Husk meg
Brukernavn
Passord

Moss klarte seg

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 31 okt 04, 14:56
Endret: 31 okt 04, 18:34
Det er bare å gratulere Moss som akkurat har berget plassen i 1. divisjon. Morsomt og viktig for Østfoldfotballen.

PS! Også morsomt at Pors, med Olof Watson og Hjallis på laget, tok 1 sterkt poeng borte mot Bryne og overlevde!

Personlig synes jeg også det var gøy at KIL tok kvaliken foran Sandefjord. Håper de vinner over Glimt i kvaliken, selv om jeg egentlig ikke tror noe særlig på det.

Tromsdalen, Vard, Haugesund og Raufoss rykket ned til 2. divisjon.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04

Lagt til: 31 okt 04, 15:00
Ikke enig med deg..
Jeg ønsket Moss rett ned! Og det irriterer meg grensesløst at de klarte seg. Grensesløst:D
Når det gjeldet Bodø Glimt så håper jeg at de klarer seg. Synes det var synd at de tapte for Molde.

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 31 okt 04, 15:03
Opprinnelig postet av Costanza

Tromsdalen, Vard, Haugesund og Hønefoss rykket ned til 2. divisjon.

Hønefoss berger seg på bedre mål-forskjell enn Raufoss...ergo Raufoss rykker ned!

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 31 okt 04, 15:05
jeg vil gratulere moss.. ett spørsmål til deg Costanza

husker du min tråd om Henning berg da sa du hva har dette med FFK å gjøre..

:confused:

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 31 okt 04, 15:05
Enig theodora, irriterer meg helt sjukt at de klarte det. Uten at jeg har sett kampen så er det så typisk at de skulle få et mål helt mot slutten, var sikkert et møkkamål ævv!!! :mad: :p

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 31 okt 04, 15:36
Hadde tur med døm andre res. æv. Som sagt, jeg ønsker heller at noen særpelag kommer opp enn at Moss skal bli værende i 1 div.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 31 okt 04, 15:36
Endret: 31 okt 04, 15:40
Hvorfor håpe på andres nedtur istedet for å glede seg over egen opptur?

Hvorfor ikke glede seg over FFK og la mossingene glede seg over at Moss berget plassen?

Personlig bryr jeg meg hverken fra eller til om Moss, men det var ihvertfall ikke negativt for østfoldfotballen at de klarte seg.

Jeg gratulerer Moss med god innsats idag som gjorde at de berget plassen - utover det bryr jeg meg ikke!

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 31 okt 04, 15:38
Kommer aldri til å gratulere moss...jo hvis de går ikk oppløsning..sku faktisk ha gratulert dem hvis du tok veien ned i 2 div...makan til drittlag ska man lete lenge etter

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 31 okt 04, 15:55
Må innrømme at det hadde gossa meg litt om Moss hadde rykka ned, men når de klarer å snu 0-1 til 2-1 seier i løpet av det siste kvarteret mot Aalesund, så fortjener de ny kontrakt! Så gratulerer med det Moss.

I kvalikken mellom Kongsvinger og Glimt, så håper jeg helt klart at Kongsvinger vinner. Grunnen til det er at jeg mener det vil være en fordel for Fredrikstad. Men annser det for å være ca.90% sjanse for at Glimt vinner.

Lenge leve "hjørnet"!

theodora

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04

Lagt til: 31 okt 04, 16:04
Opprinnelig postet av A.Scheie

Hvorfor ikke glede seg over FFK og la mossingene glede seg over at Moss berget plassen?

Jeg gleder meg naturligvis sinnsykt over at FFK skal spille i TL til neste år. :ffk:
Og naturligvis. Mossingene kan glede seg så mye de vil de...over akkurat hva de vil.

Men om jeg gleder meg på moss sine vegne? Svaret er: Nei, Absolutt ikke!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 31 okt 04, 16:12
Enig theodora. Glede seg over Moss kan mossingane sjøl gjøra. Sjøl ønskær jeg døm rett vest. Vil heller ha særpelag opp.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914