Husk meg
Brukernavn
Passord

Jeg ønsker disse spillerne i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 01 nov 04, 11:47
Man kan som kjent ønske i den ene hånda og drite i den andre og se hvilken hånd man får mest i.

Allikevel med disse spillerene på laget kan vi utfordre VÅLERENGA om seriegullet neste år.

1. Raymond Kvisvik
2. Alexander Ødegaard
3. Per M. Kristiansen

I tillegg ønsker jeg meg to solide Backer (en på hver side)

Tror Barret går grunnet utenfor EU kvota og Pål A Trenger sterkere konkuranse. Han har hatt en utrolig utvikling de siste åra, men med konkuranse om plassen tar han enda flere skritt i riktig retning.

:ffk:

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til: 01 nov 04, 12:44
Da trenger vi vel bare 20mill eller noe til spillerkjøp i vinter....

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 01 nov 04, 12:52
Tror du får mest i den hånda du driter i ja... :D

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 01 nov 04, 12:57
1.O.Occean
2.Kvisvik
3.A.ødegaard

Gull!

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til: 01 nov 04, 13:01
Men det er muligens realistisk å tro at vi kan få 10mill til spillerkjøp og da er mitt personlige førstevalg Alexander Ødegaard!

Mener han er både bedre og mer annvendelig enn Raymond Kvisvik, samt at han er ung og fremmadstormende. Tror også potensialet er mye større hos Alexander, men han vil trolig koste noen mill mer en Raymond. Også er han ikke østfolding da....

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 01 nov 04, 13:54
Hvis vi får alex ødegaard får 10 mill eller mindre skal jeg jogge naken fra kjøkkenet og inn i stua..

Tror det er lite realistisk at vi får han. Tror ikke det hadde lønt seg så veldig heller. Innen neste år er ferdigspilt forsvinner trolig han til utlandet uansett. Så å bruke 20-30mill (som sogndal mener han minst er hvert) på han vill være en risiko. Enten så selger vi han igjen innen et år, og tjener et par millioner, eller han flopper i FFK og blir en stor utgiftspost. Blir jo som å satse en hundrelapp på oddsen for å vinne tilbake hundreogti det vettu. Gevinsten er neppe større enn innsatsen i dette tilfelle.

Eggen har jo hele tiden sagt at Kvisvik hadde vært drømmespilleren og hentet til FFK, noe jeg er veldig enig i. Men uten at jeg kjenner detajene rundt saken virker det på meg som om han ikke kommer. Hvis jeg hadde vært Brann trener hadde ihvertfall Kvisvik vært den siste jeg hadde solgt. Han har jo bidrat med alt Brann har skapt fremover, bl.a. servert Winters nok sjanser til å bli årets spiller (i VG). Misforstå meg ikke. Ingenting hadde gledet meg mer en å se Kvisvik i FFK drakt, jeg bare tror ikke det skjer.. ennå..

Occean er en av tippeligaens desidert beste spisser, men han er vel strengt tatt ikke EU-spiller? Og da er vel ikke han aktuell. Litt synd, siden han og west trolig hadde blitt et av tippeligaens beste spisspar.

De fleste som synser om laget her på disse sidene mener jo at vi trenger nye sidebacker. PAC trenger konkurranse og på venstresiden trenger vi noen nye. Bet meg merke i det at DJpete sa noe om at FFK var i forhandlinger med Andre Bergdølmo. Han hadde rett og slett vært perfekt i FFK! Han er en av landets beste forsvarsspillere og han kan spille på begge sider. Så hvis vi greier og få tak i han, pluss en ung lovendes venstreback har vi et komplett forsvar.

Så var det keeperplassen da. Alle som har sett FFK i år, har sett at ALH har potensiale til å spille på det norske landslaget om noen år. Han vil selvfølgelig være den beste å fått til neste år også, men jeg ser nødig at vi låner han enda en sesong slik at rosenborg helt gratis har fått utviklet en ny toppkeeper. På den annen side kommer dette med økonomi. FFK har neppe råd til å hente dyre kvalitetsspillere på hele laget allerede i år. Slik at det kan være en billig løsning for FFK og låne han enda et år for så å bruke neste års budsjett på en toppkeeper. Vi har tross alt Steinar klar igjen til året og han holder et helt greit nivå han. Sammen med for eksempel Per Morten Kristiansen utgjør det et helt greit keeperpar. Det viktigste er tross alt at vi har to keepere.

Helt fremme synes jeg vi har et helt greit spisspar. Ringberg scorer fortsatt endel mål og west har vært en av tippeligaens beste spisser i år. Men vi trenger konkurranse. Hornseth viste mot tromsø at han har potensiale til å kunne erstatte west i enkelte kamper, men han har en lang vei å gå. Det vi trenger er en sterk rask spiller som kan lage litt røre i motstanderforsvaret når det går trått. noe ala LP Hansen, bare med teknikk.

