Husk meg
Brukernavn
Passord

Jeg ønsker disse spillerne i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 01 nov 04, 21:00
Opprinnelig postet av Fjedjik
Det er et spørsmål om det er riktig av FFK å hente to så unge spillere fra vestlandet. Tror ikke FFk er interessert i å dra de opp med røttene.

Det er derfor de hentet to spillere fra Costa Rica?!

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 01 nov 04, 21:10
Nå som Bora er på plass, så er min ønskeliste som følger:

1. Alexander Lund Hansen
2. Raymon Kvisvik.
3. Vidar Martinsen, eller en annen rask forsvarsspiller m. to gode ben.
4. + enda en som kan spille v. back
5. En ny, stor rask, hodesterk spiss
6. En midtbane motor.

Grunnen til at jeg prioriterer Alexander på 1. plass er at jeg regner med at han vil bli enda bedre til neste år og har et potensiale til å bli et nytt landslagsemne en gang i fremtiden.

Selv om Raymon Kvisvik synes å være nesten uoppnåelig, så bør FFK strekke seg langt for å få ham til Fredrikstad allerede neste år. Kvisvik kan for FFK bli forskjellen på medaljeplass og en plass midt på tabellen.

FFK bør prøve å sikre seg Vidar Martinsen. Han er kun 22 år, rask og kan spille på alle plasser i forsvaret.
Han er ettertraktet av flere klubber og kan derfor bli en for dyr løsning vedr. overgangssum. Dersom han blir for dyr, bør FFK prøve å finne en lignende type, innenfor EU, som kan bekle flere plasser i forsvaret.

FFK bør uansett finne en ny venstreback, Norsk eller EU spiller som holder minimum standarden til Wade Barret.

FFK må finne en stor, rask og hodesterk spiss (en tankspiss) som kan avlaste/utfordre både Ringberg og West.

FFK trenger også en midtbanemotor/dirigent, som kan styre midtbanen og avlaste/utfordre Risholt og Brenne.

Dersom hele min ønskeliste blir oppfyllt, og det gjør den antagelig nok ikke, så vinner vi "the double" neste år.:D:D:D

FFK på toppen i 2005

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 01 nov 04, 22:00
Endret: 01 nov 04, 22:03
Ønskeliste:

Kee: A.L.Hansen fra RBK

VB: W. Barret- Beholde

V.Midt: R.Kvisvik- fra brann

Midtbane: Stian Ohr- fra Stabæk

Spiss: A Ødegård- fra Sogndal
eller T Finstad -- fra stabæk

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 01 nov 04, 22:03
Alexander Lund Hansen
Jon inge Høiland
Thomas Pereira
Vidar Marthinsen
Raymond Kvisvik
Martin Andresen
Mattias Lindstrøm
Marcus Rosenberg

Når vi snakker om ønsker!!!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 01 nov 04, 22:07
ingen som ønskeren spiller som martin andresen hit vel? makan til klyse skal en lete lenge etter, nei la den gutten ødelegge for andre lag enn FFK!:ffk:- men det er da min mening!:ffk:

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 01 nov 04, 23:27
Opprinnelig postet av tynter
He he spør de i Stabæk om god økonomi. er det nærmere 19 mill de har i underskudd?

De har fortsatt en god nok økonomi til å holde på de spillerene de har. Med de nye stadionplanene klubben har, har det fulgt med seg lovnader om økonomisk støtte fra en rekke investorer i området. Så selvom de i år gikk kraftig i underskudd var det mye egenkapital og penger klubben regner med og tjene inn igjen. Mange rike onkler i det området der vettu! :)

Men så er det vel heller ikke mange hos stabæk jeg kunne tenkt meg i FFK..

Engasjert hovedtribunist!

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 03 nov 04, 21:36
GULL-OPPSKRIFTEN

Keeper

Alexander Lund Hansen.
Et kjempetalent.
Bør kjøpes fri.
FFK bør strekke seg langt her.

Forsvar
-Bergdølmo og Bertelsen.
En ung og talentfull.
En rutinert,som vi kan bruke på alle plasser i forsvar.

Midtbane

-Mattias Lindström og Sharbel Touma.
(Sveriges 2 beste midtbanespillere,bosmann-spillere) 10 mål begge to sesong 2004.

Angrep

-Her bør FFK gjøre et lurt kjøp igen (som West). Eggen snakker om å se mot tideligere østblokk stater.Tror det kan være lurt.(se bare på Piroja)
Finnes ikke noen klare alternativ i skandinavia + for dyrt med en skandinavisk kvalitetsspiss.

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!

15 000 +++++

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914