Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva med PH feltet til neste år?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 27 okt 04, 01:31
Har det ikke vært ganske sprengt på PH-feltet de siste kampene? Med ytterligere suksess vil forholdene bli bare værre. Kan hele klokkesvingen være et alternativ? Da ville alle de syngende blitt samlet, kanskje fått litt av effekten som vi har på bortekamper.
Plasseringa blir selvfølgelig ikke den beste med tanke på utsyn til kampen, men sangmessig er det vel den beste plassen.
Noen med synspunkter ang. dette?

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 27 okt 04, 01:38
Endret: 27 okt 04, 01:38
1) Jeg er sterk motstander av å samle PH i klokkesvingen. Jeg har ikke spesielt lyst til å ha så "dårlig" plassering, og tror vi blir langt færre dersom det blir tilfelle.
2) At vi må ha større felt neste år er soleklart. Vi er for mange på det feltet slik det er nå, og det kommer til å bli ennå flere neste år!
3) Min løsning på problemet ligger i at vi får større felt, f.eks ved å slå sammen felt N og O, kanskje også felt M. Bør ikke fjerne stolene for det, kan bare flytte sperringen lenger bort. Alle står selvfølgelig, selv om det er stoler der!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

varheim

A-lagspiller

Lagt til: 27 okt 04, 03:39
enig at det kan være løsningen, klokkesvingen er som sagt ikke den mest optimale plasseringen med tanke på å få med seg det som skjer på banen. Men sangmessig har det sine fordeler. Er det kommunikasjon mellom ledelsen og PH i fohold til neste år?

Taxinord

Juniorspiller
Ble medlem: 08 jan 04

Lagt til: 27 okt 04, 03:40
Helt klart en mulighet ajg....

Beste er at vi spiser av lange-stå kaka

Men de taper vel masse penger på det vil jeg tro.... :confused:

Så spørs det om de tenker kun penger eller på både penger og oss...

En for Alle og Alle for En!

varheim

A-lagspiller

Lagt til: 27 okt 04, 03:58
ikke hvis de beholder setene, klart da vil det jo ikke være noen fordel å være PH-medl.
Tror ikke på ståplass/sitteplass løsning innen PH-feltet. Stoler er passiviserende!
De kunne jo flytta kiosken og bygd på tribunen mot Gressviktribunen, men neppe aktuelt med tanke på snarlig flytting til FMV

CfJ

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 okt 04

Lagt til: 27 okt 04, 04:07
Eller rett og slett bygd helt til gressvik-svingen. slik at man også kunne tatt denne i bruk??

varheim

A-lagspiller

Lagt til: 27 okt 04, 04:09
ser det for meg, det hadde blitt bra, men igjen er denne investeringen noe FFk er interessert i? tvilsomt.

Taxinord

Juniorspiller
Ble medlem: 08 jan 04

Lagt til: 27 okt 04, 05:21
Opprinnelig postet av varheim
ikke hvis de beholder setene, klart da vil det jo ikke være noen fordel å være PH-medl.
Tror ikke på ståplass/sitteplass løsning innen PH-feltet. Stoler er passiviserende!

Setene er kommet for å bli.....
Se bare på Ullevål.... vi står da ikke noe passiviserende langt fra hverandre der heller....

Og en annen ting....

Opprinnelig postet av varheim
Jeg er ikke medlem av PH, men jeg må si meg enig i hyllesten til denne gjengen av ekte fotballsupportere!
PS melder meg inn nå! Dette vil jeg være en del av! Og jeg skal synge så alveolene er ute å fektær!

Da har vel ikke du stått sammen med oss på PH feltet frem til nå heller...
;)

Men en annen ting også....
Jeg har vel enda til gode at vi på sitteplasser står der de faktiske setene er... vi har en tendens til tiltrekning uavhengig av seteplasser... så jeg kan ikke tenke meg at det skal bli noe problem om vi spiser av lange-stå....

