Husk meg
Brukernavn
Passord

**** Kjempetakk til Plankehaugen ****

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 26 okt 04, 13:38
Vil herved takke Plankehaugen for en FANTASTISK jobb i hele år. Vet at flere av dere har lagt ned hundrevis av dugnadstimer for bl.a. å få til all den flotte tifoen vi har sett på stadion i år. Jeg har bare ett ord å si; RESPEKT! Makan til fotballarrangement som vi har her i byen finnes ikke i Norge... Dere gjør deres for at enhver kamp blir en fest. Jeg tror også at dere er sterkt medvirkende til å lokke fram de siste 2 tusen "medgangssupporterne" som av og til kommer på stadion. At PH fikk prisen av Telehuset som FFKs beste spiller i år var vel fortjent. Haugen har vært stabilt god gjennom hele sesongen.

En annen ting jeg vil takke for er den flotte mellommenneskelige atmosfæren som skapes kamp etter kamp, såvel hjemme som borte. Vennlighet og kameratskap står høyt. ALLE kan føle seg hjemme i denne gjengen... Denne gjengen er et godt bevis på hvor "annerledes" Haugen er. Vi omfavner alle! Jeg tror det er derfor Haugen er unik i Norge og blir så godt motatt hvor en vi reiser

Er opprikitig stolt av å være medlem i Plankehaugen, norges beste supportergruppe.

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 26 okt 04, 18:51
Føyer meg til tidligere talers hyllest. Vil også legge til at det som er den store forskjellen på PH og andre supportergjenger er deres evne til å inkludere hele stadion. Aldri har man opplevd ufin oppførsel som kan virke frastøtende på den noe mer nøytrale hjemmetilskuer. Både bestemor og barnebarn kan stå side om side å synge deres sanger. Stemningen PH klarer å skape på kampene er elektrisk på hele stadion.
Takk for snart vel overstått for i år!

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 26 okt 04, 22:39
Plankehaugen er helt sjef. Noe av det beste som har hendt FFK.
Takk skal dere ha!

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!

sveinung

Knøttespiller
Ble medlem: 01 apr 04

Lagt til: 26 okt 04, 22:53
Vil bare slutte meg til ovenstående, og legge til at PH skal ha sin del av æren for at hele 8700 har sett FFKs hjemmekamper (snittet). Det har blitt en skikkelig moro å gå på Stadion - takket være GUTTANE og takket være PH.

Tippy

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 27 okt 04, 01:21
Jeg er ikke medlem av PH, men jeg må si meg enig i hyllesten til denne gjengen av ekte fotballsupportere! Har familie og venner rundt omkring i hele landet. Og skal bare si at det er supporterene som blir nevnt. Alle synes det bra at FFK er med i det gode selskap pga supporterene. Så derfor: Uten PH hadde ikke FFK vært stort å skryte av, ei heller hadde de berget plassen i TL.
PS melder meg inn nå! Dette vil jeg være en del av! Og jeg skal synge så alveolene er ute å fektær!

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 27 okt 04, 04:50
Utifra det jeg hører og har sett har dere markert dere meget positivt i Norge! Så får bare gratulere med en flott TIFO sesong og gratulere med enten 1. el 2. plass i NFF`s kåring!
Selv Mossinger blir imponert når dere reiser avgårde i chartra tog o.l.! Tar av meg "hjælmen" fordet dere har fått til på så fantastisk liten tid!

Dere har dog litt igjen før dere passerer Kråkevingen.....;) :rolleyes:

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!

Taxinord

Juniorspiller
Ble medlem: 08 jan 04

Lagt til: 27 okt 04, 06:55
HELT suvverent detta her :D

Keep up the good work !!!

:ffk::ffk::ffk:

En for Alle og Alle for En!

JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03

Lagt til: 27 okt 04, 08:55
Hjælmen, jeg tror du har lyst til å være med å leke med oss nå?

Marching on together!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 27 okt 04, 12:41
Som jeg har sagt tidligere, Hjælmen. Du er hjertlig velkommen.:)

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 28 okt 04, 13:01
Opprinnelig postet av BøgeJon
En annen ting jeg vil takke for er den flotte mellommenneskelige atmosfæren som skapes kamp etter kamp, såvel hjemme som borte. Vennlighet og kameratskap står høyt. ALLE kan føle seg hjemme i denne gjengen...

Det er morsomt å registrere at andre supportergrupperinger i Norge også registrerer hvor unik og suveren supporterkultur vi har i Fredrikstad. Dette er sakset fra Vikinghordene sitt forum:

Det som er imponerende med Fredrikstad, er at der har man klart å organisere turene for "alle". Der reiser den vanlige mannen i gaten i lag med de mest hardbarkede supportklubbmedlemmene. For å si det sånn: Tror ikke det er mange på VIP`en på Viking Stadion som kunne tenkt seg å reist på busstur i lag med Vikinghordene...

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad

elo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 okt 04

Lagt til: 29 okt 04, 22:02
Jeg blir med på denne takken til "haugen" jeg, MEN jeg vil også rette en takk til oss som har slitt setene på hovedtribunen.

Det skal ikke stikkes under en stol at hovedtribunen har sett rett mot kirkegården. Ikke mye liv der tidligere, så det er nok en sjanse for at synet mot gravplassen har preget. Men takket være "haugen" har også disse trofaste sliterne våknet opp. Jeg mener vi virkelig har bidrat til moroa på stadioen, og at det dermed blir litt ensidig å kun hylle "haugen". ALLE som har oppholdt seg et eller annet sted på stadioen burde bli takket for entusiasmen og bidragene til festene vi har hatt.

Hehe, alle de andre, sett bort i fra "haugen", har jo vist en fandenivoldsk og utrolig snuoperasjon når det gjelder engasjement under kamper.

Bare sånn for å få sagt det liksom.....

hehe

elo

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 29 okt 04, 23:51
Joa, `elo`, men hadde ikke vi i Plankehaugen dratt med "Hoved", så hadde det nok stort sett vært like dødt der, bortsett fra et og annet "Fredrikstad - klapp, klapp, klapp"...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914