo det? jo for det var jammen mange i Stavanger som sa at de vil være med på dette men er redd at de får ikke plass.
Og tilbake til konkuransen. Det hadde vært fint å vinne den men vi alle i Fredrikstad bør være stolte over oss selv uansett. Se bare kommentarer fra andre supportergrupper. Vi blir målt i bedre eller ikke bedre en klanen ... halooooo hører Dere !!!!!
BEDRE ELLER IKKE BEDRE ENN KLANEN.
Er ikke dette nok? etter en sesong i tippeliga å bli sammenliknet med en supportergruppe som ligger i toppen av skandinavia. I tillegg teller vi 1 tine del av dem. Nei takk ... jeg trenger ikke noe pris jeg... Det holder bare å lese hva Stæbek eller Lyn supportere skriver og ikke mindre nå Hordene ......
Takk for i år og vi sees på festen til lørdag.
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Og hvis de spurte hvor mye plass vi trenger så kan vi ta halve langsia :p
nå snakker jeg om følelser og tilhørligheten, om stålheten til å være fra Fredrikstad og du snakker om penger.... Penger??? se hva har Kråkerøy laget, jeg har en liknende hjemme... få noen som kan trykke det litt billigerre og vi har fantastiske julekort og eller postkort med hilsen fra FMredrikstad.,... hva ed ny plate i 1000 eksemplærer....
Se hva folk skriver under stavangerturen... at de er stolte av å kunne være der , enkelte vil flytte tilbake...
Vet du hva bjørn... unnskyld utrykket men jeg driter i de pengene og bytter dem for 5 minutter til av dem 15 siste på Stavanger stadion...
Dinamo Zagreb
Når alt dette er sagt vil jeg gjerne tilføye noe. PH er unik i tippeligaen fordi dere har en evne til å favne hele Fredrikstad Stadion. Dette fordi de står for en positivitet som alle kan ta del i. Dere har aldri gjort noe som er frastøtende på mannen i gata. Supporterkulturen i Norge startet med Apeberget. Selv om Klanen har videreutviklet konseptet og tar avstang fra det Apeberget sto for, ha de ikke klart å bli 100% stuerene for alle Osloborgere. Den samme problemstillingen er det i Bergen og andre steder. PH har vokst og utviklet seg i en positiv supportergenerasjon. Mitt råd er at dere fortsetter slik. Stadion er et sted hele familien kan gå å bli underholdt av norges beste fotballag og av norges beste supportere!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Satt faktisk på toget til Stavanger med de samme tankene rundt "gratis" serveringen. PH trenger ikke kjøpe seg goodwill. Det har den opparbeidet seg med fantastisk innsats i løpet av sesongen. Nå skal jeg være forsiktig med å skryte av mitt engasjemet rundt FFK, men jeg har faktisk fått med meg de fleste hjemmekampene på Stadion siden jeg gikk med bleie på midten av 60 -tallet og jeg må si at årets sesong er den mest fasinerende og opplevelsesrike jeg har opplevd. Hvorfor? Jo, vi er i TL og vi har et entusiastisk publikum og ikke minst har vi fått etablert kanskje norges beste supporterklubb.
... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...
Opprinnelig postet av Klokan
Vet du hva bjørn... unnskyld utrykket men jeg driter i de pengene og bytter dem for 5 minutter til av dem 15 siste på Stavanger stadion...
Amen, for faen!
Bams-fia, Jack og sang!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av Klokan
Halleluja!!:ffk:
Pættærnæ døm hang og slang!!
Eneste jeg mente var at det eneste positive med det var penga, altså den konkurransen du nevnte, som er latterlig...
Stolt av hvor jeg kommer fra og laget jeg holder med, latterlig hvis du prøvde å påstå noe annet :eek:
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914