Poengbørs : FFK - TIL
Alexander Lund Hansen - 6 ------- 5 --------- 6 ------- 6 ------------ 6 ------------
Pål André Czwartek ------ 4 ------- 5 --------- 5 ------- 5 ------------ 5 ------------
Bora Zivkovic ------------- 5 ------- 6 --------- 6 ------- 6 ------------ 7 ------------
Raio Piiroja-------------- BB 6 ----- 7 --------- 8 ------- 7 ------------ 7 ------------
Wade Barrett ------------- 4 ------- 4 --------- 5 ------- 4 ------------ 5 ------------
Dagfinn Enerly ------------ 4 ------- 4 --------- 6 ------- 4 ------------ 5 ------------
Roger Risholt ------------- 4 ------- 6 --------- 7 ------- 6 ------------ 7 ------------
Simen Brenne ------------ 5 ------ BB 7 ----- BB 9 ----- 7 ---------- BB 7 -----------
Stian Dagfinn Johnsen --- 5 ------- 5 --------- 5 ------- 6 ------------ 5 ------------
Markus Ringberg --------- 5 -------- 5 -------- 5 ------- 5 ------------ 6 ------------
Dag Frode Hornseth ------ 5 ------- 6 --------- 6 ------- 6 ------------ 6 ------------
-------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg klarer ikke å legge meg på en dag som denne, og lurer på følgende: Hvilken børs er dere mest enig i? VG var ikke akkurat heldig denne gangen... Kom gjerne med deres egen børs!
Jupp, jeg kjeder meg... f-b børsen kommer så fort jeg finner`n.
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Min poengbørs:
Alex 7
Pål 5
Bora 7
Raio 7
Wade 5
Enerly 4
Risholt 7
Brenne 7
Stian 5
Markus 6
Hornseth 6
Konklusjonen min da er at jeg er klart mest enig med ffksupporter.net, og desidert minst enig med VG.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Bora var minst like god - 8`er.
Piiroja var knall - 7`er.
Jeg så ikke kampen, det gjorde kanskje ikke VG-mannen heller :confused:
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
La oss selge hele laget!!
Opprinnelig postet av kenneth
VG`s papirutgave ga 4 til Simen Brenne....
Jeg så ikke kampen, det gjorde kanskje ikke VG-mannen heller :confused:
Kan være han hørt`n på radio...? Samma kan det være, kast mannen midtfjords, jeg gir meg blanke... FFK er i TL 2005...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Alex 10
Pål 10
Bora 10
Raio 10
Wade 10
Enerly 10
Risholt 10
Brenne 10
Stian 10
Markus 10
Hornseth 10
Plankehaugen 20
Resten av publikum 15
:ffk:
Men ikke legg for mye vekt på den... jeg er en person i gledesrus og fikk tårer i øya når FB ble åpna på side 16-19 i dag....:ffk::ffk::ffk:
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Bare en ting....hva betyr det å være objektiv? :D
(I`ll be back)
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
er ikke jeg objektiv da???:ffk:
Vel.... :D
(I`ll be back)
Rundens lag
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914