Hva med denne "bortglemte" juvelen!!?
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 01 nov 04, 16:45
Endret: 01 nov 04, 16:47
Alle snakker om Alexander Ødegaard og det skjønner jeg veldig godt, for han er fantastisk, men glem han, vi har ikke og vil ikke bruke så mye penger på en spiller. En spiller jeg derimot har i tankene, som kan være en utfordrer til Ringberg og West, er "bortglemte" Tommy Øren!! Dette er spilleren alle ønsket seg for noen sesonger siden, var regnet som et kjempetalent, men så brakk han beinet. Nå er han ikke så ettertraktet og jeg tror derfor vi her kan få oss enn meget lovende og god spiller ganske rimelig. Øren er ganske storvokst og god på hodet, pluss at han har god teknikk og over gjennomsnittet rask! Nå som Sogndal har rykket ned så syns jeg vi bør forhøre oss her! Jeg har hvertfall fortsatt trua på denne mannen.
Noen andre som sitter på en "bortglemt" juvel?
Noen andre som sitter på en "bortglemt" juvel?
---------------------------
Lenge leve "hjørnet"!
Min mening er at TØ ikke har kommet til hektene etter benbruddet. Vil være et usikkert kort.
Monaco henvendte seg til Tommy Øren men han takket nei. Mente det var for tidlig og at han måtte utvikle seg videre i Sogndal. Han fikk sikkert god hjelp av velmenende mensker rundt seg til å ta denne avgjørelsen. Monaco ringte en rødtopp i Ålesund i stedet. Hvor er han nå? Og hvor er Tommy Øren?
Monaco henvendte seg til Tommy Øren men han takket nei. Mente det var for tidlig og at han måtte utvikle seg videre i Sogndal. Han fikk sikkert god hjelp av velmenende mensker rundt seg til å ta denne avgjørelsen. Monaco ringte en rødtopp i Ålesund i stedet. Hvor er han nå? Og hvor er Tommy Øren?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Han er bra på managerspella ja, men er han så god i virkeligheten. Det jeg har sett av han hittill er ikke så bra at det gjør no.:rolleyes:
Kan virke som han har stagnert litt. Ser helst at vi henter inn et litt sikrere kort på spissplass - en som har bevist at han holder høyt nivå nylig.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
hva med Thomas Finstad fra stabæk??? en sterk spiss....
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914