Det fine med FFK nå er at vi har bevist i høst at vi har et lag som er godt nok for tippeligaen, og det vi eventuelt får av forsterkninger bare vil føre til at vi kommer lenger opp på tabellen. Personlig gleder jeg meg som en unge til fortsettelsen. Når nedrykksstrid er en fest, kan jeg ikke drømme om hva som venter når vi når toppen!

Engasjert hovedtribunist!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 01 nov 04, 15:49
Hadde ikke vedda kuken min på at vi får 10 mill til spillerkjøp heller akkurat... Mulig jeg er pessimist nå, men det høres ille mye ut...

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 01 nov 04, 15:56
1.Gylfi Einarson
2,Kvisvik
3,Alexander L.Hansen
4,Og en erstatter for Pål Andre Czvartek

Dette er bare ønskelista..så er det opp til julenissen å bestemme:ffk:

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 01 nov 04, 15:59
Endret: 01 nov 04, 15:59
Alle snakker om Alexander Ødegaard og det skjønner jeg veldig godt, for han er fantastisk, men glem han, vi har ikke og vil ikke bruke så mye penger på en spiller. En spiller jeg derimot har i tankene, som kan være en utfordrer til Ringberg og West, er "bortglemte" Tommy Øren!! Dette er spilleren alle ønsket for noen sesonger siden, var regnet som et kjempetalent, men så brakk han beinet. Nå er han ikke så ettertraktet og jeg tror derfor vi her kan få oss enn meget lovende og god spiller ganske rimelig. Øren er ganske storvokst og god på hodet, pluss at han har god teknikk og over gjennomsnittet rask! Nå som Sogndal har rykket ned så syns jeg vi bør forhøre oss her!

Lenge leve "hjørnet"!

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 01 nov 04, 16:24
Jeg mener at Haugesund(som rykket ned i 2. divisjon) har mange gode unggutter FFK burde tatt en nærmere titt på, særlig Christian Grindheim(midtbane) og Trond Erik Bertelsen(back).. Ellers gleder det hjertet mitt at FFK forlenger med Stian:ffk:

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 01 nov 04, 16:57
Niko Kranjcar og Eduardo Da Silva.

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 01 nov 04, 17:04
Er døm billige, Klokan?? Hvor på banen spiller døm??

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 01 nov 04, 17:23
he he , det er bare å bruke internet vel......

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 01 nov 04, 17:27
Det tenkte jeg ikke på engang, Klokan. Så dum jeg er .:rolleyes:

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 01 nov 04, 17:49
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
En spiller jeg derimot har i tankene, som kan være en utfordrer til Ringberg og West, er "bortglemte" Tommy Øren!! Dette er spilleren alle ønsket for noen sesonger siden, var regnet som et kjempetalent, men så brakk han beinet. Nå er han ikke så ettertraktet og jeg tror derfor vi her kan få oss enn meget lovende og god spiller ganske rimelig.

Mener Rosenborg bl.a. fortsatt var svært interessert i han senest i sommer, og at sogndal ikke ville slippe han da, så han blir vel neppe så veldig billig han heller..

Problemmet for FFK nå er at det er svært god økonomi hos de fleste klubbene, slik at lag som går ned har råd til å holde på spillerene sine. Ingen av de lagene som ligger i tippeligaen eller første divisjon trenger og selge spillere pga økonomi, og dette fører til at det nesten ikke er spillere på markedet og prisene stiger.

Engasjert hovedtribunist!

tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03

Lagt til: 01 nov 04, 18:02
He he spør de i Stabæk om god økonomi. er det nærmere 19 mill de har i underskudd?

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04

Lagt til: 01 nov 04, 18:52
Bare informere om noe som ser ut til å ha gått en del over hodet her inne: FFK har opsjon på kjøp av Super-Lund, og er i forhandlinger med spilleren.

Bams-fia, Jack og sang!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 01 nov 04, 19:17
Opsjon på kjøp? De har vel strengt talt opsjon på å forlenge lånekontrakten frem til neste sommer?

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 01 nov 04, 19:22
heheheheheh:ffk:
Menne er jo en Ønsketenkning da ,i det minste

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 01 nov 04, 20:34
Når det gjelder de to lovende haugesund spillerne så uttaler de idag at det er uaktuelt og bli med ned i andre divisjon og at de håper på en kontakt fra Viking. Det er et spørsmål om det er riktig av FFK å hente to så unge spillere fra vestlandet. Tror ikke FFk er interessert i å dra de opp med røttene.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914