Husk meg
Brukernavn
Passord

Idé for å samle inn penger til TIFO og slikt?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 26 okt 04, 17:33
Endret: 26 okt 04, 17:34
Mulig det er noe system á la dette for alt jeg vet, men her på Jæren er det slik at de som handler hos bestemte kjeder kan oppgi et medlemsnummer som tilhører Bryne Fotballklubb, i steden for å oppgi sitt eget. I løpet av et år er det en del som bruker dette medlemsnummeret, som gir penger i kassa for Bryne. Kunne ikke noe lignende vært gjort med tanke på TIFO-show og slike ting? Ikke store summen de handlede gir fra seg, mange har ikke engang slike bonuskort.

Dermed kan det jo bli noen kroner i kassa i løpet av et år. Det er bare å få et lett nummer slik at alle kan huske det når de er ute og handler.

Mulig det ikke var en kjempeidé, men det var i hvert fall en idé som kan gjøre at TIFO-ene blir enda bedre til neste år...

PS, det gikk litt fort unna når jeg skrev dette, så det er nok noen småplukkfeil her og der... :P

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 26 okt 04, 18:22
Det er sant, dette gjelder coop-butikkene... Hvis man ikke har medlemskort i coop sjæl så kan man oppgi nr 100 så får Bryne FK de prosentene som blir.. Jeg kunne godt tenkt meg å oppgi f.eks 200 og på den måten gitt prosentene mine til FFK.... :ffk:

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 okt 04, 19:24
Hva med 1903? ;)

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Taxinord

Juniorspiller
Ble medlem: 08 jan 04

Lagt til: 26 okt 04, 19:32
1903...
suverent det ja :D

hvis alle medlemmer fast ga 10, 15 eller 20 kr hver måned....

1500 medlemmer...
12 måneder...

10 = 180.000
15 = 270.000
20 = 360.000

ikke ille gæli det, når en ser på at 20 kr i måneden utgjør 240 kr på årsbasis per person...;)

Men at vi helt sikkert kan sette igang ett eller annet for å få inn mere penger.... klart det.. ;)

*brainstorming*

En for Alle og Alle for En!

Stinger

Knøttespiller

Ble medlem: 04 mar 04

Lagt til: 26 okt 04, 19:55
God ideer er vel møtt i Tifo-gruppa, vi er glad for hvert eneste øre. Penger gjør at vi kan realisere de gode ideene, og jeg tipper de fleste på Stadion setter pris på Tifo. Det viktigste er uansett at Tifo er supporternes gave til spillerne. Dette medfører at vi aldri vil gå inn på et forslag hvor en bedrift ønsker å være "sponsor" for et Tifo.
"Kampens tifo er sponset av Linjegods", over speaker-anlegget vil være HELT UETISK og FEIL..
Dette til orientering i tilfelle noen ruger på slike forslag..

Jeg foreslo på jobben at vi skulle gi overskuddet fra fredags-vin-lotteriet til PH-Tifo, men i og med at jeg jobber i Særp så ble jeg rimelig nedstemt... :(
Merkelig...
Kanskje det kunne være en ide for dere som jobber i Fredrikstad..?

Stinger

-Supporter i alle vindretninger

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914