NSA kårer årets spiller
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 25 okt 04, 11:31
Endret: 25 okt 04, 11:32
Hvordan stemmes dette frem? Mulig jeg er litt på viddene, men hvordan stemmer man på dette?
De nominerte er
Ville jo gjerne hatt frem Ringberg da...
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 25 okt 04, 11:36
"Vinneren plukkes ut av NSA-styret og får prisen - et gullskjerf - i november i forbindelse med cupfinalen."
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 25 okt 04, 11:50
på viddene ja... hmm, suspekt, faller vel på Hagen da...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Ble medlem: 16 feb 04
Lagt til: 26 okt 04, 02:01
Er NSA som har satt opp en jury. Ender nok opp med Hagen, ja. Men det er greit, det. Han har vært god i år, på landslaget også. Selv om jeg selvfølgelig unner Markus alt godt.
Bams-fia, Jack og sang!
Ble medlem: 08 jan 04
Lagt til: 26 okt 04, 02:06
ja, den er vel ikke heeeelt habil den juryen muligens....
Men det får vi vel heller aldri vite....
De er alle 4 gode kandidater og utfallet beregner jeg som en 1-4 sjanse ;)
Svaret kommer 7.11
En for Alle og Alle for En!
Ble medlem: 12 feb 04
Lagt til: 26 okt 04, 08:45
Med all respekt for Ringberg som med 9 mål og sterke bidrag defensivt har gjort en mer enn godkjent sesong så synes jeg Erik Hagen fortjener den prisen. Har veldig sans for den typen. Nådeløs spillestil uten og være ufin (0 gule kort!!!) suksess på enga og på landslaget. Og så virker det som han har begge beina godt planta på jorda. Håper personlig at vi får se mye mer til han på landslaget.
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 26 okt 04, 10:21
Tror han har dratt på seg et par gule nå de siste par-tre kampene, men det spiller liten rolle, han fortjener uansett prisen. Ringberg er også en fantastisk spiller, som jeg syns har vært svært delaktig i vår suksess, og bare det at han er nominert er stort.
Lenge leve "hjørnet"!
Ble medlem: 30 mar 03
Lagt til: 26 okt 04, 13:17
Ser det er mange som drar fram Panzer-Hagen. Men dette er jo en kåring av supporteralliansen. Det er sjeldent jeg har sett Hagen i intervjuer og slikt. Ringberg derimot viser jo veldig tydelig at han setter pris på supporterne....Panzer-Hagen har nok hatt en bedre sportslig sessong, men jeg syns hvertfall Ringberg er helt fantastisk til å omgå supportere og vise takknemlighet ovenfor dem...
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Ble medlem: 16 feb 04
Lagt til: 26 okt 04, 13:23
Hagen er jo flink med Klanen. Han nevner dem i mange intervjuer, og er jo generelt MEGET populær hos sine supportere.
Bams-fia, Jack og sang!
06/10/2024 22:02 | 2001f914