Moss klarte seg
PS! Også morsomt at Pors, med Olof Watson og Hjallis på laget, tok 1 sterkt poeng borte mot Bryne og overlevde!
Personlig synes jeg også det var gøy at KIL tok kvaliken foran Sandefjord. Håper de vinner over Glimt i kvaliken, selv om jeg egentlig ikke tror noe særlig på det.
Tromsdalen, Vard, Haugesund og Raufoss rykket ned til 2. divisjon.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Jeg ønsket Moss rett ned! Og det irriterer meg grensesløst at de klarte seg. Grensesløst:D
Når det gjeldet Bodø Glimt så håper jeg at de klarer seg. Synes det var synd at de tapte for Molde.
Opprinnelig postet av Costanza
Tromsdalen, Vard, Haugesund og Hønefoss rykket ned til 2. divisjon.
Hønefoss berger seg på bedre mål-forskjell enn Raufoss...ergo Raufoss rykker ned!
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
husker du min tråd om Henning berg da sa du hva har dette med FFK å gjøre..
:confused:
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Hvorfor ikke glede seg over FFK og la mossingene glede seg over at Moss berget plassen?
Personlig bryr jeg meg hverken fra eller til om Moss, men det var ihvertfall ikke negativt for østfoldfotballen at de klarte seg.
Jeg gratulerer Moss med god innsats idag som gjorde at de berget plassen - utover det bryr jeg meg ikke!
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
I kvalikken mellom Kongsvinger og Glimt, så håper jeg helt klart at Kongsvinger vinner. Grunnen til det er at jeg mener det vil være en fordel for Fredrikstad. Men annser det for å være ca.90% sjanse for at Glimt vinner.
Lenge leve "hjørnet"!
Opprinnelig postet av A.Scheie
Hvorfor ikke glede seg over FFK og la mossingene glede seg over at Moss berget plassen?
Jeg gleder meg naturligvis sinnsykt over at FFK skal spille i TL til neste år. :ffk:
Og naturligvis. Mossingene kan glede seg så mye de vil de...over akkurat hva de vil.
Men om jeg gleder meg på moss sine vegne? Svaret er: Nei, Absolutt ikke!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914