Tog/buss til Stavanger!
Jeg skulle kjøpe billett på partytoget her om dagen, men da var det utsolgt. Hørte i går at det var satt opp noen busser også. Er det noen som vet noe om det? Evt. når de går og når de kommer tilbake? Hadde vært moro å vært med på feiringa i Stavanger! :D
Grattis med berget plass FFK!!! :ffk:
Grattis med berget plass FFK!!! :ffk:
---------------------------
Jenta i gutteflokken!
Lenge leve "hjørnet"
Nå er begge tog UTSOLGT !!!!!!!!!!
Nå må alle som vil være med å feire gutta våre , storme Aristokraten ....Det er satt opp to busser , som allerede det er solgt plasser på !
Bussene går samtidig som tog !!! Tar like lang tid også , altså mellom 0700-1500 før ankomst Stavanger !!!
Regner da med at dere som kjører buss er hjemme i Fr.Stad igjen ca samtidig som Gla Toget !!!
Priser : 400,- for PH medlemmer , 500,- for ikke medlemmer !
Husk : første mann til mølla.....
:D:D:D
DETTA BLIR HELT RRRÅÅÅÅÅÅTTTTTTTT:ffk::ffk::ffk:
Nå må alle som vil være med å feire gutta våre , storme Aristokraten ....Det er satt opp to busser , som allerede det er solgt plasser på !
Bussene går samtidig som tog !!! Tar like lang tid også , altså mellom 0700-1500 før ankomst Stavanger !!!
Regner da med at dere som kjører buss er hjemme i Fr.Stad igjen ca samtidig som Gla Toget !!!
Priser : 400,- for PH medlemmer , 500,- for ikke medlemmer !
Husk : første mann til mølla.....
:D:D:D
DETTA BLIR HELT RRRÅÅÅÅÅÅTTTTTTTT:ffk::ffk::ffk:
Hvor mange biletter er solgt ca.?
Fred og velsingelse
Blir det no info i f-b om hvor mange kampbilletter Aristokraten selger?:ffk:
Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!
Ja, de prisene er for tur/retur.
Står forøvrig på FB at det er 13 togbilletter igjen.
Står forøvrig på FB at det er 13 togbilletter igjen.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av ACE
Nå er begge tog UTSOLGT !!!!!!!!!!
Det er som ajg sier.... 13 billetter igjen til toget og de regner man med forsvinner tirsadag morgen/formiddag.
En buss er så godt som fyllt opp allerede...
Men vi har satt opp 2.... KAN sette opp 5
Men hvorfor vente lenger nååååå?????
LØP OG KJØP !!!!!!
Tog, buss og annen info
En for Alle og Alle for En!
Ok! Takk for informasjonen. Men vil bussene bli like lenge som partytoget? Det er vel bare familietoget som drar tilbake rett etter kampen?
Jeg vil jo være med på festen :D
Gleder meg!!!
Jeg vil jo være med på festen :D
Gleder meg!!!
Jenta i gutteflokken!
Lenge leve "hjørnet"
Heisann.. Litt ny i gamet her jeg... Vil bare gi beskjed om at jeg har en billett til overs til familietoget og kampen mot Viking i morgen, hvis noen er interessert. Ta kontakt med Roger på telefon 90746639
HEIA GUTTANE!!!
Hvor mange busser ble det ? Hvor mange kampbilletter er solgt i Aristokraten. Fy f....n og jeg gleder meg!
:ffk:
:ffk:
Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914