En for Alle og Alle for En!

mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 27 okt 04, 08:50
Om man skal ha stående supportere på felt O, N og evt. M som ajg nevner her så vil nok det medføre et par problemer. De som blir sittende supportere nærmest de stående vil få store problemer med å se hva som skjer i den ene enden av banen. Publikum vil selvfølgelig ikke akseptere det, og klubben vil få mange klager, og må så henvise folk til å sette seg ned. Slik jeg ser det så er ikke det en løsning som vil fungere, dessverre.

Ettersom ny stadion forhåpentigvis vil være klar til sesongen 2006 så tviler jeg på at klubben er interessert i å legge så mye penger i å gjøre noen utbedringer på stadion nå. Av den grunn så vil det nok bli en utfordring å få til en god løsning på dette neste sesong. Jeg vil tro at klubben vil henvise til å bruke gressviktribunen inntil ny stadion er klar.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 27 okt 04, 09:01
Endret: 27 okt 04, 09:06
Kan det være en mulighet å flytte feltet vårt til motsatt side av "lange stå". Da kommer vi nærme klokkesvingen, noe som da gjør at vi ikke trenger å utvide feltet. Bare flytte over setene.
Sangen vil få et alvorlig løft i det hjørnet da ja. Akustikk!!
Og vips så føler halve klokkesvingen seg med i plankehaugen...

Flytte seter, har vel en overkommelig pris også?

Bortesupporterene kan vel stå trygt der de har stått. NÅr klanen kommer kan de stå på gressviktribunen(pga at de er så mange).

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03

Lagt til: 27 okt 04, 10:19
Før årets sesong stilte NFF en mengde krav, bla at man måtte ha like mange sitteplasser, som man hadde tilskuersnitt året før. Hvis de holder på denne regelen, må det gjøres ting på stadion uansett og da er det kanskje mulig at det også er plass for omorganisering av PH. Mener egentlig man burde fått et felt midt på langestå. Gressviktribunen burde flyttes næremere gresset og PH-feltet, kanskje kunne man fått noen midlertidige tribuner mot klubbhuset også? Kjenner ikke kravene og kostnadene ved slike ordninger. Noen ideer?

på vinger over europa

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 27 okt 04, 11:46
Trur vel klubben har god mulighet til å omgå den regelen angående snittet i fjor med tanke på at ny stadion er rett rundt hjørnet... eller?

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 27 okt 04, 12:28

Mener att PH feltet er akkurat passe stort sånn som det er nå. Omgjøringer på stadion vil bare medføre økte utgifter for klubben, noe som er helt unødvendig.
Grunnen til att jeg mener det er stort nok, er att vi fortsatt har mye å gå på. Allt for mange som fortsatt ikke synger, eller heier noe særlig. Blir feltet større vil det bare bli vanskeligere å dra igang. Det er noe galt når Klokan for eksempel blir bedt om å komme seg ned av kassa som han står på, fordi de bak han ikke ser akkurat da.
Jeg håper att mange fler melder seg inn i PH fremover, men hvis de ikke er interesert i å synge, burde være på andre steder på stadion. Det blir jo det beste for alle. PH feltet slik det er nå har stort utviklingspotensiale. Klarer vi å få med enda flere av de som står der, vil det være ett bra mål. En stor samstemt gruppe som høres på hele stadion. Slik jeg ser det er det ikke noe poeng i å være størst, men best. Størst blir vi ikke. Men vi har muligheten til å bli best om en stund.

javell

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 okt 04, 13:53
For mange er PH feltet ett sted de kan slippe å betale så mye for å se kampen. Greit at folk har dårlig råd, men jeg mener da at om man ikke har tenkt til å aktivt synge, så bør man tenke seg om 2 ganger før man tar plassen til noen andre som faktisk kunne tenke seg å stå sammen med PH å synge, men om det vil fungere i praksis tviler jeg på.

