Husk meg
Brukernavn
Passord

Haugesund ned?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 24 okt 04, 15:54
Med dagens resultater og neste rundes kamper i 1. divisjon kan det se ut som Haugesund er på god vei ned i 2. sammen med Moss. Nå må vi raide dem og hente Berthelsen og Grindheim med en gang!!!

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 24 okt 04, 15:59
Endret: 24 okt 04, 16:04
Ser veldig stygt ut for Haugesund ja. Når det er sagt tror jeg både Grindheim og Bertelsen forsvinner uavhengig av om de skulle klare å overleve. Bertelsen skal visstnok være på vei til Lyn, mens mange klubber har vist interesse for Grindheim.

Ellers ser det jo mørkt ut for Moss nå også, selv om Tangen ble matchvinner da de vant 1-0 i dag. Men de er avhengig av at minst to av Haugesund, Raufoss og Pors spiller uavgjort eller taper (samt Hønefoss som nok må tape) samtidig med at Moss må slå Aalesund...

Synd med Pors. Ledet lenge 1-0 idag før Sandefjord utlignet på slutten. Hadde Pors vunnet, så ville de overlevd. De er fra før fratatt 2 poeng av NFF, nå kan det fort bli avgjørende for om de overlever eller ikke.

Kanskje Moss klarer seg fordi Pors ble trukket 2 poeng av NFF? Det ville nesten vært typisk...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914