Husk meg
Brukernavn
Passord

Har DU for mye penger??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 23 okt 04, 06:31
Til alle som føler de har for mye penger, og ikke helt hvordan de skal kvitte seg med dem, er det nå mulig å TAPE penger på å spille på at Eggen Jr. blir ny RBK trener.... :D

Link

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04

Lagt til: 23 okt 04, 10:53
Noen som har friskt i minne hva en viss nåværende landslagstrener først sa... Og deretter på et mystisk vis ble landslagstrener alikevel? Abby Kill-joy is my name...

Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!

Ivar Hoff

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 23 okt 04, 11:27
Jepp. Er veldig redd for det der selv. Han må jo gå ut i mediene nå på slutten av serien å si at han ikke vil forlate FFK.

Får håpe Trond Sollied sier ja.. Men hvis han ikke sier ja så trur jeg at faren er stor for at det blir Eggen... :|

Sjefskodærn

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 23 okt 04, 16:49
Opprinnelig postet av marle
Får håpe Trond Sollied sier ja.. Men hvis han ikke sier ja så trur jeg at faren er stor for at det blir Eggen... :|
Hvis dette skulle skje, noe jeg har vondt for å tro, så kan jo vi hente sollied.... :D eller Per M. Høgmo fra tromsø.... hadde ikke gjort noe det heller, men.... vil jo ikke at Eggen skal forlate oss da....

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914