Berthelsen og Grindheim
Grindheim er så og si klar for Start har jeg hørt. Men Berthelsen burde jo være en mulighet for FFK.
---------------------------
Fredd
Dette er spillere som kan bli dyre selv om FKH rykket ned, men jeg vil spesielt se en spiller som Bertelsen i FFK-drakt.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Noen som vet vilket prisnivå han ligger på?
Kanogvetalt? Du burde gå inn og vise din kunnskap her..
Engasjert hovedtribunist!
-Hvor lang tid han har igjen av kontrakten
-Hvor mange andre klubber som er ute etter ham
-FKH`s økonomi
-FKH`s ambisjoner for neste år
-Spillerens ønsker
Han er tydeligvis fra Sandnes ettersom Lura er moderklubben hans. Uansett er det lenge til overgangsvinduet stenger. Spennende blir det uansett. Tryggvi Gudmondson er visstnok på kant med trenerteamet i Ørgryte(Bombe!). Ørebro blir sendt ned fra eliteserien pga dårlig økonomi! Får håpe HH nøyer seg med en langhelg denne vinteren.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Lenge leve "hjørnet"!
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Jeg vil anta mellom 1-2 mill for Berthelsen.Rundt der antok jeg også.
Vi har råd til det eller? Eller vil det ta opp for stor del av kaka? Om nå klubben bestemmer seg for han da..
Men han gudmundson, hvordan har han egentlig gjort det i år? Fulgt med dårlig på svensk fopall i det siste se.. Av det intrykket jeg fikk av han den tiden han spilte i norge, så er han jo en meget interresant mann. Kan vel spille både spiss og ving, kan han ikke?
Lillestrøm prøvde å kjøpe han i sommer.
Men interessen kjølnet når Haugesund forlangte 2-2.5 mill.
Grindheim tror jeg blir enda dyrere.Når han kan holde en så god spiller som Lars Iver Strand(Tromsø) på benken til U21 L. Da snakker vi om en meget god spiller. Et av Norges største fotballtalenter og god nok for tippeligaen.Tror på en prislapp på 3-5 mill for Grindheim.
Benksliter`n
BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++
Dessuten kan vi bare se på alle de spillerene som har kommet til klubben de siste sesongene. Ingen vil jo vekk fra FFK! Så det kan jo hende vi har en kvalitetsback i mange år fremover..
Absolutt en spiller jeg kunne tenkt meg å sett i ffk.
Selvsagt skal vi drømme, diskutere og sladre, men helt ærlig føler jeg at de gutta vi har på jobben er MYE mer kvalifisert enn noen av oss til å finne spillere som a) Er tilgjengelige, b) Vil spille for FFK, c) Hever laget og d) Vi har råd til å kjøpe....
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Er sjøl mer usikker på Bertelsen.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Ringberg og Risholt var det Eggen som på mystisk vis klarte å lokke til FFK, og tusen takk for det.
West kommer fra ProPlayerManagement, altså samma folka som har skaffa oss Melo og begge Costa Rica gutta.
Raio var det jo Siem som måtte fortelle klubben om.
Bora, derimot, tror jeg Hansen årna omtrent på egen hånd.
, så det er vel ikke behov for å føle så veldig stor ydmyket. Men de har jo tilslutt skaffa oss et bra lag til en veldig billig penge. Så jeg er vel mer takknemlig enn ydmyk.
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Opprinnelig postet av benksliter`n
Tror vi må opp i 2-2.5 mill for Bertelsen.
Lillestrøm prøvde å kjøpe han i sommer.
Men interessen kjølnet når Haugesund forlangte 2-2.5 mill.
Grindheim tror jeg blir enda dyrere.Når han kan holde en så god spiller som Lars Iver Strand(Tromsø) på benken til U21 L. Da snakker vi om en meget god spiller. Et av Norges største fotballtalenter og god nok for tippeligaen.Tror på en prislapp på 3-5 mill for Grindheim.
De prisene der virker litt drøye for meg benkesliter`n, Haugesund rykka ned i 2 divisjon, gjorde dem ikke? En annendivisjonsklubb kan ikke ta så mye de vil for spellerne sine heller..
Bertelsen ønsker seg til Viking,men er usikker om han får spilletid p.g.a. Pereira fortsatt er i Viking og holder et høyt nivå.
Eggen har også uttrykt at han ønsker Pereira i år.
Interessant....
Kan det tenkes her at FFK gir opp jakten på Bertelsen hvis de får Pereira på billigsalg.
Hmmmm......
Benksliter`n
BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914