Jeg stod med bluss rett bak mål i klokkesvingen på søndag, og må ærlig si at der borte hørtes ikke PH noe serlig høyt, under tifo`n. Det kunne vært mye bedre. Derfor vil jeg si at jeg savner den periøden vi sto på midten på lange. Ikke fordi vi så så mye bedre, men det er lettere for alle andre å hører haugen. Det vil gjøre sangene mer unisont og lettere i forhold til tidsforsinkelsen både over til KS og GT.

Gresvik-tribunen bør forøvrig flyttes forann klubbhuset slik at det blir mer trøkk bak det målet også.

Og om man har så mye problemer med å se hva som skjer fordi det står en i veien? Hva så... Går det ann å være så lat at men ikke klarer å løfte på ræva utenom når ffk scorer og PH synger "reis opp". Desuten funker det sikkert veldig bra om man lager en såkaldt "V" ut av stolene om folk har så mye problemer med å se..

Det er mange huer iveien når man ikke her så høy om man står på PH feltet. Jeg ahr aldri klaga.

Zoran: be de folka som peser om at du står i veien finne seg en annen plass om de ikke ser. PH er jo trods alt Årets spiller, litt respekt bør folk ha for det. Å ihvertfall de som ikke synger.

Les reglene for dette forumet!

NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 27 okt 04, 14:14
javell ! har stått i klokkesvingen i 2 kamper, pga lyd hastiighet åsånn er det nok mange som kvier seg for å synge med der..er vel litt redd for å ødelegge sammspillet mellom hovedt. og PH.
Til nesteår ønsker jeg att PH står nermere midten og at når PH synger "røde-hvite..." kan nærmest hele stadion svare på likt.
Gåse-huden har ikke lagt seg ennå fra søndag...

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04

Lagt til: 27 okt 04, 23:49
Kan man ikke likesågreit bare slutte å kalle det Plankehaugen-tribune og kalle det for Sang-tribune eller noe sånt da? Blir nok kvitt mye av de som ikke synger og da. Og bedre plass til oss andre. Pluss at man må bli flinkere til å sjekke medlemskort på PH tribuna. Mange som kommer inn der uten å være medlem. Dumme folka... ;)

Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!

Ivar Hoff

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 28 okt 04, 03:00
For min del vil jeg si at både klokkesvingen og gressviktribunen er uaktuelle. jeg husker hvordan det var når vi prøvde gressviktribunen i noen få kamper i begynnelsen av 1.div....
Det eneste alternativet jeg ser med gressviktribunen er at vi plasserer PH-medlemmer som ikke synger der. da kan de velge; enten synge eller bli flytta til gressviktribunen. men det er vel dessverre vanskelig å kontrollere hvem som synger og hvem som ikke gjør det.

Når det gjelder sete-problematikken, så må det vel gå an å komme til enighet med klubben om samme priser for PH-medlemmer enten man står ved en stol eller står på det nåværende feltet. selv om det er stoler der, kan vi innføre sitteforbud. Men det beste er selvsagt å fjerne stolene. er ikke det en fin dugnadsjobb for PH? jeg er med!

varheim

A-lagspiller

Lagt til: 28 okt 04, 03:12
spørs om ikke problemet ikke blir løst før ny stadion er bygd. Har det vært noen dialog mellom PH og ledelsen av FFK i forhold til ny stadion?

ajg

Landslagsspiller

Lagt til: 28 okt 04, 03:27
Ja! Plankehaugen fremmet en rekke ønsker for den nye stadion, og vi får stort sett alt vi har bedt om! Plassene våre blir på den ene langsiden, og i første omgang får vi 1000 plasser, men det er ikke noe problem å utvide det til 3000 plasser.

varheim

A-lagspiller

Lagt til: 28 okt 04, 05:14
kult! Hva annet spennende er det PH har bedt om. Kunne jo vært kult med fastmonterte kanoner oppunder taket som spydde ut konfetti, hehe, bare en tanke, men en kul tanke.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914