**** Kjempetakk til Plankehaugen ****
En annen ting jeg vil takke for er den flotte mellommenneskelige atmosfæren som skapes kamp etter kamp, såvel hjemme som borte. Vennlighet og kameratskap står høyt. ALLE kan føle seg hjemme i denne gjengen... Denne gjengen er et godt bevis på hvor "annerledes" Haugen er. Vi omfavner alle! Jeg tror det er derfor Haugen er unik i Norge og blir så godt motatt hvor en vi reiser
Er opprikitig stolt av å være medlem i Plankehaugen, norges beste supportergruppe.
---------------------------
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Takk for snart vel overstått for i år!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Takk skal dere ha!
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Tippy
PS melder meg inn nå! Dette vil jeg være en del av! Og jeg skal synge så alveolene er ute å fektær!
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Selv Mossinger blir imponert når dere reiser avgårde i chartra tog o.l.! Tar av meg "hjælmen" fordet dere har fått til på så fantastisk liten tid!
Dere har dog litt igjen før dere passerer Kråkevingen.....;) :rolleyes:
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Keep up the good work !!!
:ffk::ffk::ffk:
En for Alle og Alle for En!
Marching on together!
Opprinnelig postet av BøgeJon
En annen ting jeg vil takke for er den flotte mellommenneskelige atmosfæren som skapes kamp etter kamp, såvel hjemme som borte. Vennlighet og kameratskap står høyt. ALLE kan føle seg hjemme i denne gjengen...
Det er morsomt å registrere at andre supportergrupperinger i Norge også registrerer hvor unik og suveren supporterkultur vi har i Fredrikstad. Dette er sakset fra Vikinghordene sitt forum:
Det som er imponerende med Fredrikstad, er at der har man klart å organisere turene for "alle". Der reiser den vanlige mannen i gaten i lag med de mest hardbarkede supportklubbmedlemmene. For å si det sånn: Tror ikke det er mange på VIP`en på Viking Stadion som kunne tenkt seg å reist på busstur i lag med Vikinghordene...
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Det skal ikke stikkes under en stol at hovedtribunen har sett rett mot kirkegården. Ikke mye liv der tidligere, så det er nok en sjanse for at synet mot gravplassen har preget. Men takket være "haugen" har også disse trofaste sliterne våknet opp. Jeg mener vi virkelig har bidrat til moroa på stadioen, og at det dermed blir litt ensidig å kun hylle "haugen". ALLE som har oppholdt seg et eller annet sted på stadioen burde bli takket for entusiasmen og bidragene til festene vi har hatt.
Hehe, alle de andre, sett bort i fra "haugen", har jo vist en fandenivoldsk og utrolig snuoperasjon når det gjelder engasjement under kamper.
Bare sånn for å få sagt det liksom.....
hehe
elo
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914