Lokmotivet FFK
Fin siste linje på Nettavisen.
Takk for hurigtoget Eggen . Dette har vi ventet alt for lenge på.
Ja, så sier jeg bare 2005!
Takk for hurigtoget Eggen . Dette har vi ventet alt for lenge på.
Ja, så sier jeg bare 2005!
Apropos Nettavisen: Simen Brenne - 9!!
Kanskje i overkant, men det bør vel holde til å være kaptein på rundens lag vel!? Ser også at han ble banens beste i Dagbla` med en 7`er :p
VG hakke lagt ut karakterer enda, men mener at Risholt`en var best. Blir morro å se hva boligavisa sier i morra, men enda bedre å få lese "fasiten" til ffksupporter.net
Kanskje i overkant, men det bør vel holde til å være kaptein på rundens lag vel!? Ser også at han ble banens beste i Dagbla` med en 7`er :p
VG hakke lagt ut karakterer enda, men mener at Risholt`en var best. Blir morro å se hva boligavisa sier i morra, men enda bedre å få lese "fasiten" til ffksupporter.net
VG presterte å gi Risholt 4, viser en gang for alle hva den børsen er verdt...
Det som er gøy å se er at man kaller børser useriøse når de gir dårlige karakterer, og skryter av det når spillerne våre får gode karakterer der...
:confused:
Det som er gøy å se er at man kaller børser useriøse når de gir dårlige karakterer, og skryter av det når spillerne våre får gode karakterer der...
:confused:
---------------------------
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Fantastisk... VG skriver i en artikkel at banen beste var midtbaneterrieren Roger Risholt, og belønner han med en 4`er på børsen... For en avis...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914