Bora Zivkovic forlenger!
Trondsen, Bora, piiroja og Lund Hansen
kan vel fort bli nevnt i det regnestykket.
Siden Trondsen nesten ikke har spilt denne sesongen kan vel han regnes som en forsterkning, siden Eggen gjorde det før denne sesongen.
Da gjenstår det vel bare en spiss + 2 midtbanespillere så er troppen klar til neste år. I tillegg så er vel de to fra Cost Rica mere aktuelle neste år.
Forutsatt at troppen kommer seg gjenom vinteren nogenlunde skadefrie så ser det jo ikke så værst ut.
---------------------------
Ingen spillere er større enn sin klubb selv om jeg er ganske stor.
Rød og hvit makt
Stian er så godt som klar for ny signatur på en 2-årskontrakt. Tore P har forøvrig gjort en meget ryddig og skikkelig opptreden som agent for Stian.
Macka fra start!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
sikter du til "fyllevrøvlet" på toget hjemover i natt? hehe.
Kvisik hadde selvfølgelig vært herlig å få nedover, men det vil koste flerfoldige millioner som burde bli brukt andre steder. Neppe særlig realistisk!
Pereira er ikke lenger noen fantastisk spiller og "over the top", så hvorfor ikke hente noen fremmadstormende talenter i stedet?
En 2-årskontrakt til Stian høres derimot veldig fornuftig ut!
Kanskje det er direktørstillingen det siktes til? De fire siste kandidatene skal for øvrig ikke være fire "hete" navn, eller noen som folket momentant kommer til å rope "hurra" for. Høgmo er ikke blant de fire kandidatene.
Ikke verst, sesongen såvidt over og ryktene stormer inn! Herlig! ;)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av bjorn
heheh, elsker denne tia på året :D
Enig!!!
En spennende tid dette her og!
Håper FFK fanger noen storfisker som de gjorde i sommer, men enig med Holters i at man kanskje ikke burde bruke alle pengene på Kvisvik.
Han er en kvalitetsspiller som garantert vil heve FFk men kanskje litt vel dyr....
Er omtrent mer spennende å vente på insideinformasjon eller nyheter om akkurat DEN og DEN spilleren endelig har signert... Eller hvilken spiller snuser Fredrikstad på?
Fredrikstad har peilet seg inn på stofisken... Viking har kastet seg inn i kampen... Der kom Molde også... Spilleren kommer på besøk på stadion... Gaaah! Ulidelig!
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av Holters
djpete,
sikter du til "fyllevrøvlet" på toget hjemover i natt? hehe.
Ikke på toget nei, og mye mer enn fyllevrøvl. Direktørstilling, fredrift på ny stadion + spillerforsterkninger vil gjøre den neste måned til helt spesiell i FFK-historien.
Macka fra start!
Opprinnelig postet av djpete
Ikke på toget nei, og mye mer enn fyllevrøvl. Direktørstilling, fredrift på ny stadion + spillerforsterkninger vil gjøre den neste måned til helt spesiell i FFK-historien.
"Nei da, jeg hinter over hodet ikke", MEN det er lov å sende meg en mail på oystein.holt@ffksupporter.net og fortelle meg hva du vet! Nysgjerrig vet du! ;)
Ansvarlig redaktør
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
jeg skriver hvertfall det jeg har hørt:
FFK er i forhandlinger med Andre Bergdølmo, og man står ikke langt fra hverandre i forhandlingene!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
(Født 13-10-1971).
Har ikke noe imot rutine, men skulle gjerne sett at FFK skaffet seg ett ungt talent på backplassen i tillegg....
En fra Haugesund kanskje..?:D:D
Benksliter`n
BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++
Ingenting er som rykter:ffk:
Sanne eller ei:D
Iallefall for en stund...hehe
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Og bever: Jeg kan ikke fatte at det er noe morsomt å ha en drakt du selv vet du stjal fra meg! Jeg hadde den i min hule hånd helt til du starta tyveriraidet ditt! Kødd:D
Men turen ellers var sinnsyk!
Nå går jeg i hi!:o
Pættærnæ døm hang og slang!!
Men dersom Kvisvik selv ytrer sterke nok ønsker om å flytte østover nå, pga. kone, barn og sine private forretninger, så er det ikke umulig at prisen kan bli redusert til 3-4 mill. Og det er FFK høyst sannsynlig villige til å betale.
Brann hverken "vil eller kan" stoppe Kvisvik dersom han har lyst til å spille for FFK i 2005.
Det er min påstand og jeg tror derfor han spiller for oss i 2005, 2006,2007 og 2008.
:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914