Husk meg
Brukernavn
Passord

Gratulerer MFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 31 okt 04, 14:55
Må nesten gratulere mossingene med en bra prestasjon, vinne de 2 siste kampene med kniven på strupen er veldig bra, og også det beste for fotballen i Østfold at de klarte seg!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 31 okt 04, 14:56
Du snakker om å ha gullhår i ræva.:confused:

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 31 okt 04, 14:58
gratulerer moss... :ffk:

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 31 okt 04, 15:02
Bra for Østfoldfotballen at det også er et 1.div lag i fylket. Det virket,på radioen, som at stemningen var like høy i Moss nå, som den var her forrige helg. Dog i en betydelig mindre skala.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 31 okt 04, 15:04
Jeg må innrømme at jeg føler meg litt som Ivar Hoff nå. (Kanskje ikke like ille da) For jeg trodde aldri i verden at Moss skulle klare å slå AaFK. Men så greide de seg, og jeg kan bare gratulere...

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 31 okt 04, 15:22
Faen..ingen som gidder å gratulere det drittlaget der....Den topicen her har ikke noe med FFK å gjøre..FÅ DEN VEKK...DRITTLAG..MOSS FORTJENER 2 DIV!!!!!Skyt kråkene i senk....møkkalag

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Planken

Moderator

Lagt til: 31 okt 04, 21:02
Opprinnelig postet av A9
Faen..ingen som gidder å gratulere det drittlaget der....Den topicen her har ikke noe med FFK å gjøre..FÅ DEN VEKK...DRITTLAG..MOSS FORTJENER 2 DIV!!!!!Skyt kråkene i senk....møkkalag

Spørs om ikke topicen blir stående, rett og slett fordi det har med FFK å gjøre. Det er bra for oss å ha andre klubber høyt oppe her i fylket, burde ha Moss og Sparta eller Sarpsborg i 1. div...

- Egil Drillo Olsen.

A9$h

Landslagsspiller

Lagt til: 31 okt 04, 21:27
Helt enig med sparta og Sarpsborg der..Men aldri i verden Moss....men..de rykker vel ned neste år..de skal nok få smaken av møkka de å

Drillo

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 31 okt 04, 21:58
Opprinnelig postet av Planken
Må nesten gratulere mossingene med en bra prestasjon, vinne de 2 siste kampene med kniven på strupen er veldig bra, og også det beste for fotballen i Østfold at de klarte seg!

Ikke faan om jeg gratulerer det laget der!

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 31 okt 04, 22:42
A9 har et holdningsproblem. Mye banning og sværting for ingenting, spør du meg. Tror kanskje du har misforstått supportergjerningen en smule.

For at FFK skal være det flaggskipet vi har tenkt er det *helt* avgjørende at det finnes lag på nest høyeste nivå i distriktet, jo fler jo bedre, og enten vi vil det eller ei, så må vi samarbeide med blant andre MFK.

A9$h

Landslagsspiller

Lagt til: 31 okt 04, 23:31
Opprinnelig postet av Asgeir
A9 har et holdningsproblem. Mye banning og sværting for ingenting, spør du meg. Tror kanskje du har misforstått supportergjerningen en smule.

For at FFK skal være det flaggskipet vi har tenkt er det *helt* avgjørende at det finnes lag på nest høyeste nivå i distriktet, jo fler jo bedre, og enten vi vil det eller ei, så må vi samarbeide med blant andre MFK.

Dummeste jeg har hørt,samarbeide med MFK??Hvilken verden lever du i?Hvis du ikke har fått med deg det så er FFK Og MFK to rivaliserende klubber!
ERGO:IKKE SAMMARBEID
Og ikke tro du sitter med fasiten til hva som er ordntlig god supportergjerning..Jeg kan vel akkurat mene det jeg vil om MFK,hvis jeg har mine grunner til det,å si det?er vel ikke bare du som kan komme med fasiten å si dette er rett og ikke...Helt idiotisk...Tenkt to år tilbake,når ffk var i 2 div,hvor mye dritt fikk ikke vi fra mossesupporterne da??OG nå skal vi være så sinnsykt fise fine å gratulere dem fordi de ikke kom ned i 2 div?idiotisk...Men du er vel sikkert en av medgangsupporterne som nylig har begynnt å komme på stadion,når man kom til TIppeligaen..Og dermed ikke fått med deg alt dette...

Drillo

Planken

Moderator

Lagt til: 01 nov 04, 00:15
Viktig med en liten utblåsning en søndagskveld, tydeligvis...

- Egil Drillo Olsen.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 01 nov 04, 22:29
Skal strekke meg såppas langt at jeg kan si at det er bra for østfold fotballen at vi har et lag i hver av de to øverste divisjonene, men skulle helst sett at det var et særpe lag i 1.div og ikke moss!

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914