Hva med PH feltet til neste år?
Plasseringa blir selvfølgelig ikke den beste med tanke på utsyn til kampen, men sangmessig er det vel den beste plassen.
Noen med synspunkter ang. dette?
---------------------------
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
2) At vi må ha større felt neste år er soleklart. Vi er for mange på det feltet slik det er nå, og det kommer til å bli ennå flere neste år!
3) Min løsning på problemet ligger i at vi får større felt, f.eks ved å slå sammen felt N og O, kanskje også felt M. Bør ikke fjerne stolene for det, kan bare flytte sperringen lenger bort. Alle står selvfølgelig, selv om det er stoler der!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Beste er at vi spiser av lange-stå kaka
Men de taper vel masse penger på det vil jeg tro.... :confused:
Så spørs det om de tenker kun penger eller på både penger og oss...
En for Alle og Alle for En!
Tror ikke på ståplass/sitteplass løsning innen PH-feltet. Stoler er passiviserende!
De kunne jo flytta kiosken og bygd på tribunen mot Gressviktribunen, men neppe aktuelt med tanke på snarlig flytting til FMV
Opprinnelig postet av varheim
ikke hvis de beholder setene, klart da vil det jo ikke være noen fordel å være PH-medl.
Tror ikke på ståplass/sitteplass løsning innen PH-feltet. Stoler er passiviserende!
Setene er kommet for å bli.....
Se bare på Ullevål.... vi står da ikke noe passiviserende langt fra hverandre der heller....
Og en annen ting....
Jeg er ikke medlem av PH, men jeg må si meg enig i hyllesten til denne gjengen av ekte fotballsupportere!
PS melder meg inn nå! Dette vil jeg være en del av! Og jeg skal synge så alveolene er ute å fektær!
Da har vel ikke du stått sammen med oss på PH feltet frem til nå heller...
;)
Men en annen ting også....
Jeg har vel enda til gode at vi på sitteplasser står der de faktiske setene er... vi har en tendens til tiltrekning uavhengig av seteplasser... så jeg kan ikke tenke meg at det skal bli noe problem om vi spiser av lange-stå....
En for Alle og Alle for En!
Ettersom ny stadion forhåpentigvis vil være klar til sesongen 2006 så tviler jeg på at klubben er interessert i å legge så mye penger i å gjøre noen utbedringer på stadion nå. Av den grunn så vil det nok bli en utfordring å få til en god løsning på dette neste sesong. Jeg vil tro at klubben vil henvise til å bruke gressviktribunen inntil ny stadion er klar.
Sangen vil få et alvorlig løft i det hjørnet da ja. Akustikk!!
Og vips så føler halve klokkesvingen seg med i plankehaugen...
Flytte seter, har vel en overkommelig pris også?
Bortesupporterene kan vel stå trygt der de har stått. NÅr klanen kommer kan de stå på gressviktribunen(pga at de er så mange).
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
på vinger over europa
Mener att PH feltet er akkurat passe stort sånn som det er nå. Omgjøringer på stadion vil bare medføre økte utgifter for klubben, noe som er helt unødvendig.
Grunnen til att jeg mener det er stort nok, er att vi fortsatt har mye å gå på. Allt for mange som fortsatt ikke synger, eller heier noe særlig. Blir feltet større vil det bare bli vanskeligere å dra igang. Det er noe galt når Klokan for eksempel blir bedt om å komme seg ned av kassa som han står på, fordi de bak han ikke ser akkurat da.
Jeg håper att mange fler melder seg inn i PH fremover, men hvis de ikke er interesert i å synge, burde være på andre steder på stadion. Det blir jo det beste for alle. PH feltet slik det er nå har stort utviklingspotensiale. Klarer vi å få med enda flere av de som står der, vil det være ett bra mål. En stor samstemt gruppe som høres på hele stadion. Slik jeg ser det er det ikke noe poeng i å være størst, men best. Størst blir vi ikke. Men vi har muligheten til å bli best om en stund.
Jeg stod med bluss rett bak mål i klokkesvingen på søndag, og må ærlig si at der borte hørtes ikke PH noe serlig høyt, under tifo`n. Det kunne vært mye bedre. Derfor vil jeg si at jeg savner den periøden vi sto på midten på lange. Ikke fordi vi så så mye bedre, men det er lettere for alle andre å hører haugen. Det vil gjøre sangene mer unisont og lettere i forhold til tidsforsinkelsen både over til KS og GT.
Gresvik-tribunen bør forøvrig flyttes forann klubbhuset slik at det blir mer trøkk bak det målet også.
Og om man har så mye problemer med å se hva som skjer fordi det står en i veien? Hva så... Går det ann å være så lat at men ikke klarer å løfte på ræva utenom når ffk scorer og PH synger "reis opp". Desuten funker det sikkert veldig bra om man lager en såkaldt "V" ut av stolene om folk har så mye problemer med å se..
Det er mange huer iveien når man ikke her så høy om man står på PH feltet. Jeg ahr aldri klaga.
Zoran: be de folka som peser om at du står i veien finne seg en annen plass om de ikke ser. PH er jo trods alt Årets spiller, litt respekt bør folk ha for det. Å ihvertfall de som ikke synger.
Les reglene for dette forumet!
NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p
Til nesteår ønsker jeg att PH står nermere midten og at når PH synger "røde-hvite..." kan nærmest hele stadion svare på likt.
Gåse-huden har ikke lagt seg ennå fra søndag...
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!
Ivar Hoff
Det eneste alternativet jeg ser med gressviktribunen er at vi plasserer PH-medlemmer som ikke synger der. da kan de velge; enten synge eller bli flytta til gressviktribunen. men det er vel dessverre vanskelig å kontrollere hvem som synger og hvem som ikke gjør det.
Når det gjelder sete-problematikken, så må det vel gå an å komme til enighet med klubben om samme priser for PH-medlemmer enten man står ved en stol eller står på det nåværende feltet. selv om det er stoler der, kan vi innføre sitteforbud. Men det beste er selvsagt å fjerne stolene. er ikke det en fin dugnadsjobb for PH? jeg er med!
kult! Hva annet spennende er det PH har bedt om. Kunne jo vært kult med fastmonterte kanoner oppunder taket som spydde ut konfetti, hehe, bare en tanke, men en kul tanke.
Og om dommern er en kødd kan vi fylle kanonene med tennisballer. Så er det bare å sikte seg inn! Da tror jeg nok dommerne hadde blitt litt mer vennligstilte til FFK ja. :D
Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!
Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914