Husk meg
Brukernavn
Passord

Vorespill til søndagen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

KHJ

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 22 okt 04, 21:50
Siden fortet nå er bygd her i Fredrikstad så regner jeg med at vi alle skal ta oss en liten fest til søndag... Enter i gågaten kjører billig øl og full fart før kampen. Puben der etter hva jeg har blitt fortalt åpner kl 14.00. Grillhjørne kommer og er klare for¨å starte en ukes feiring. 3 poeng til søndag og Stavanger blir kunn en fest uten nerver. så alle som tenker som meg; ta en tur og få på plass et par "bayer" før kampen til sønda:ffk::ffk::ffk::(:cool::pg.

---------------------------

Tjobing ta en supernøtt

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 22 okt 04, 23:58
Blir vel mest liv på bryggepromenaden, og da først og fremst Mets. Jeg personlig drar ut etter kampen og feirer at plassen er berga!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

KHJ

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 23 okt 04, 00:02
Opprinnelig postet av ajg
Blir vel mest liv på bryggepromenaden, og da først og fremst Mets. Jeg personlig drar ut etter kampen og feirer at plassen er berga!
Tja alle som gjør det de alltid har gjort vil ikke oppleve mere enn det de altid har gjort... billig øl og god stemning svinger for meg. Uansett så vil jeg tippe at vi alle er klare og suuuper motiverte for en konge dag og masse trykk.. Må det beste høst laget vinne.. Heia heia fredrikstad

Tjobing ta en supernøtt

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04

Lagt til: 23 okt 04, 10:55
Mets er stedet folkens! Ta heller en tur dit! METS, både før og etter kamp.

Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!

Ivar Hoff

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 24 okt 04, 13:07
Knallvær. Begynner å bli litt tørst. Mets er stedet for billig sportsdrikke før kamp. Kan jo bli hyggelig å prate med en og annen bortesuporter og. Møt opp.

Taxinord

Juniorspiller
Ble medlem: 08 jan 04

Lagt til: 24 okt 04, 13:37
Detta kommer til å ta heeelt av....

Var forøvrig ute en tur i går....
DET var litt av ett syn som møtte meg må dere tro *ler*

Litt skeptisk i døra på Hawk, kø var det og ikke ett rent lite antall outlaws`er...
Svært spiss-skjegg, en vanvittig hanekam og outlaw germany på ryggen.. Jaavel...

Men inn gikk jeg og der var det mange, mange fler av dem, fra både Norge, Polen, Tyskland og alt som måtte være.

Flere hadde tatt turen i Plankehaugen jakka:ff: og det var kjempeartig å se alle i hver sin "uniform"

MEN, dere.....
Oppe i 3. etg...
DER må jeg ha støtt på drømmemannen for både meg og Abby...og andre plankehaugen-chicks :D
men det var bare 1 av ham....
..og jeg var tydligvis ikke den rette for ham *LER*

Sleten så han ut...Godt plassert på en stol oppe i fengende trommespill av godt fargede utøvere..
Ølvommen var strategisk plassert godt synlig med en heller sleten, utvaska t-shirt.
Skinnjakka lå og slang som seg hør og bør over armlenet på stolen...
Og ikke missforstå....
Klart han hadde pynta seg :D
Det lyste imot meg....
Alene var han....

( -hvor er kamera når en trenger det??-)

TIL skjerfet toppet lørdagspynten :D
Jeg bare måtte....

Kan da ikke la en sånn mulighet løpe fra seg *ler*

Jeg følte meg helt hjemme og en liten "grønn en" fòr gjennom meg, men jeg var snill pike :D
Ønsket de bare lykke til...:D
Ikke helt umulig at min måte å gjøre det på ikke falt helt i god jord..men pytt, pytt da var det gjort ihvertfall *ler*..

Jeg var heeelt etter "boka" hva etikette angår og HELT uten det minste fnugg av sarkastisk (og alle som kjenner meg vet at det muligens ikke er helt sant). Får da ikke mer morro enn hva en lager sjøl ;)
Ikke helt umulig at jeg kan skylde ørlitegrann på venninna mi -lille promille- Men jeg var jo bare vennlig mot en stakkars malpassert nordlenning *ler*

Kan ikke skjønne åffer han glodde så olmt på oss alle etterpå *ler*

Nei, det var bare for å gi dere ett lite innblikk....

Men nå må vi ut i været :D

Happy Match :D:D:D

Detta blir helt knall :D

:ffk: :ffk:

"har ni era klara barnestemmer klar"??

En for Alle og Alle for En!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914