Husk meg
Brukernavn
Passord

Felt I, for første gang

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 25 okt 04, 10:47
Merkelig nok, jeg var gråten nærmest forrige søndag, mot Brann, ikke igår. Mulig at jeg underbevisst har skjønt at vi holder oss, men tror også at der jeg satt hadde noe med saken å gjøre...

For første gang i mitt liv satt jeg på I-tribuna, og det er noe av det slappeste jeg har vært med på. Makan til sjrlækk gjeng skal du lete lenge etter. Det er nå enda godt at de har betalt for å komme inn sånn at det kommer noe godt ut av deres tilstedeværelse...

Jeg har tidligere stått midt på stå-langsida (før det kom sittetribune der), i klokkesvingen i det siste og seff hovedtribuna på forskjellige steder, men aldri har jeg opplevd dårligere stemning enn på I. Klokkesvingen var det reneste hav i kok av supportere i forhold. Klokkesvingen hånte faktisk I og J, med rette.

Nei, takke meg til trang ståplass med entusiaster enn komfortabel sitteplass med slappinger.

Fryktelig synd at vi hører PH så dårlig borte i klokkesvingen, forresten, for en full klokkesving er det faktisk litt trøkk i.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 25 okt 04, 17:07
Det er veldig synd ja, men sånn vil det være nesten uansett hvor supporterne er plassert. Hovedtribuna hører oss jo kjempegodt.

Må forøvrig gi skryt til Klokkesvingen i går, morro at det var mange som dro i gang og var med på sanger der borte også!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 26 okt 04, 12:21
Endret: 26 okt 04, 12:21
La merke til en del på sitteplasser ved siden av oss som gadd ikke å stå opp når vi sang "reis opp hvis du er Fredrikstad" .
i tillegg må jeg si at jeg blir veldig lei meg og begynner å bli drittlei folk som vinker meg ned når jeg står oppe på kassa. hvis vi har blitt enig at det funker bedre med forsangere da bør også folk lære seg at DER og DER står forsangere og flytt deg for f.... hvis det er viktigere for deg å se på en innkast enn å ha liv på tribunen.
Det var faktisk like før jeg ga opp om søndag og hja.........

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 26 okt 04, 12:32
Nå er jo sitteplassene ved siden av PH de første som står tomme når ikke stadion er full, så da er det vel folka som bare kommer når det går bra som sitter der, tenker jeg...

Forsanger er *helt* essensielt for å dra igang rett sanger til rett tid, det å klage på forsanger på ei kasse er jo helt selvmotsigende!

Det er virkelig trist at ikke klokkesvingen får med seg sangene på PH, for det er faktisk god stemning der.

Min erfaring er at klokkesvingen faller litt utafor fordi de ligger veldig uheldig plassert i forhold til PH, og for langt unna hovedtribunen for å bli med der. Sist var vi med på "Røde og hvite er de beste", men timinga ble helt gæern, vøtt...

Så, vi trenger et tredelt rop for sånne situasjoner. PH begynner, Hovedtribuna svarer, Klokkesvingen svarer.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 26 okt 04, 13:09
Hvis vi får et sånt ro-sen-borg etterligningsrop slutter jeg og gå på stadion..

Men er enig i at vi må få med klokkesvingen mer...

Engasjert hovedtribunist!

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 26 okt 04, 13:29
kaka ... hva med firedelt da ???
slutter du da også ??? he he he

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 26 okt 04, 13:32
Hmmm...

Fre - Dri - Ks - Tad !?

Høres bra ut!!

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04

Lagt til: 26 okt 04, 14:23
Klokan: Det er fortsatt mange på PH-tribunen som ikke skjønner greia vår, ikke gi deg. Satser på enda hardere justis neste år. Ikke kjefting, bare brøle dem i gang. Vi sto rimelig langt til høyre denne gang, og mellom oss og "sentrum" var det lite synging, som gjorde at vi slet med å holde deres tempo. Men ved hjelp av brøling fra mange hold ble de med etterhvert. Til og med de stive konfirmasjonsdressgutta helt på enden beveget leppen de siste tre minuttene. Så det hjelper. Og la deg aldri styre av folk uten supporterkultur, Z!

Bams-fia, Jack og sang!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 26 okt 04, 17:40
Endret: 27 okt 04, 03:43
dette innlegget var ikke så lett å forstå, rhythmatist! hvem er "vi" som sto langt til høyre, og hva mener du er høyre (nærmest sittetribunen eller nærmest inngangen)??

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914