Er det "kleskodeks" i morra?
hehe....jeg ser at det er noen som snakker om skifte tøy og ditto påkledning i morgen.
Er det slik at det er noen form for opppussing av det ytre skall etter kampen i morgen? Ikke for at jeg føler for å drasse med meg skift etc. til vestlandet, men dog.....
og en liten ting til sånn helt på tampen: Er det slik at vi får ha "unødvendige" remedier liggende på toget, mens vi er i oljebyen og har det gøy, med eller uten dette eventuelle pentøyet på corpusene?
Er det slik at det er noen form for opppussing av det ytre skall etter kampen i morgen? Ikke for at jeg føler for å drasse med meg skift etc. til vestlandet, men dog.....
og en liten ting til sånn helt på tampen: Er det slik at vi får ha "unødvendige" remedier liggende på toget, mens vi er i oljebyen og har det gøy, med eller uten dette eventuelle pentøyet på corpusene?
---------------------------
hehe
elo
Det er vel som de to foregående togturene mulighet til å la ting ligge igjen i toget.
Og pynte seg? Detta er foppall, ikke isdans. Kom som du er, reis som du er.
Gleder oss her, vorspiel til turen allerede!!!
Og pynte seg? Detta er foppall, ikke isdans. Kom som du er, reis som du er.
Gleder oss her, vorspiel til turen allerede!!!
Bams-fia, Jack og sang!
Pokker heller, jeg spør ikke helt smart her. Selvfølgelig vil det ikke være noen kleskodeks, bortsett fra at det ser veldig bra ut om alle som beveger seg i oljebyen i morgen er rød-hvite. Det er kleskodeks nok.
Men det med oppbevaring på toget, det kunne det hvert greit å få et lite vink om var mulig.
Men det med oppbevaring på toget, det kunne det hvert greit å få et lite vink om var mulig.
hehe
elo
Ja der serru Rhythmatist! Jeg kom frem til det samme vedrørende filler omtrent samtidig som du fortalte det i klartekst.
Min første togtur i morgen, men da satser jeg på at det er som dere har hatt det før, og at det dermed kan drasses med litt ekstra av det en måtte ønske å drasse med.
Takker for at du tok deg tid, sånn rett før avgang......
Min første togtur i morgen, men da satser jeg på at det er som dere har hatt det før, og at det dermed kan drasses med litt ekstra av det en måtte ønske å drasse med.
Takker for at du tok deg tid, sånn rett før avgang......
hehe
elo
Et godt tips er Pledd og pute. Kan bli bittelittegrann guffent når du vil sove et par timer på vei hjem!!
Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!
Pledd og pute anbefaler jeg på det varmeste.. Har vært på langturer både med buss og tog og hvis du har lyst til å sove godt på veien hjemover så må du ha med deg det..
Look at the size of that head!! It looks like an orange on a toothpick.
Takker så mye Johan. DET tipset kjøper jeg, for jeg regner litt med at det ikke helt blir hæla i taket på hjemturen. Da kan det kanskje være greit å ha noe som en kan dra oppover et sliten hue for å få litt varme og fred......
Forresten, er det lov til å røyke på disse togturene?
Jeg får vel redigere inn en liten takk til heed også..... hyggelig med litt hygge....
Forresten, er det lov til å røyke på disse togturene?
Jeg får vel redigere inn en liten takk til heed også..... hyggelig med litt hygge....
hehe
elo
Røyking utgår på toget men de andre turene vi har vært på, har de vært veldig flinke til å ta en plutselig stopp i noen minutter på en eller annen nedlagt stasjon slik at man kan få pleiet røyksuget.
Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!
Hvis det er dresstvang på festen, gidder noen å ta med dressen min da? Glemte det på flyttelasset...
Håper bare jeg får tak i billett i morra nå da.
Håper bare jeg får tak i billett i morra nå da.
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914