Husk meg
Brukernavn
Passord

Trond Sollied til Rosenborg.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 28 okt 04, 11:04
Endret: 28 okt 04, 11:29
Leser at de vil hente han koste hva det koste vil. Og helt nederst i artikkelen står det at de vil sikre seg en som kan være der i flere år. Betyr dette at Eggen kanskje blir her lenger enn de fleste tror? Ikke meg i mot...
Trond Sollied til Rosenborg
Dagbladet

---------------------------

Fredd

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 28 okt 04, 11:21
Det betyr vel ikke annet enn at de er villig til å strekke seg langt... Dog skremmer dette meg mer enn det gleder, for hvis RBK er villig til å bruke et to-sifferet antall millioner på å sikre seg Sollied, hva tror dere de er i stand til og ikke minst villige til å bruke på å hente KTE dersom Sollied takker nei?

Isj, dette var ingen gode nyheter spør du meg...RBK er nemelig stinne av gryn, og KTE kan kjøpes fri fra avtalen med FFK, men det vil koste MYE penger... urk

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 28 okt 04, 11:26
Jeg er ikke enig, jeg synes dette er en kjempe-nyhet. Det er vel ingen hemlighet at RBK har r*va full av penger, at de har penger nok til å sikre seg nesten hvem som helst... Derfor syns jeg det er bra at ikke Mr. Eggen Jr. er nr 1 på lista dems i det minste, og at de skal streke seg laaaangt for å få det som de vil! :)

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 28 okt 04, 11:30
Endret: 28 okt 04, 11:30
Tror ikke RBK klarer å overbevise Sollied.
Alt tyder på at han kun går til klubb i en stor liga (england,spania,tyskland) ihvertfall hvis man skal stole på det han sier.
Kona hans har også sagt nei til RBK og Norge, vet ikke hvor mye det betyr men sikkert litt :p

RBK blir nok for små i denne sammenhengen, selv om de har penger, får se om han er ute etter penger eller utfordringene han påstår er viktigst.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 28 okt 04, 11:31
Enig i at det er en god nyhet at De vil strekke seg langt for å få Sollied.

Håper virkelig at de får tak i ham, og at KTE skriver en ny langtidskontrakt med FFK til året!

Ingen hemelighet at RBK har råd til KTE uansett.......

Cosmic

Knøttespiller
Ble medlem: 18 okt 04

Lagt til: 28 okt 04, 11:34
KTE blir ikke trener her i 2005 selv om Sollied takker nei, så ta det helt med ro :cool:

- Cosmic

«Nå skal vi hjem og snu kjerringa!» - Jørn Jamtfall

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 28 okt 04, 11:41
Cosmic; når du sier "her" så regner jeg med at du er RBK-supporter og mener RBK.. I så tilfelle tror jeg du har rett.

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914