Rajo Piiroja har signert for fire år!
Fredrikstadfk.no
Med han på laget en hel sesong, kan vi se neste sesong lyst i møte. Takk til godeste Siem i Enga for at han var en delaktig part, uten han ville vel ikke Piraya og FFK vært på lag nå...
PS, så først nå at det var laget tråd om dette, men grunnet elendig emne-overskrift så jeg det ikke. Kan jo la denne leve videre da, slik at flere får det med seg. Min overskrift sier litt mer enn hva "Og her er bekreftelsen" gjør... :)
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
denne topicen er for lengst ute i en annen tråd på forumet
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
- Jeg er veldig glad for å bli i Fredrikstad. De siste månedene her har vært de beste i mitt liv på grunn av det fantastiske publikummet, og vennene og støtten i klubben, sier Piiroja til NRK.
Estlenderen kunne fort ha havnet andre steder enn Fredrikstad, men valgte å bli, til tross for bedre tilbud.
- Ja, jeg hadde et annet tilbud, og må innrømme at det var mye bedre enn det FFK sitt, men jeg trives her, og vil bli i FFK, sier han.
Fra NRK.no
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Drillo
... forresten, den nedlatende tonen kan du holde for deg selv egentlig...
Drillo
dette er ting som signaliserer ambisjoner!
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Dagbladet
Er i hvert fall kjempeglad for denne nyheten, ingen tvil om det. Med han på laget er vi mange klasser bedre i forsvar også i sesongene som kommer.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914