hva med solli???
---------------------------
Det finnes bare en gud, SIMEN BRENNE og STEINAR SØRLIE da mot rosenborg
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
har ikke råd til han uansett
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Det finnes bare en gud, SIMEN BRENNE og STEINAR SØRLIE da mot rosenborg
Men det er jo helt urealistisk at FFK i nærmeste fremtid kommer til å bruke mange mill. på en enkelt spiller.
KTE har sagt at Raymon Kvisvik står øverst på FFK`s ønskeliste, men FFK vil trolig ikke strekke seg lenger enn max. 4 mill. for ham, og det er nok absolutt den høyste summen FFK pr. dato ønsker å bruke på en enkelt spiller.
FFK på toppen i 2005
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Men det er vel ikke Brann som eier ham, men Chess, hvis jeg ikke tar helt feil.
FFK på toppen i 2005
Bobby Fischer eller Ulveus/Andersson?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Da ser jeg det faktisk mer sannsynlig at vi får se Tore Andre Flo i FFK-drakta til neste år, han sliter jo med spilletid til og med... Ikke det at jeg ser det som sannsynlig, men jeg ser det som like sannsynlig som at Solli trekker på seg den fine drakta.
Hvis vi har 4-5 mill til spillerkjøp ser jeg helst at de kjøper to til 2-2,5 mill enn en til 4-5. Ikke bra å være for avhengig av en mann heller.
Men kanskje Terje Høili vil være med igjen, kan ikke være så gøy å sitte i sofaen foran TVen med en milliard eller to i hendene, uten å ha noe å bruke dem på :D
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
landslagspiller:ffk:
Hater Fredriksatd
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Å bruke 4-5 mill. på Kvisvik er nok verdt pengene, men spørsmålet da er om det er mere penger igjen til andre spillere.... men det er det kanskje??:ffk: (hørte jeg Høili?):ffk:
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914