Felt I, for første gang
For første gang i mitt liv satt jeg på I-tribuna, og det er noe av det slappeste jeg har vært med på. Makan til sjrlækk gjeng skal du lete lenge etter. Det er nå enda godt at de har betalt for å komme inn sånn at det kommer noe godt ut av deres tilstedeværelse...
Jeg har tidligere stått midt på stå-langsida (før det kom sittetribune der), i klokkesvingen i det siste og seff hovedtribuna på forskjellige steder, men aldri har jeg opplevd dårligere stemning enn på I. Klokkesvingen var det reneste hav i kok av supportere i forhold. Klokkesvingen hånte faktisk I og J, med rette.
Nei, takke meg til trang ståplass med entusiaster enn komfortabel sitteplass med slappinger.
Fryktelig synd at vi hører PH så dårlig borte i klokkesvingen, forresten, for en full klokkesving er det faktisk litt trøkk i.
Må forøvrig gi skryt til Klokkesvingen i går, morro at det var mange som dro i gang og var med på sanger der borte også!
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
i tillegg må jeg si at jeg blir veldig lei meg og begynner å bli drittlei folk som vinker meg ned når jeg står oppe på kassa. hvis vi har blitt enig at det funker bedre med forsangere da bør også folk lære seg at DER og DER står forsangere og flytt deg for f.... hvis det er viktigere for deg å se på en innkast enn å ha liv på tribunen.
Det var faktisk like før jeg ga opp om søndag og hja.........
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Forsanger er *helt* essensielt for å dra igang rett sanger til rett tid, det å klage på forsanger på ei kasse er jo helt selvmotsigende!
Det er virkelig trist at ikke klokkesvingen får med seg sangene på PH, for det er faktisk god stemning der.
Min erfaring er at klokkesvingen faller litt utafor fordi de ligger veldig uheldig plassert i forhold til PH, og for langt unna hovedtribunen for å bli med der. Sist var vi med på "Røde og hvite er de beste", men timinga ble helt gæern, vøtt...
Så, vi trenger et tredelt rop for sånne situasjoner. PH begynner, Hovedtribuna svarer, Klokkesvingen svarer.
Men er enig i at vi må få med klokkesvingen mer...
Engasjert hovedtribunist!
slutter du da også ??? he he he
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Fre - Dri - Ks - Tad !?
Høres bra ut!!
Bams-fia, Jack og sang!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914