Husk meg
Brukernavn
Passord

Rajo Piiroja har signert for fire år!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 22 okt 04, 15:57
Endret: 22 okt 04, 16:00
FFK har sikret seg denne superstopperen i fire år, hvilken vidunderlig nyhet... :D

Fredrikstadfk.no

Med han på laget en hel sesong, kan vi se neste sesong lyst i møte. Takk til godeste Siem i Enga for at han var en delaktig part, uten han ville vel ikke Piraya og FFK vært på lag nå...

PS, så først nå at det var laget tråd om dette, men grunnet elendig emne-overskrift så jeg det ikke. Kan jo la denne leve videre da, slik at flere får det med seg. Min overskrift sier litt mer enn hva "Og her er bekreftelsen" gjør... :)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 22 okt 04, 17:52
les andre inlegg!!!
denne topicen er for lengst ute i en annen tråd på forumet

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

FFK1903

Moderator

Lagt til: 22 okt 04, 18:33
Endret: 22 okt 04, 18:34
Jo takk, jeg ser faktisk igjennom førstesiden, men ikke en eneste tråd forteller meg at denne nyheten er bragt ut. Jeg gidder dog ikke å gå inn på hver eneste tråd for å sjekke om den står der. Det er vel heller du som får skrive litt bedre emne-overskrift, er det ikke? "Og her er bekrefelsen" forteller nemlig ikke meg en dritt om at Piiroja har signert, min overskrift forklarer det enkelt. Tenk deg om to ganger før bjeffer mot andre...

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 22 okt 04, 20:02
Slike ting som dette liker et FFK-hjerte å høre :

- Jeg er veldig glad for å bli i Fredrikstad. De siste månedene her har vært de beste i mitt liv på grunn av det fantastiske publikummet, og vennene og støtten i klubben, sier Piiroja til NRK.

Estlenderen kunne fort ha havnet andre steder enn Fredrikstad, men valgte å bli, til tross for bedre tilbud.

- Ja, jeg hadde et annet tilbud, og må innrømme at det var mye bedre enn det FFK sitt, men jeg trives her, og vil bli i FFK, sier han.

Fra NRK.no

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

A9$h

Landslagsspiller

Lagt til: 22 okt 04, 20:03
hehehehe.....Tror du bør sette på brillene jeg....eller skifte til en litt tykkere størrelse på de.....Er vel ikke jeg som har skrevet oberskriften på den andre tråden?var kanskje ønsketenkning fra din side slik at du kunne angripe meg fordi jeg skrev det..men titt litt nøyere så ser du om det er en Topic om dette ute og går,og faktisk hvem som har startet det!!

Drillo

FFK1903

Moderator

Lagt til: 22 okt 04, 20:32
Endret: 22 okt 04, 20:38
Ah, du hadde skrevet det siste innlegget, blingset litt, men likevel, ikke skyld på meg fordi emneoverskriften i den andre tråden var elendig... Så skal du først ut å bjeffe, så bjeff til han som startet andre tråden, og diskutér heller gladnyheten...

... forresten, den nedlatende tonen kan du holde for deg selv egentlig...

A9$h

Landslagsspiller

Lagt til: 22 okt 04, 20:41
Endret: 22 okt 04, 20:41
vel....100% enig med deg i at den andre tråden ikke sier end ritt om saken....jaja...glemmer vi dette her og gleder oss over å se piroja i 4 nye år:ffk:

Drillo

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04

Lagt til: 22 okt 04, 20:45
stooort. og jeg tror dette kan ha en medvirkende årsak, til at også bora signerer en ny kontrakt!

dette er ting som signaliserer ambisjoner!

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg

FFK1903

Moderator

Lagt til: 23 okt 04, 11:57
He he, Dagbladet har muligens blingset litt, ellers så har vi signert mannen med flest landskamper i verden. 25 år og hele 590 landskamper, utrolig bra! :D

Dagbladet

Er i hvert fall kjempeglad for denne nyheten, ingen tvil om det. Med han på laget er vi mange klasser bedre i forsvar også i sesongene som kommer.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914