Grattis!!!
---------------------------
Mossekæll
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Tusen hjertlig takk.. jeg ønsker at moss kan klare seg så dem holder 1 div..
Ennå en gang tusen takk:D
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Drillo
Fredd
TIL-supporterne fortjerner ros. Det var noen av dem og festa sammen med oss på Mets, og samtlige var meget hyggelige og gratulerte oss med fornya tippeligakontrakt!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Om Moss rykker ned eller ikke er ikke så viktig for meg personlig, det som er viktig er at deler eller hele ledelsen i MossFK må byttes ut. For med dagens strategi holder ikke i en klubb som ønsker å kalle seg for toppklubb, hvor nøkkelspillere blir solgt for knapper og glansbilder før sesongen er avsluttet uten å hente inn forsterkninger. Det er kun den økonomiske delen av klubben som kortsikitg har en positiv effekt, mens den sportslige er tilnærmet lik en konkurs. De må da skønne det at man må ha sportslig suksess for å få en økonomisk suksess.
Dere er alle velkommen til Melløs på søndag (dagen etter Viking-FFK i Stavanger) for å prøve å hjelpe østfoldfotballen litte granne.
Mossekæll
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
ble hel sjokka over hvor mye dritt det sto der, og som var skrevet av mossinger.
men, du virker som en fornuftig kar, og vi skal ikke skjære alle over en kam!
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Når det først er sagt, så er vi Fredrikstadfolk MINST like ille til å hovere og slenge dritt. Det er ikke akkurat bare mossinger man ser rundt på nettet med diverse unødvendige slengkommentarer. Men, men, det er på seg selv man kjenner andre.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av Culemart
klarer dessverre ikke å glede meg om moss holder seg i 1divisjon jeg heller... ønsker moss så langt vekk fra toppfotball som mulig...:mad: vil heller ha SFK/sparta opp....
Helt enig!!!
En ting til,Culemart..Var vel Kjetil S og ikke rekdal som tipsa om piroja?:confused:
Drillo
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Holters
Jeg for min del håper at Moss klarer seg. Unner ingen å gå fra tippeligaen til 2. divisjon på to år! Vi burde vite, og ikke minst huske, hvordan det er å være "i skyggens dal".
Når det først er sagt, så er vi Fredrikstadfolk MINST like ille til å hovere og slenge dritt. Det er ikke akkurat bare mossinger man ser rundt på nettet med diverse unødvendige slengkommentarer. Men, men, det er på seg selv man kjenner andre.
Mye sant i det.
Takker for alle lykkeønskninger...
I dag vant Moss mot Aalesund (som er klar for Tippeligaen`05) og ny kontrakt er i havn.
FFK-Moss i tippeligaen 2006 hadde vært gøy!!!
Mossekæll
Opprinnelig postet av Mossekæll
FFK-Moss i tippeligaen 2006 hadde vært gøy!!!
Nei, ser heller at Moss rykker ned neste sesong! :D
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Mossekæll
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914